با سلام خدمت شما بزرگوار
ممنون که وقت گذاشتید و پاسخ دادید
و تشکر از توضیحات مفیدتون
در توضیحاتتون فرمودید در روش موازی دو ورودی موتور بنزینی و الکتریکی از طریق کلاچ دوبل به گیربکس متصلند اگر در روش سری هم گیربکس رابط اتصال این ها باشه چه تفاوتی بین روش موازی و سری هست؟؟؟؟
و آیا در روش سری هم سبک دو ورودی به یک خروجی اعمال شده؟؟؟
اگر خروجی به گیربوکس هست پس دیفرانسیل چگونه اتصال به موتور داره ؟؟؟
جناب متقی سوال دیگه من در مورد استیشن های شارژ انرژی این نوع خودرو ها هست میخواستم بدونم آیا روش کار به این شکل هست که راننده ماشینش رو در کنار استیشن شارژ پارک میکنه و مثلا مثل سیستم پارکو مترها که با پرداخت هزینه ای اون رو فعال میکنه و راننده رابط اتصال برق رو به اتومبیل وصل میکنه و میره دنبال کارش و وقتی برمیگرده اون رو آزاد میکنه یا نه سبک به شکل دیگه ای هست ؟؟؟
این تصاویر رو من از لینکی که جناب m.g.s.t.r درپست های قبلی برای راهنمایی قرار داده بودند استخراج کردم
البته نمونه تصویر سمت راست که در پارکینگ ها مورد استفاده هست احتمالا از طریق کارت شارژ انجام و راننده با پارک کردن ماشینش اینکار رو انجام میده ولی مدلهایی که در خیابانها تعبیه شده سبک کارشون مثل پارکومتر هست ؟؟؟
ممنونم که با شکیبایی سوالات رو پاسخ میدید
علاقه مندی ها (Bookmarks)