اون مطالبی که گفتم: از ترمودینامیک سنجل بود. الان دوباره نگاه کردم؛دلیل کمبود بازدهی اینه که درحین احتراق مقداری از گاز سوخته شده و در هنگام خروج بخش دیگر نسوخته خارج می شود. بعداز اعمال اون تغییرات که گفتم؛ این مشکل حل شده. ضمنا در یک جابه جایی در وزن برابر یک موتور دوزمانه از نمونه چهار زمانه به مقدار قابل توجهی توان بیشتری تولید میکنه.البته این اطلاعت جدید نیست؛ چون کتاب قدیمیه. اگر پیشرفتهای امروزی رو هم در نظر بگیریم؛ نتایج بهتری هم حاصل میشه.سرو صدای موتور هم مشکل حادی نیست؛ قابل حله.
خب ممنون از توضیحاتتون
ولی فعلا که موتورهای درونسوز 2زمانه تقریبا منقرض شدند
البته تقریبا..
انتخاب سریع یک انجمن
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
قبل از هر گونه فعالیت در سایت به قوانین توجه نمایید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)