دوست عزیز، به سایت علمی نخبگان جوان خوش آمدید

مشاهده این پیام به این معنی است که شما در سایت عضو نیستید، لطفا در صورت تمایل جهت عضویت در سایت علمی نخبگان جوان اینجا کلیک کنید.

توجه داشته باشید، در صورتی که عضو سایت نباشید نمی توانید از تمامی امکانات و خدمات سایت استفاده کنید.
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 19

موضوع: دعوت مدیران به هم فکری

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #5
    یار همیشگی
    رشته تحصیلی
    مکانیک-ساخت و تولید
    نوشته ها
    3,583
    ارسال تشکر
    11,215
    دریافت تشکر: 9,945
    قدرت امتیاز دهی
    3453
    Array

    پیش فرض پاسخ : دعوت مدیران به هم فکری

    نقل قول نوشته اصلی توسط ابوالفضل92 نمایش پست ها

    بحث بسیار شیرینی خواهد بود باید از یه جایی شروع کنیم از نظر مدیریتی و علم وهنر مربوط به آن واقعا عقب هستیم و تمام بدبختی کشورهای جهان سوم و توسعه نیافته و یا با روند توسعه کم از همین موضوع ناشی میشه.هنوز مدیریت در سطح کشور ما علمی نشده،

    اینکه هنوز مدیریت در سطح کشور علمی نشده بر می گرده به دانشگاه های ما چون کاری که براشون تعریف شده را به درستی انجام نمی دهند.
    جهان سوم تو فاز معقولیات گیر افتاده و در جهان اول در فاز محسوسات .
    ما در دانشگاه ها به جای اینکه بیان علم های مورد نیاز برای طراحان را فراهم کنند میان مشارکت در پروژه ها می کند و پروژه را زخمی می کنند و یکی دو استاد بر می داره و پروژه شکست می خوره چون نه دانش اونو داریم نه فناوری و نه طراح .
    اگر به نظر من هر کس جای خودش بود وظیفه ای که مانند امریکا در صنایع ، دانشگاه ها و ... انجام می دادن ما هم می تونستیم به اونا برسیم.
    مدیریت کردن یاد می گرفتیم که باید تفکر سیستمی داشته باشیم نه فردگرایی و ...

    نقل قول نوشته اصلی توسط ابوالفضل92 نمایش پست ها


    امروز سر کلاس بازرگانی بین الملل (ارشد اجرایی) استادمون گفتن که آقای بیل گیتس دو سوم از وقت کاری خود را صرف صحبت کردن وگوش دادن به صحبتهای مشتریان صرف میکنه.کدوم مدیر در کشورما به مشتری ارزش قائل هست؟پس دوستان بشتابیم که خیلی دیر شده.
    نقل قول نوشته اصلی توسط ابوالفضل92 نمایش پست ها
    بله درسته باید هم این طور باشه.
    چون یکی از روش های طراحی مشکلات بیان شده از مشتریان هست و نظرات اونا مهم هست تا محصول پیشرفت و ارتقا پیدا کنه.
    نظرات مشتری و خواسته هاش مانند کوه یخ هست فقط یک سوم اون بیرون هست و دو سوم اونو شرکت یا طراح باید کشف کند تا پی بره و اگر پی ببره موفق میشه.
    در تمام استانداردهای بین اللملی مانند ایزو در فلوچارت هایشان اول مشتری گذاشتن و در اخر هم به مشتری ختم میشه پس مشتری خیلی مهم هست.

    حالا یک نکته اینجا هست مشتری چه کسی هست؟
    مهمترين لذت در زندگي، كمك به سايرين براي برنده شدن است. حتي اگر به قيمت آهسته تر رفتن و تغيير در نتيجه مسابقه اي باشد كه ما در آن شركت داريم

  2. 3 کاربر از پست مفید hossien سپاس کرده اند .


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 20th January 2014, 10:02 AM
  2. دعوت به همکاری
    توسط مجتبی محمدزاده در انجمن رباتیک ، مکاترونیک
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 28th May 2013, 06:44 PM
  3. دعوت به همکاری
    توسط niusha231 در انجمن فرصت های شغلی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 24th April 2013, 04:35 PM
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 10th April 2013, 08:01 AM
  5. دعوت به همکاری علمی
    توسط sahar2108 در انجمن مهندسی طراحی جامدات
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 7th March 2013, 08:46 AM

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •