دقیق خوندم عزیزم گفتم هر کاری هم بکنی این گاز ظرفیت گرماییش کمه.
فرض کن این کارو هم کردیم. یعنی میگی کاری کنیم که کمپرسور همیشه تو ظرفیت کامل کار کنه؟ چون چرخه یک نواختی رو ایجاد می کنیم.
رادیاتور رو بیخیال چرا هوای ورودی به موتور رو خنک نمی کنی؟
اینطوری ضریب کمپرس افزایش پیدا می کنه و زور ماشین بیشتر میشه.
با دور موتور کمتر قدرت بیشتری تولید می کنیم و نیازی به بالابردن دور موتور نیست و موتور جوش نمیاره.
مصرف کولر هم کاهش پیدا می کنه.










پاسخ با نقل قول



علاقه مندی ها (Bookmarks)