دوست عزیز، به سایت علمی نخبگان جوان خوش آمدید

مشاهده این پیام به این معنی است که شما در سایت عضو نیستید، لطفا در صورت تمایل جهت عضویت در سایت علمی نخبگان جوان اینجا کلیک کنید.

توجه داشته باشید، در صورتی که عضو سایت نباشید نمی توانید از تمامی امکانات و خدمات سایت استفاده کنید.
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

موضوع: جت‌سرف، موج‌سواری با پیشرانه موتوری

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #8
    استعدادهای برتر
    رشته تحصیلی
    تخصص=ایده پردازی +ارزیابی محصول
    نوشته ها
    2,940
    ارسال تشکر
    18,873
    دریافت تشکر: 9,270
    قدرت امتیاز دهی
    11672
    Array
    حسین متقی's: پر حرف

    پیش فرض پاسخ : جت‌سرف، موج‌سواری با پیشرانه موتوری

    نقل قول نوشته اصلی توسط almas parsi نمایش پست ها
    سلام
    ممنونم از توضیحاتتون

    ببخشید اگر جسارت نباشه در یک پستی فرمودید نمونه برقی این وسیله رو تصمیم داشتید طراحی و اجرا کنید و اشاره کردید گویا موفق به تهیه قطعات مناسب نشدید
    میشه توضیح بدید این اشکال آیا مربوط به تحریمها و عدم واردات قطعاته و یا اینکه قطعات هست و لی به دلایلی ساختش مقرون به صرفه نیست ؟؟؟
    و اینکه مدل برقی اون رو با چه قدرت موتوری و با چه میزان منبع تغذیه ای بعنوان محرک میخواستید استفاده کنید؟؟؟؟

    خب دیگه فکر نکنم مفید باشه خیلی! چون ساخته شده!
    ولی خب موتور الکتریک 2000 وات - پروانه پیچی ساده داخل لوله برای جت - بدنه کامپوزیت فضایی استیل فوم پلی اتیلن فیبر شیشه و رزین 6لایه نازک
    باتری لیتیوم یونی 100 آمپر ساعت که نیم ساعتی بتونه پوشش بده کار رو
    و یه بورد کنترل که همگی با اب خنک میشند و نیاز زیادی به خنک کاری ندارن
    موتورش خیلی کمیابه با دور و گشتاور و مخصوصا وزن مورد نیاز
    گیربکسش خیلی نایابه مخصوصا وزن و ابعاد مورد نیاز
    پروانه ساختش سخته و آلیاژ مورد نیازش نیست و اگر باشه نایاب و گرون قیمت - کامپوزیتیش هم همینطور قالبش ساده نیست اجرایی کردنش

    والا به دلیل اینکه بیشتر قطعات نیست! یعنی میشه ساخت ولی کلی سرمایه گذاری میخواد
    از دست من که تنها بودم و 17 سال داشتم کاری برنمیومد
    حتی سادش کردم و تغییراتی دادم که با ابعاد کوچکتر و قابلیت های کمتری بشه اجراش کرد ولی باز هم هزینه بالا بود و غیر اقتصادی
    نمونه ی بنزینی و الکلی و حتی نیترو متان هم به دلیل وجود اب کار باهاشون سخت میشد و در ضمن تعمییرات و نگهداری پر هزینه ای داره با نمونه های داخل کشور!

    مهمترین قسمت گیربکس هست که در ایران نیست و حتی نمیشه ساخت با نسبت مورد نظر - کار پیچیده ایه واقعا با اینکه ساده به نظر میاد
    تو دور موتور 3000 تا 5000 دور ورودی بگیره و قدرت 10 اسب بخار رو منتقل کنه و همزمان با وزن بسیار کم
    بتونه این نیرو رو بدون اتلاف انرژی قابل توجهی تبدیل به سرعت 300 دور بر دقیقه بکنه با گشتاور بالا !
    خب این خیلی سخته چون نمونه موتور با گشتاور بالا و دور موتور هرچه پایینتری میخواد
    ویرایش توسط حسین متقی : 16th September 2013 در ساعت 04:00 AM

    http://news.iranema.ir/ سامانه هوشمند جمع آوری و انتشار اخبار روز ایران

  2. کاربرانی که از پست مفید حسین متقی سپاس کرده اند.


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 24th May 2013, 04:04 PM
  2. موتورولا گوشی هوشمند با نمایشگری از جنس یاقوت می‌سازد
    توسط vahid5835 در انجمن اخبار تلفن همراه
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 1st April 2013, 12:37 PM
  3. پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: 23rd October 2012, 11:32 PM
  4. رونمایی از نخستین هواپیمای تک‌سرنشین 2موتوره ایرانی
    توسط s@ba در انجمن تازه های تکنولوژی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 9th February 2010, 10:55 PM
  5. خبر: چاقوهاي مجهز به بلوتوث و ظرفيت ذخيره‌سازي داده در راهند
    توسط diamonds55 در انجمن اخبار تلفن همراه
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 12th January 2009, 07:14 PM

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •