ممنون از حضورتون
ولی من فکر میکنم ما شرکت های خصوصی هم داشتیم.اما طبق معمول باز هم مونتاژ میکردیم.
خودروهای داخل کشور هم که به اسم ملی بیان میشند چیزی جز یک ماسکی بر روی چهره خودروهای قدیمی نیستند.
چرا کم کاری؟ در صورتی که طبق فرمایش دوستمون emer امکاناتش هست.
و اینکه چرا در وجود کم کاری از فروش خوب بهره میبردن؟
همه اینها به نظر من به خاطر وجود میزان گمرکی خودرو هست به بهانه حمایت از تولید(مونتاژ)داخل.
فکر میکنید اگر این میزان گمرکی نبود خودروهای داخلی فروش میرفت؟
و یک موضوع دیگر که کسی جواب نداد اصلا نیاز هست که خودمان خودرو ساز باشیم؟
چرا سعی نکنیم که یکی از شرکت های بزرگ خودرو سازی در ایران یک سایت تولید داشته باشه؟
علاقه مندی ها (Bookmarks)