تمام مطالب فوق تان را قبول دارم اما اگر نیاز مشتری را به خوبی درک نکنند که نمی تواند برنامه استراتژیک یا برنامه ریزی نمایند و یک اشتباه بزرگ روی خواهد داد تعریف و درک نیاز مشتری یکی از کلیدی ترین دلایل موفقیت یک پروژه یا شکست پروژه هست.
نیاز و خواسته های مشتری همیشه مثل کوه یخه. یک سوم اون را شما می بینید مدیری موفق یا کارشناس یا مدیر پروژه ای که بونه اون دو سوم دیگه را شناسایی کنه و برای اون برنامه ریزی کنه تا با شکست روبرو نشه که با متدهای خاص میشه این کار را انجام داد
علاقه مندی ها (Bookmarks)