سلام دوست عزیز
با تشکر از شما دوست محترم
در مورد امواج شکسته و ساخت و ارتعاشات اونا من چیزی نمی گم
در مورد اثرات شناسایی اونا باید بگم که
چون بدنه هواپیما ها حالا اف-117 مثل کندو هست
کندو های خیلی خیلی خیلی ریز که کوچکترین درجه ممکن رو دارن
و امواج رادار که بهشون می خوره یا ازشون رد می شه
و وارد هواپیما و ناپدید می شه
یا به کل از هواپیما می گذره و به طرف رادار بر نمی گرده
امواج ارتعاشاتی که بنده گفتم
میتونه چننین کاری بکنه که مقالا در حد عالی بتونه
در یک میلی چند بار لرزش داشته باشه و شکسته بشه
اونجوری می تونه چون به صورت نیم دایره از رادار خارج می شه
و به همون صورت به رادار برمیگرده
این شکستگی هایی که بین امواج ایجاد میشه
توی قسمت هایی کندویی هواپیما میتونه تاثیر بذاره یعنی
حد اقل از 100% امواج رفته از رادار
50% از طرف هواپیما به رادار بر میگرده اینطوری میشه
هواپیما رو راحت شناسایی کرد.
این یه نظریه هست که می شه از روی اون استفاده کرد
و بنده نوشتم امیدوارم که توی این نوشته ها سوء تفاهمی پیش نیاد...![]()








پاسخ با نقل قول


علاقه مندی ها (Bookmarks)