دوست عزیز، به سایت علمی نخبگان جوان خوش آمدید

مشاهده این پیام به این معنی است که شما در سایت عضو نیستید، لطفا در صورت تمایل جهت عضویت در سایت علمی نخبگان جوان اینجا کلیک کنید.

توجه داشته باشید، در صورتی که عضو سایت نباشید نمی توانید از تمامی امکانات و خدمات سایت استفاده کنید.
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15

موضوع: موتور هایی با قابلیت انتخاب تعداد پیستونهای درحال کار

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #8
    استعداد برتر سایت
    رشته تحصیلی
    الکترونیک و فیزیک هسته ای
    نوشته ها
    3,290
    ارسال تشکر
    4,930
    دریافت تشکر: 13,220
    قدرت امتیاز دهی
    12297
    Array
    عرفان سلیم زاده's: خجالت

    پیش فرض پاسخ : موتور هایی با قابلیت انتخاب تعداد پیستونهای درحال کار

    نقل قول نوشته اصلی توسط armin_gera نمایش پست ها
    جرا استارت بنزینب مهمه؟ حذف استارت الکتریکی جرا خوبه؟چه مزیتی داره؟
    من جند نت طرح واسه این کار دارم ولی فک نکنم این قدر خذف استارت امکتریکی مهم باشه
    اگه اهمیتشو بیشتر شرح بدین ممنون میشم
    سلام
    راستش اهمیتی که داره تو روشن نموندن موتوره.
    وقتی برای روشن شدن ماشین از باتری جریان نکشیم ترسی از خالی شدن باتری و از کار افتادن استارت ماشین نداریم.
    پس خیلی راحت میتونیم کاری کنیم که موتور در مواقعی که نیاز نیست خاموش بشه
    راندمان به خاطر کاهش مبدل های واسطه افزایش پیدا می کنه.
    موقع روشن شدن موتور باتری اتصال کوتاه نمی کنه و همه چی خاموش نمیشه.
    باتری ماشین میتونه کوچیک تر بشه و ارزونتر.
    در کل موتور استارت بنزینی یا گازی میتونه باعث کاهش مصرف و هزینه ها بشه.

  2. کاربرانی که از پست مفید عرفان سلیم زاده سپاس کرده اند.


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ایا تابه حال موتور الکتریکی پیستونی وجود داشته است
    توسط حسین متقی در انجمن سوالات تالار اختراعات و نو آوری
    پاسخ ها: 28
    آخرين نوشته: 6th June 2015, 08:19 AM
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 25th March 2012, 06:52 PM
  3. احتراق در موتورهای اشتعال جرقه ای با مخلوط پیش امیخته
    توسط Asghar2000 در انجمن مجموعه تولید قدرت خودرو
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 26th May 2010, 10:43 PM
  4. رژيم‌هاي كاري خود ارتعاشي موتور
    توسط ریپورتر در انجمن مجموعه تولید قدرت خودرو
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 2nd July 2009, 09:50 AM

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •