دوست عزیز، به سایت علمی نخبگان جوان خوش آمدید

مشاهده این پیام به این معنی است که شما در سایت عضو نیستید، لطفا در صورت تمایل جهت عضویت در سایت علمی نخبگان جوان اینجا کلیک کنید.

توجه داشته باشید، در صورتی که عضو سایت نباشید نمی توانید از تمامی امکانات و خدمات سایت استفاده کنید.
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 46

موضوع: تشکیل تیم ساخت بازی رایانه ای

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #23
    همکار تالار مهندسی برق
    رشته تحصیلی
    کارشناسی ارشد مهندسی برق - مکاترونیک
    نوشته ها
    169
    ارسال تشکر
    215
    دریافت تشکر: 647
    قدرت امتیاز دهی
    1159
    Array
    farzadsw's: جدید21

    پیش فرض پاسخ : تشکیل تیم ساخت بازی رایانه ای

    منظور من از سبک بازی adventure با اشاره کلیک سبک بازی هایی مثل syberia، monkey island , run away و غیره هست. توی این سبک، داستان و شخصیت پردازی (دیالوگها و طراحی) بخش اعظم کار هستند و گیم پلی خیلی ساده هست و اگه داستان و معما ها جذاب نباشه حوصله بازی کن سر میره! شاید یکی از دلایلی که تو ایران این سبک طرفداران کمی داره همینه (داستان به زبان انگلیسی هست و مخاطب منظور رو متوجه نمیشه!). ولی اگه یه داستان جالب به زبان فارسی برای بازی باشه مطمئنا مثل خارج از کشور طرفداران زیادی پیدا خواهد کرد.
    البته سبک بازی action مثل پرندگان خشمگین هم سبک جالبی هست و من هم علاقه دارم ولی تو این سبک، طراحی مرحله و طبیعی بودن فیزیک محیط خیلی اهمیت داره و خود داستان تقریبا نقشی نداره ( مثل داستان 1 خطی پرندگان خشمگین). برای فیزیک این جور بازی ها خوشبختانه چندتا پروژه متن باز هست که کار رو خیلی راحت میکنه. یکیش Box2d هست که اگه اشنباه نکنم همین پرندگان خشمگین بر اساس اون ساخته شده اند. بحث طراحی و گرافیک رو هم امیدوارم با کمک دوستان طراح (از جمله آقای فرزادنیا) به خوبی از پسش بر بیایم.
    سبک بازی پرندگان خشمگین از یک طرف این خوبی رو داره که طرفدار زیادی براش هست و از طرف دیگه همیشه سایه بازی پرندگان خشمگین بالای بازی ما خواهد بود و اکثرا تو نگاه اول میگن بازی به تقلید از فلان بازی ساخته شده (کار دسته اول نمیشه). البته میشه اثر این حرفها رو با ایجاد تغییرات نسبت به بازی اصلی کمتر کرد، مثل استفاده از المانهای ایرانی تو طراحی شخصیتها، یک داستان جالبتر، یا یکسری نو آوری (که خودمم نمیدونم!).
    سیک بازی های adventure از طرف دیگه نیاز به تیم برنامه نویسی کمتری داره (تیم سازنده خیلی از بازی های این سبک کمتر از 10 نفر هست) ولی از طرف دیگه یکم ریسک داره چون برای ما ایرانی ها کمتر شناخته شده هست (ممکنه استقبال خیلی خوب بشه یا خیلی بد).
    من با هر دوی این سبک ها موافقم، لطفا بقیه افرادی که دوست دارن تو تیم باشن بیان و نظرشون رو در مورد سبک بازی بدن، قبل از شروع کار اصلی (تو تابستون) باید این بحثهای مقدماتی که فقط صحبت کردن هست، تموم بشه.
    *پی نوشت: آقا رضا طراحی سایتت خیلی گرافیک جذابی داشت، واقعا تبریک میگم.

  2. کاربرانی که از پست مفید farzadsw سپاس کرده اند.


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تصویر: بازی با پرســـــــــپکتیـــــو
    توسط ستاره کویر در انجمن عکس های گوناگون
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 25th July 2011, 11:33 AM
  2. بزرگترین تیم بازی سازی در تاریخ یوبی سافت
    توسط Geek در انجمن اخبار بازیهای رایانه ای
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 19th May 2011, 06:12 PM
  3. خبر: ثبت نام دوره های مجازی روباتیک در تبیان
    توسط MAHDIAR در انجمن سایر اخبار کامپیوتر
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 23rd January 2010, 01:01 PM
  4. آموزشی: ژنتیک و شبیه سازی
    توسط Mina_Mehr در انجمن ژنتیک
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 18th May 2009, 02:05 AM
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 16th March 2009, 09:41 PM

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •