بعضی از نظرها نشون میده که اینجا رو با سوئیس اشتباه گرفتیم
دوستان اینجا ایرانه
افرادی هستند که سیر نمی خوابند
اینجا درآمدها ایرانیه هزینه ها اروپاییه
همین الان خیلی ها تو خرید پراید مدل 75 هم موندن
بحث تون اگه حمایت از تولید ملی و ایمنیه دست دولته
همه میدونن قیمت واقعی پراید 3میلیونه ولی خب داستان واقعیت یه چیزه دیگه رو میگه
پراید 5 الی 6 برابر قیمت واقعی بفروش میرسه
..........
خب حالا من شهروند این مملکت می خواهم به فرض آزرا بخرم پارسال قیمتش 55میلیون بود و حالا 150میلیون از کجا بیارم چاره چیه نمی تونم که سوار ماشین عمومی بشم هر روز تو سر و صدا و بوی سیگار و .....
پس باید قید ماشین خارجی رو بزنم
مجبور میشم ماشین تولید داخل رو بگیرم که ایمنی هم نداره مجبورم عزیزدلم
..............
وقتی ما یه مقدار ناچیز پراید رو ایمنی تر میکنیم 7 الی 8 میلیون بالاتر میفروشن در حالیکه هیچ فرقی بخصوصی نکرده
حالا
وای به حال مشتری
اگه شرکت داخلی بخواهد ایمنی رو به حد استاندارد برسونه اونوقت میگن سمند ملی 120 میلیون خب کی هست که بخره پس مقدور نیست نه برای شرکت و نه برای مشتری
...............
فقط در یه صورت میتونیم به این قضیه فکر کنیم که قیمت ماشین واقعی بشه
نه اینکه طرف با 5ماه کارکرد تو اروپا ماشین استاندارد بخره و ما در ایران با 5سال کار ماشین قسطی غیراستاندارد بخریم
..............
اگه دولت با مردم کنار بیاد برای شرکتهای بزرگی مثل ایران خودرو و سایپا کاری نداره که ایمنیشون رو بالاتر ببرند
در غیر اینصورت هر چی پول بیشتر بدی جونت بیشتر در امانه




 
            
            
 
             پاسخ : حمایت از تولید ملی یا نیاز به خودروی ایمن و جدید؟
 پاسخ : حمایت از تولید ملی یا نیاز به خودروی ایمن و جدید؟
                 
                    
                    
                    
                         پاسخ با نقل قول
  پاسخ با نقل قول 
			

علاقه مندی ها (Bookmarks)