دوست عزیز، به سایت علمی نخبگان جوان خوش آمدید

مشاهده این پیام به این معنی است که شما در سایت عضو نیستید، لطفا در صورت تمایل جهت عضویت در سایت علمی نخبگان جوان اینجا کلیک کنید.

توجه داشته باشید، در صورتی که عضو سایت نباشید نمی توانید از تمامی امکانات و خدمات سایت استفاده کنید.
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

موضوع: هیولاهای نمایشگاه خودرو فرانکفورت ۲۰۱۳

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #9
    کـــــــاربر فــــعال
    رشته تحصیلی
    اقتصاد
    نوشته ها
    8,281
    ارسال تشکر
    21,844
    دریافت تشکر: 45,916
    قدرت امتیاز دهی
    82824
    Array
    Almas Parsi's: جدید94

    پیش فرض پاسخ : هیولاهای نمایشگاه خودرو فرانکفورت ۲۰۱۳

    نقل قول نوشته اصلی توسط حسین متقی نمایش پست ها
    ترکیب موتور بنزینی با موتور الکتریکی به چند شکل مختلف صورت میگیره
    یکی از این موارد این هست که

    موتور بنزینی از طریق یک کلاج دوبل به گیربکس متصله
    از طرفی دیگر
    موتور الکتریکی به همین گیربکس متصل هست
    از طرفی دیگر
    خروجی گیربکس هست که به دیفرانسیل متصله

    خب این گیربکس 2 ورودی داره
    و یک خروجی

    همونطور که ما به صورت دستی یا اتوماتیک دنده عوض میکنیم
    این گیربکس هم به غیر از دنده های معمولی
    2دنده ی دیگر هم داره که خودش کنترل میکنه اونارو(به صورت برقی )

    این دو دنده که میتونن فقط به شکل کلاج باشند و بدون دنده باشند

    متصل بودن یا نبودن موتور الکتریکی و بنزیی یا گازسوز یا حتی دیزل - به گیربکس رو تایین میکنند

    این عملکرد عملکرد موازی هست
    عملکرد سری هم موتور الکتریکی به موتور بنزینی اتصال داره(از طریق گیربکس باید باشه چون مستقیم نمیشه اتصال داشته باشند((احتمالا)))
    و بعد خروجی از طریق کلاجی به گیربکس
    البته موتور الکتریکی میتونه قبل از موتور بنزینی یا دیزل باشه

    در نهایت همه ی اینها به هدف و نحوه ی طراحی شرکت طراح بستگی داره و انواع گوناگونی رو شامل میشه
    جایی هدف قدرت و سرعت بیشتره
    و جایی هدف مصرف سوخت کمتر
    و جایی هدف افزایش بازده کلی
    و.......
    اینها طراحی های متنوعی رو شامل میشند

    با سلام خدمت شما بزرگوار
    ممنون که وقت گذاشتید و پاسخ دادید
    و تشکر از توضیحات مفیدتون

    در توضیحاتتون فرمودید در روش موازی دو ورودی موتور بنزینی و الکتریکی از طریق کلاچ دوبل به گیربکس متصلند اگر در روش سری هم گیربکس رابط اتصال این ها باشه چه تفاوتی بین روش موازی و سری هست؟؟؟؟
    و آیا در روش سری هم سبک دو ورودی به یک خروجی اعمال شده؟؟؟
    اگر خروجی به گیربوکس هست پس
    دیفرانسیل چگونه اتصال به موتور داره ؟؟؟

    جناب متقی سوال دیگه من در مورد استیشن های شارژ انرژی این نوع خودرو ها هست میخواستم بدونم آیا روش کار به این شکل هست که راننده ماشینش رو در کنار استیشن شارژ پارک میکنه و مثلا مثل سیستم پارکو مترها که با پرداخت هزینه ای اون رو فعال میکنه و راننده رابط اتصال برق رو به اتومبیل وصل میکنه و میره دنبال کارش و وقتی برمیگرده اون رو آزاد میکنه یا نه سبک به شکل دیگه ای هست ؟؟؟

    این تصاویر رو من از لینکی که جناب m.g.s.t.r درپست های قبلی برای راهنمایی قرار داده بودند استخراج کردم

    البته نمونه تصویر سمت راست که در پارکینگ ها مورد استفاده هست احتمالا از طریق کارت شارژ انجام و راننده با پارک کردن ماشینش اینکار رو انجام میده ولی مدلهایی که در خیابانها تعبیه شده سبک کارشون مثل پارکومتر هست ؟؟؟



    ممنونم که با شکیبایی سوالات رو پاسخ میدید
    ویرایش توسط Almas Parsi : 11th November 2013 در ساعت 02:03 PM دلیل: سایز متن

  2. 2 کاربر از پست مفید Almas Parsi سپاس کرده اند .


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. خبر: وقتی یک هواپیمای 200 میلیون دلاری دست عرب میوفتد !
    توسط A.L.I در انجمن اخبار و گزارش تصویری نظامی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 3rd April 2013, 02:18 PM
  2. قیمت میوه شکسته شد/ توزیع ۴هزار تن میوه از امروز
    توسط چکامه91 در انجمن اخبار اقتصادی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 25th March 2013, 12:09 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 22nd January 2013, 10:18 PM
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 20th March 2012, 10:25 AM
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 8th December 2008, 04:20 PM

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •