ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مجموعه مدیریت اجرایی



صفحه ها : [1] 2 3

  1. هنر گفتمان؛ تغییر زندگی خود برای ارتباط برقرار کردن با اعتماد‌به‌نفس (0 پاسخ ها)
  2. آموزشی حکایت مدیریتی (0 پاسخ ها)
  3. آنچه نسل جدید مدیران باید بدانند (0 پاسخ ها)
  4. معرفی چطور شرکتی سود ده داشته باشیم (0 پاسخ ها)
  5. راهکاری برای ایجاد سازمان متفکر (0 پاسخ ها)
  6. مقاله ده روش و تحول در مدیریت شما (0 پاسخ ها)
  7. Mba چیست؟ مدیریت اجرایی چیست؟ (0 پاسخ ها)
  8. میمون های مدیر!! (0 پاسخ ها)
  9. مقاله نظریه پیچیدگی و مدیریت تحول سازمان (0 پاسخ ها)
  10. پرسش‌ها و پاسخ‌هاي تعطيلات و مرخصي‌ها در قانون كار (0 پاسخ ها)
  11. مقاله طراحي نقشه راهبرد با استفاده از نگاشت هاي ادراکي فازي (0 پاسخ ها)
  12. آموزشی چگونه از نیاز مشتری سبقت بگیریم؟ (0 پاسخ ها)
  13. آموزشی مشخص کردن 4 تیپ شخصیتی برای مدیریت بهتر (1 پاسخ ها)
  14. آموزشی چگونه در بازی ارتباط برنده شویم (0 پاسخ ها)
  15. آموزشی رازهای مدیریت جک ولش (0 پاسخ ها)
  16. سوال پیشنهاد برای موضوع پایان نامه (8 پاسخ ها)
  17. مدیریت پروژه کاربردی (0 پاسخ ها)
  18. آموزشی جذب مشتری در 46 ثانیه (1 پاسخ ها)
  19. آموزشی بررسي شاخص هاي رضايت مشتريان و ارائه راهبردهاي مشتري مدار (csm) (0 پاسخ ها)
  20. آموزشی نقد تبلیغ پنیر پیتزای دالیا و پیگیری نقد آن (0 پاسخ ها)
  21. آموزشی برقراری توازن بین گوش فرادادن به مشتری و تبلیغ نام تجاری (0 پاسخ ها)
  22. آموزشی کافکا و عروسک مسافر (0 پاسخ ها)
  23. آموزشی انگشت شکسته (0 پاسخ ها)
  24. مقاله درخواست گزارش بررسی وضعیت صنعت هواپیما سازی - استراتژیک (1 پاسخ ها)
  25. آموزشی علی بابا : داستان یک موفقیت b٢b (0 پاسخ ها)
  26. آموزشی اعتماد (0 پاسخ ها)
  27. آموزشی مدیریت مسوولیت اجتماعی سازمانی (csr) (0 پاسخ ها)
  28. مقاله مدل يابي تاثير درك حمايت سازماني بر رفتار شهروندي؛ مورد مطالعه: هتل پنج ستاره پارس (0 پاسخ ها)
  29. آموزشی تئوری شیشه شکسته (0 پاسخ ها)
  30. آموزشی سازمانهای وظیفه گرا و سازمانهای فرایند گرا (0 پاسخ ها)
  31. مدیریت زمان (0 پاسخ ها)
  32. مقاله چالشهای مدیران اجرایی در سازمانهای شبه صنعتی (0 پاسخ ها)
  33. آموزشی حکایت های مدیریتی (2 پاسخ ها)
  34. مقاله مدلهای ذهنی ، ابزاری کارآمد در رهبری نوین (0 پاسخ ها)
  35. مقاله مدل برونسپاري خدمات و وارانتي با استفاده از روش تصميم گيري چند معياره (0 پاسخ ها)
  36. آموزشی مقاله انگلیسی در رابطه با مدیریت (0 پاسخ ها)
  37. آموزشی من و مشتریانم (1 پاسخ ها)
  38. افزایش فروش در بحران اقتصادی (1 پاسخ ها)
  39. آموزشی هنر رفتار با افراد دشوار (0 پاسخ ها)
  40. آموزشی سازمان های مشتری مدار (0 پاسخ ها)
  41. ناکامی یک احساس است (20 پاسخ ها)
  42. مدیریت یک امر ضروری و حیاتی برای همه (قسمت 2) (3 پاسخ ها)
  43. مدیریت یک امر ضروری و حیاتی برای همه (8 پاسخ ها)
  44. آموزشی 10 ویژگی یک کارشناس فروش حرفه ای (0 پاسخ ها)
  45. پذیرش مسئولیت شغلی (0 پاسخ ها)
  46. آموزشی برای فروش بیشتر دست به هر کاری نزنید (4 پاسخ ها)
  47. آموزشی جایگاه روابط عمومی در خلق یک برند (0 پاسخ ها)
  48. آموزشی رمز ماندگاری آگهی تبلیغاتی در ذهن (1 پاسخ ها)
  49. 14اشتباه فاحش مدیران هرشد بدون توجه به صنعت (0 پاسخ ها)
  50. آموزشی وفا داری مشتری یک حق نیست بلکه امتیازی است که باید بدست آورد (0 پاسخ ها)
  51. آموزشی ساخت ژاپن نیست (0 پاسخ ها)
  52. آموزشی معماری برند (0 پاسخ ها)
  53. آموزشی 13+1 راه ساده برای مدیریت شکایت مشتری(قسمت دوم) (0 پاسخ ها)
  54. آموزشی 13+1 راه ساده برای مدیریت شکایت مشتری(قسمت اول) (0 پاسخ ها)
  55. آموزشی استفاده از اطلاعات مشتریان برای هدایت فروش (0 پاسخ ها)
  56. آموزشی مدیران و کنترل مذاکرات نا موفق (2 پاسخ ها)
  57. آموزشی یک ایده ساده و ساخت برند 100میلیون دلاری! (0 پاسخ ها)
  58. آموزشی فروشندگی از ف تا ی (0 پاسخ ها)
  59. آموزشی چرا نباید در شرایط بد اقتصادی تبلیغات را قطع کرد (0 پاسخ ها)
  60. آموزشی اشتباهات رایج در یک مذاکره (0 پاسخ ها)
  61. آموزشی چگونه جایگاه خود را در برابر رقبا ارتقا دهیم؟ (2 پاسخ ها)
  62. آموزشی طراحی برنامه های کاربردی بازاریابی (0 پاسخ ها)
  63. آموزشی ارتباط با مشتری یک ارتباط عاشقانه (0 پاسخ ها)
  64. آموزشی باشگاه های وفاداری مشتری (0 پاسخ ها)
  65. آموزشی مشتری مداری در رسانه مجازی صدا و سیما (0 پاسخ ها)
  66. آموزشی پنج راه برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان (2 پاسخ ها)
  67. آموزشی آیا کسب و کار شما به برنامه لویالتی نیاز دارد (0 پاسخ ها)
  68. آموزشی فرهنگ سازی برای جذب مشتریان واقعا وفادار (4 پاسخ ها)
  69. آموزشی تبلیغات موفق کسب و کارهای کوچک (0 پاسخ ها)
  70. آموزشی برند سازی برای بنگاه های کوچک یا متوسط (2 پاسخ ها)
  71. آموزشی چگونه برندی پایدار تشکیل دهید (0 پاسخ ها)
  72. آموزشی تبلیغ سریالی شرکت پوما (0 پاسخ ها)
  73. آموزشی کار آفرینی سازمانی (0 پاسخ ها)
  74. آموزشی تکنیک های اجرایی تبلیغ (0 پاسخ ها)
  75. آموزشی خطاهای عمده در ارائه خدمات به مشتری (0 پاسخ ها)
  76. آموزشی از شفافیت برای جلب اعتماد مشتریان استفاده کنید (2 پاسخ ها)
  77. آموزشی استراتژی های مذاکره (0 پاسخ ها)
  78. آموزشی مشتری خوب همان فروشنده خوب است (2 پاسخ ها)
  79. آموزشی سلول گرایی (برنامه ریزی سلولی عصر مدار) (0 پاسخ ها)
  80. آموزشی مدل سازی معادلات ساختاری (0 پاسخ ها)
  81. آموزشی بهترین راه برای دستیابی به یک فروش خوب (1 پاسخ ها)
  82. آموزشی تاثیر گذاری لوگوی صوتی برند بر تجربه مشتری (0 پاسخ ها)
  83. آموزشی رضایت از مدیریت ارتباط با مشتری (0 پاسخ ها)
  84. آموزشی موانع موجود بر سر راه ارتباط اثر بخش (0 پاسخ ها)
  85. آموزشی روش های بهبود ارتباطات (0 پاسخ ها)
  86. آموزشی ضرورت برقراری ارتباط در مدیریت (0 پاسخ ها)
  87. آموزشی تعریف کوچکی از ارتباطات و انواع آن (0 پاسخ ها)
  88. آموزشی روابط بین مدیر و کارمند (0 پاسخ ها)
  89. آموزشی تکنیک های مدیریت کارای زمان (0 پاسخ ها)
  90. آموزشی مفهوم رشته مدیریت تکنولوژی (0 پاسخ ها)
  91. آموزشی شاخه های علم مدیریت (0 پاسخ ها)
  92. آموزشی انواع سطوح مدیریت (0 پاسخ ها)
  93. آموزشی انواع روش تحقیق (0 پاسخ ها)
  94. آموزشی تاریخچه تولید صنعتی و مدیریت تولید (0 پاسخ ها)
  95. آموزشی روش تحقیق کیو (0 پاسخ ها)
  96. آموزشی مفهوم مدیریت دانش (0 پاسخ ها)
  97. آموزشی تعریف علم مدیریت (0 پاسخ ها)
  98. آموزشی دوازده گام به سوی نوآوری در مدیریت فرهنگی با استناد به قرآن کریم وسنت رسول اکرم(ص) (0 پاسخ ها)
  99. آموزشی مدیریت کیفیت جامع(tqm) (0 پاسخ ها)
  100. آموزشی هزینه یابی بر مبنای فعالیت (0 پاسخ ها)
  101. آموزشی ابعاد زیز ساختی و فرایندی مدیریت دانش (0 پاسخ ها)
  102. آموزشی کارت امتیاز متوازن(bsc) (0 پاسخ ها)
  103. آموزشی جدیدترین روش مدیریت و نگهداری ماشین آلات (0 پاسخ ها)
  104. گاو بنفش - ساخت نام تجاری قوی (0 پاسخ ها)
  105. چطور وفاداری مشتریتان را بدست می‌آورید؟ (0 پاسخ ها)
  106. مشکلات شغلی زنان در پست های مدیریتی (0 پاسخ ها)
  107. افزایش فروش در شرایط رکود و بازار دشوار (0 پاسخ ها)
  108. تجارت و کسب و کار موفق (0 پاسخ ها)
  109. نخبگان در بازاریابی (0 پاسخ ها)
  110. مقالات isi (1 پاسخ ها)
  111. مدیریت زمان (2 پاسخ ها)
  112. ضرب المثل ژاپنی (0 پاسخ ها)
  113. کتابهای کارشناسی ارشد مدیریت (0 پاسخ ها)
  114. معرفی جالب ترین دفاتر کاری جهان (3 پاسخ ها)
  115. مقاله مدیریت یک دقیقه ای (1 پاسخ ها)
  116. استراتژی اقیانوس آبی (0 پاسخ ها)
  117. تئوري مبادله رهبر-عضو Leader-Member Exchange Theory .LMX (0 پاسخ ها)
  118. مقاله مسئولیت اجتماعی؛ اخلاقیات فراسازمانی (0 پاسخ ها)
  119. آشنایی با فن بازار (1 پاسخ ها)
  120. مقاله سیتم های اطلاعاتی در مدیریت (0 پاسخ ها)
  121. شنا با کوسه‌ها - بدون آن‌‌که زنده بلعیده شوید (0 پاسخ ها)
  122. مقاله سیر تحول منابع انسانی (0 پاسخ ها)
  123. مدیران رهبر یا رهبران مدیر (0 پاسخ ها)
  124. اعتماد یا سخت‌گیری؟ کدام بهتر است؟ (0 پاسخ ها)
  125. مهارت تحقیقی (1 پاسخ ها)
  126. آموزشی سیر تاریخی تفکر مدیریت (0 پاسخ ها)
  127. مقاله رویکرد برنامه های درسی برای آموزش نخبگان با تاکید بر کشور ایران (0 پاسخ ها)
  128. مقاله نوآوری در جذب منابع انسانی (0 پاسخ ها)
  129. مقاله ارزیابی عملکرد کارکنان (0 پاسخ ها)
  130. مقاله ارزشیابی کارکنان (0 پاسخ ها)
  131. **فرق مديران در ايران و اروپا** (0 پاسخ ها)
  132. خلاصه كتاب مدیریت بازاریابی ورزشی (0 پاسخ ها)
  133. Mba چیست؟ (0 پاسخ ها)
  134. مثل یک شرکت کوچک عمل کنید (0 پاسخ ها)
  135. استخدام و حفظ بهترین افراد (0 پاسخ ها)
  136. مقاله افزايش سود‌دهي از طريق سنجش ميزان وفا‌داري مشتريان (0 پاسخ ها)
  137. نگاهی نو به هرم مازلو Maslow's Hierarchy of Needs (0 پاسخ ها)
  138. مقاله بررسی رابطه بهره وری و بهبود مستمر و سیستم مدیریت عملکرد (0 پاسخ ها)
  139. مقاله بررسی مفاهیم تکنولوژی و مدیریت تکنولوژی (0 پاسخ ها)
  140. توصيه هاي حضرت امام به كارگزاران نظام اسلامي (0 پاسخ ها)
  141. درخواست مقاله یا فایل یا کتاب یا ... فارسی درمورد مبحث تراکم(congestion) در تحلیل پوششی داده ها DEA (0 پاسخ ها)
  142. مقاله مدل سازه های شبکه دانش و سیستم های اداره امور (0 پاسخ ها)
  143. روابط انسانی (0 پاسخ ها)
  144. مدیریت با هوش اخلاقی (1 پاسخ ها)
  145. هوش اخلاقی و موفقیت سازمان (0 پاسخ ها)
  146. آداب برخورد با ارباب رجوع (0 پاسخ ها)
  147. رضايت شغلي و عملكرد (0 پاسخ ها)
  148. مدیریت تواناسازی کارکنان (2 پاسخ ها)
  149. مقایسه emba و mba (1 پاسخ ها)
  150. مقاله ارزیابی ارزش ویژه نام و نشان تجاری وتأثیرآن بر وفاداری مشتریان (0 پاسخ ها)
  151. تفاوت مدیران مدرن جهان سوم ومدرن (0 پاسخ ها)
  152. مدیریت و بازاریابی به زبان ساده (0 پاسخ ها)
  153. سیستم انگیزشی تشویق در مدیریت منابع انسانی (1 پاسخ ها)
  154. مقاله بررسی مسائل نظام اداری در ایران (0 پاسخ ها)
  155. مقاله عوامل ايجاد فشار عصبي در مديران و نقش آن بر عملكرد آنها در مراكز آموزش علمي (0 پاسخ ها)
  156. تعارض سازمانی و مدیریت (0 پاسخ ها)
  157. مدیریت کوانتومی (1 پاسخ ها)
  158. مقاله حکمرانی خوب مفهومی نو در مدیریت دولتی (0 پاسخ ها)
  159. مقاله مدیریت دولتی و سیاستگذاری در بخش عمومی (0 پاسخ ها)
  160. مقاله بررسی مفهوم جو سازمانی (0 پاسخ ها)
  161. مقاله رفتار شهروندی سازمانی: زمان اصلاح ساختار فرا رسیده است (0 پاسخ ها)
  162. مقاله نگرش مديريت در اثر بخشي سازمان (0 پاسخ ها)
  163. مقاله الگوي جامع تـوانمندسازي منـابع انـساني (0 پاسخ ها)
  164. مقاله نقش خودکارآمدي در توانمندسازي کارکنان (0 پاسخ ها)
  165. مقاله سرمايه اجتماعي و جنسيت در محيط کار (0 پاسخ ها)
  166. مقاله مقاومت کارکنان در برابر تحولات سازماني (0 پاسخ ها)
  167. مقاله توانمندسازي و تحول سازماني (0 پاسخ ها)
  168. مقاله نقش خودکارآمدي در توانمندسازي کارکنان (0 پاسخ ها)
  169. ارزیابی عملکرد (0 پاسخ ها)
  170. جايگاه مشتري مداري در مرحله هدایت و رهبری (0 پاسخ ها)
  171. مقاله هرم توانمندسازی (2 پاسخ ها)
  172. مقاله مدیریت تعارض (0 پاسخ ها)
  173. معرفی مدیران موفق در چه دانشگاهی درس خواندند (4 پاسخ ها)
  174. مقاله نظریه ها و مدل های جدید تعهد سازمانی (1 پاسخ ها)
  175. مقاله نقش كاركنان نامرئي در استفاده مناسب از منابع بخش سلامت (0 پاسخ ها)
  176. مقاله مديريت كيفيت جامع به عنوان فلسفه مديريتي برتر (0 پاسخ ها)
  177. مقاله جايزه مالكوم بالدريج (0 پاسخ ها)
  178. آموزشی چهره های مدیریتی (0 پاسخ ها)
  179. آموزشی mba (3 پاسخ ها)
  180. مقاله هوشین کانری (0 پاسخ ها)
  181. مقاله آسیب‌شناسی مدیریت منابع انسانی در شرکت‌های کوچک (0 پاسخ ها)
  182. مقاله موفقیت crm (0 پاسخ ها)
  183. مقاله مدیریت در قرن ۲۱ (3 پاسخ ها)
  184. مدیریت دانش (0 پاسخ ها)
  185. ده عامل موفقيت مديريت دانش در سازمان‌ها (3 پاسخ ها)
  186. نوآوري دانش (0 پاسخ ها)
  187. مدیریت دانش یا مهندسی مجدد ؟ الویت اول با کدام است ؟ (0 پاسخ ها)
  188. مديريت تحول (0 پاسخ ها)
  189. اخلاق اداري : بایدها (معروفها) و نبایدهای (منکرهای) اداری (0 پاسخ ها)
  190. مزاياي كار از راه دور براي سازمانها (0 پاسخ ها)
  191. مقاله بهسازی منابع انسانی در سازمانهای تحقیقاتی از طریق گردش شغلی (0 پاسخ ها)
  192. مقاله برون سپاری آموزش های سازمانی (0 پاسخ ها)
  193. مقاله حکمراني خوب مفهومي نو در مديريت دولتي (0 پاسخ ها)
  194. مدیریت استراتژیک چیست (0 پاسخ ها)
  195. ارزيابي ميزان اثرات تجارت الكترونيك در صنعت چاپ (0 پاسخ ها)
  196. تجارت الکترونیکی (0 پاسخ ها)
  197. تعریف دولت الکترونیک (1 پاسخ ها)
  198. تأملی بر دولت الکترونیک و ابعاد تعامل شهروندان با آن (0 پاسخ ها)
  199. توانمند سازی منابع انسانی (0 پاسخ ها)
  200. بررسی مفهوم دانش در منابع اسلامی (0 پاسخ ها)
  201. مهارتهاي اطلاع يابي در محيط وب با تاکيد بر پايگاه هاي اطلاعاتي (1 پاسخ ها)
  202. مديريت دانش، مولفه کليدي در نظام ملي نوآوري و کسب توانايي رقابت در اقتصاد دانش بنيان (0 پاسخ ها)
  203. فرايند مديريت دانش درنظام آموزشي غير رسمي دانشگاه ها بر اساس نظريه نوناكا وتاكوچي (0 پاسخ ها)
  204. مشتري مداري، مديريت اسلامي است (0 پاسخ ها)
  205. مشتري مداری و راهكارهاي كسب رضايت مشتري (0 پاسخ ها)
  206. دانش مشتري مداري (0 پاسخ ها)
  207. اخلاق حرفه اي درسازمان: (0 پاسخ ها)
  208. بررسي وضعيت رعايت اخلاق حرفه اي مديران (0 پاسخ ها)
  209. ارتباط مدیریت منابع انسانی با علم اخلاق (0 پاسخ ها)
  210. نقش برنامه ریزی نیروی انسانی و راهکارهای بهینه سازی آن (0 پاسخ ها)
  211. مروری بر مفهوم رفتار اخلاقی در سازمان ها (0 پاسخ ها)
  212. مدیریت پیشبرانه پروژه: بر اساس یک دیدگاه استراتژیک مدیریت پروژه توسط شبیه سازی (0 پاسخ ها)
  213. آشنايي با اصول مديريت حرفه اي پروژه pmp (0 پاسخ ها)
  214. مديريت بهره وری نيروی انساني (0 پاسخ ها)
  215. توانمندسازي کارکنان کليد افزايش بهره وري (0 پاسخ ها)
  216. عنوان: تعيين عوامل موثر بر توانمندسازي كاركنان ستادي دانشگاه علوم پزشكي شيراز،1389 (0 پاسخ ها)
  217. بررسی جو توانمندسازی کارکنان در مراکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور ایران (0 پاسخ ها)
  218. کارکنان توانمند-سازمان توانمند (0 پاسخ ها)
  219. مقاله تأثیر دورکاری بر روابط کارکنان (0 پاسخ ها)
  220. مقاله اهداف فردي، سازماني و اجتماعي (0 پاسخ ها)
  221. معرفی روش‌های کم‌ هزینه برای تبلیغات (0 پاسخ ها)
  222. اگر می خواهید زندگی تان تغییر کند باید طرز فکرتان را تغییر دهید (0 پاسخ ها)
  223. مقاله اهميت کاربرد ساختار شکست کار -wbs- در پروژه ها (0 پاسخ ها)
  224. مقاله مدیریت پروژه چیست؟... What is project management (0 پاسخ ها)
  225. مقاله ايجاد و پياده سازي يك برنامه پروژه ... project (0 پاسخ ها)
  226. مقاله لزوم پياده سازي مديريت فرايند محور در سازمانها...organization (0 پاسخ ها)
  227. توانمند سازی کارکنان از طریق آموز شهای ضمن خدمت (مورد مطالعه شرکت پالایش نفت اصفهان) (0 پاسخ ها)
  228. آموزشی مفاهيم بازاريابي و وظايف مديريت بازار (0 پاسخ ها)
  229. مقاله شیفتگی وخود بیگانگی درکار (0 پاسخ ها)
  230. مقاله اقيانوس آبي؛ استراتژي رقابت در بازار بي‌رقيب (0 پاسخ ها)
  231. مقاله بازاريابي ويروسي، حرکت سلول به سلول (0 پاسخ ها)
  232. چگونه تغيير سازماني را رهبري و مديريت كني (0 پاسخ ها)
  233. مقاله تبلیغات شفاهی پارادایم هزاره سوم (0 پاسخ ها)
  234. مقاله سازمانها و ناکامی سیستم‌های هزینه یابی (0 پاسخ ها)
  235. مقاله چرخه مدیریت بهبود بهره وری در سازمانهای تولیدی (0 پاسخ ها)
  236. مقاله فشار روانی در محیط کار (0 پاسخ ها)
  237. مقاله بسته بندی های صادراتی ، فرصت یا تهدید (0 پاسخ ها)
  238. مقاله نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برندسازی در آسیا (0 پاسخ ها)
  239. استانداردسازي نظام مديريت و منابع انساني كشور (0 پاسخ ها)
  240. مقاله توریسم درمانی (0 پاسخ ها)
  241. مقاله راهكارهاي تقويت و توسعه مهارت هاي ارتباطي در مديران (0 پاسخ ها)
  242. مدل مهارت های کوانتومی در مدیریت (0 پاسخ ها)
  243. بررسي عوامل موثر بر انگيزش شغلي کارکنان در سازمانها (1 پاسخ ها)
  244. Micro management (0 پاسخ ها)
  245. پیچیدگی رهبری در سازمان (0 پاسخ ها)
  246. تعارض در سازمان (0 پاسخ ها)
  247. اصول مديريت و كاربرد آن در بانك ها (0 پاسخ ها)
  248. مديريت منابع انساني در عصر امروز (0 پاسخ ها)
  249. بی انگیزگی کارکنان را پایان دهیم (0 پاسخ ها)
  250. بعد انساني چابکي سازمان (0 پاسخ ها)

استفاده از تمامی مطالب سایت تنها با ذکر منبع آن به نام سایت علمی نخبگان جوان و ذکر آدرس سایت مجاز است

استفاده از نام و برند نخبگان جوان به هر نحو توسط سایر سایت ها ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد