همکار تالار مکانیک
ساخت استارت سوختی بجای الکتریکی ؛ ایده خوبیه!!!
برای ساخت این استارت باید یه موتور سوختی کوچکتر بسازیم؛ که خودش بدون نیاز به استارت کارکنه .موتور سوختی ای سراغ ندارم که بدون استارت روشن بشه.منتها اگر میشد همچین موتوری ساخت، ازش بعنوان موتور اصلی استفاده میکردیم، نه موتور استارت.
ویرایش توسط ab.bb : 1st December 2012 در ساعت 12:10 AM
یار همراه
ممنون از برادر عرفان عزیز.و با عرض سلام و دلتنگی برای همه ی شما دوستان خوبم.قسمت شد ما هم برگشتیم.
امیدوارم همه ی شما خوب و سلامت باشید و هر روز ایده هاتون کاملتر و کاربردی تر از قبل بشه.
زیاد حضور ذهن ندارم اما فکر کنم شورلت کاپریس های 1990 (اتاق تخم مرغی) این قابلیت رو داشتند که در دورها و سرعت پایین با 4سیلندر کار کنند و به محض نیاز به قدرت بالا 8سیلندر وارد کار میشد.
مورد دیگه برای کاهش مصرف سوخت سیستم زمانبندی متغیر باز و بسته کردن سوپاپهاست که هر شرکتی به روش خودش این کار رو انجام میده.
و سیستم stop start که به گمونم اولین شرکت تویوتا یا bmw بود این کار رو انجام داد.بعد ار توقف خودرو موتور اتومبیل خاموش میشه.سپس با کوچکترین حرکت به فرمان یا کوچکترین فشاری به پدال ترمز خودرو روشن میشه.اگه میخواید سیستمی ایجاد کنید برای کمتر کار کردن موتور خودرو باید به همهی سیستم های موجود مسلط بود و سیستمی را طراحی کرد که همه ی این کارهارو انجام بده.
استعداد برتر سایت
استعداد برتر سایت
همين ديشب (18/5/93) يه كارخونه موتور سازي شبكه اموزش نشون ميداد لامصب چه موتوري ساخته بودند.4 كاره بود كه فقط با يك كليد حالت موتور عوض ميشد.حالت شهري حالت غير شهري جاده اي ناهموار و اون يكيشم يادم نيست.و صد البته كه مهندس ارشد قبلا براي يه شركت ماشين سازي طراحي انجام ميداد!!ميگفت موتوره چند تا مغز داره!!لاستيكش از اين خوبا بوديعني تحمل هر 4 نوع حالت رو داشت!!
ولي پيش خودم فكر كردم اينا صد سال ديگه به هوندا cG 125 ما ميرسند![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)