لازم است است در تفسیر آیه شریفه، به تفاوت و تفکیک احکام تکوینی از تشریعی دقت و توجه شود. آیه شریفه در مقام بیان حکم تشریعی است (یعنی لازم است که اینگونه باشد که زنان بدکاره با مردانی چون خود ازدواج کنند)، و نه در صدد بیان حکم تکوینی (حتما اینگونه خواهد شد که زن فاحشه با مرد بدکار ازدواج می کند). بنابراین این بخش از فرمایش جنابعالی مورد پذیرش نیست.
که در اینجا اصلا فرد مورد نظر جزو نعوذبالله فاحشه ها حساب نمی شود. اولا این آیه در ارتباط با همۀ اقشار نیومده (ینی همۀ افرادی که این اشتباه رو یه بار کردند و بعد پشیمون شدند) ثانیا تشریعی بوده نه تکوینی







پاسخ با نقل قول


علاقه مندی ها (Bookmarks)