نقل قول نوشته اصلی توسط farzadsw نمایش پست ها
شروع کار به معنای شروع طراحی و کد نویسی نیست. یکسری مقدمات نیاز داره و خصوصا تو این حالت که تیم تازه میخواد تشکیل بشه، زمان بر هست. کار اصلی همون تابستون شروع میشه.
به عنوان اولین قدم مقدماتی، یک معرفی مختصر از خودتون داشته باشد (لطفا اغراق نکنید، قراره روی این اطلاعات حساب باز بشه) تا هم تعداد و هم توانایی های اعضا مشخص بشه. در انتها هم نظرتون رو در مورد اینکه زمینه کاری آینده چطور باشه یگید.
لطفا تا 15 اسفند این موارد بالا رو طبق فرمت زیر بگید (به دوستانی که اینجا پست دادن یه پیام خصوصی میزنم):

وضعیت تحصیلی: دانشجوی سال آخر کارشناسی ارشد ( این مورد برای مشخص شدن حدود وقت آزاد عنوان میشه)
محل سکونت: تهران (غرب تهران)
سابقه فعالیت در زمینه ساخت بازی: ساخت 6-7 مورد بازی کوچک با نرم افزار Macromedia Flash MX و Visual Basicدر دوران دبیرستان (9-8 سال پیش)
مهارت در زمینه گرافیک: خیلی کم، آشنایی اولیه با نرم افزار های گرافیکی Fireworx,P.S,3Dmax
مهارت در زمینه برنامه نویسی: متوسط، تسلط بر زبان C/C++، آشنایی با زبان Java,Python
مهارت در زمینه موتور بازی: کم، آشنایی مختصر با موتورهای unity,UDK و box2D
مهارت در زمینه داستان نویسی و خلق شخصیت: متوسط، البته در این خصوص کار مشخصی نکردم که به اون استناد کنم ولی با توجه به تعداد زیاد فیلم هایی که دیدم و یازی هایی که انجام دادم میتونم بگم تجربه کافی در این زمینه دارم.
مهارت در رمین صدا گذاری و ساخت موسیقی: ---
پیشنهاد در مورد پروژه: همونطوری که قبلا عنوان کردم به نظر من بهتره بازی به صورت دوبعدی باشه چون بهتر میشه از پسش بر اومد. سبک بازی هم adventure یا Platformer (با موتور فیزیک) یاشه در مورد موضوع (ایده داستان) بازی فکر کنم بهتره گروهی تصمیم بگیریم (نظر خاصی ندارم).

لطفا طبق فرمت بالا توضیحات رو بدید و اگر چیزی رو نمی دونید جلوش خط تیره بگذارید. منتظر ارسال پست شما هستم.

شما از نرم افزار udk استفاده کردین تاحالا؟؟؟
کاش میشد یه تیم واقعا بزرگ ایجاد کنیم تا از ابزارهای فوق العاده ساده و کاربردی یو دی کی استفاده کنیم.
این نرم افزار به قدری جذابه که میشه به راحتی اجسام تآثیر پذیر ایجاد کرد. مثلا پارچه و یه توپ که با پا پرت میشه اینور و اونور و کلی متریال آماده داره و تمام تحرکات فیزیکی رو به صورت پیشفرض در اختیارت میذاره!!
واااقعا جذابه! من به صورت تستی یه خیابون اصلی با میوه فروشی و تعمیرگاه ماشین و کوچه و تیرهای چراغ برق ایجاد کردم با امکانات و متریال های آماده ایی که داره ( البته با فتوشاپ هم چندین متریال) ایجاد کردم که در نهایت کار کاملا با کیفیتی از آب در اومد.
اما خب طراحی بازی فقط به یه کوچه ختم نمیشه و واقعا باید سطح وسیعی رو به صورت لند اسکیپ طراحی کرد و این نیاز به یه گروه بزرگ داره که به صورت عرضی و با سرعت مناسبی پروژه جلو بره!

حیف که یه چنین بسترهایی پشتیبانی نمیشن وگرنه اصلا تجربه بالایی نمی خواد استفاده از این نرم افزارها!!

فقط و فقط نیروی انسانی متخصص این کار رو احتیاج داره.