دوست عزیز، به سایت علمی نخبگان جوان خوش آمدید

مشاهده این پیام به این معنی است که شما در سایت عضو نیستید، لطفا در صورت تمایل جهت عضویت در سایت علمی نخبگان جوان اینجا کلیک کنید.

توجه داشته باشید، در صورتی که عضو سایت نباشید نمی توانید از تمامی امکانات و خدمات سایت استفاده کنید.
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15

موضوع: موتور هایی با قابلیت انتخاب تعداد پیستونهای درحال کار

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #5
    استعدادهای برتر
    رشته تحصیلی
    تخصص=ایده پردازی +ارزیابی محصول
    نوشته ها
    2,940
    ارسال تشکر
    18,873
    دریافت تشکر: 9,270
    قدرت امتیاز دهی
    11672
    Array
    حسین متقی's: پر حرف

    پیش فرض پاسخ : موتور هایی با قابلیت انتخاب تعداد پیستونهای درحال کار

    نقل قول نوشته اصلی توسط انوبانی نی نمایش پست ها
    سلام از شما وسایر دوستان عزیزم به خاطر توجه به ایدهام متشکرم لطفا بهم بگو این اتومبیل با این قابلیت تولید کدوم کارخونه ؟ اسمش چیه؟ چه شکلیه؟ ایا به مرحله تولید رسیده ؟ هیچ عکسی ازش داری؟
    بنز روی خودروهاش استفاده میکنه تا اونجایی که به خاطر دارم
    شاید توی ایران هم اومده باشه این گزینشون

    در رابطه با استارت بنزینی هم میشه کارایی کرد
    شرطی داره
    اینکه ترمزی روی موتور خودرو گذاشته بشه که موتور رو در حالت حداقل 1سیلندر کاملا بسته نگه داره
    که فقط 1ترمز ساده نیست و نیاز به 1مدار هوشمند و با دقت بالا در حد چند هزارم ثانیه داره
    چون در این حالت انژکتور باید ترکیب هوا و سوخت رو به سیلند مورد نظر برسونه
    و سیلندر هم باید این ترکیب رو با حرکت موتور(در حالت خاموش هم چند دور میچرخه) (که خیلی کمه و این ترکیب باید 1بار صورت بگیره) فشرده کنه و قبل از ازاد شدن سیال از فشار سیلندر ترمز بگیره و باایسته و شمع کار نکنه
    اینطوری در استارت کافیه این شمع کار کنه و این انفجار باعث حرکت نیم دور بعدی موتور میشه و ..............
    ولی این کار به همین سادگی ای که نوشتم نیست
    و احتمال 90 درصد خیلی پیشرفته تر از این چیزی که من دارم میگم رو بی ام دبلیو و بنز دارند کار میکنند تا بسازند ولی خب نتونستند
    کمتر از 10 درصد احتمال داره تو فکرش نباشند! که بعیده!
    شاید موتور با 1 انفجار نتونه روشن بشهو احتیاج به چند انفجار داشته باشه که این محدودیت باعث محدودیت در طراحی موتور میشه
    شاید این انفجار در حالت روغن سرد نتونه انرژی لازم رو بده
    این فشرده سازی و ذخیره ی انرژی شیمیایی در سیلندر باید در زمانی بسیار محدود تنظیم بشه و شاید انرژی موتور در حالت خاموش نتونه این انرژی رو فراهم کنه تا این سیلندر کامل بسته بشه و با 1 شمع راه بیفته
    موتور باید هوشمند باشه و ورودی و خروجی تک تک سیلندرها محاسبه بشه
    باید بهترین سیلندر برای اینکار انتخاب بشه یا موتور تا جایی روشن بمونه که سیلندر مناسب که از قبل برای اینکار طراحی شده در موقعیت مناسب قرار بگیره
    شاید اصلا این قابلیت در موتورهای امروزی باعث کاهش عمر موتور و یا افزایش هزینه های اون بشه
    ترمزی که باید ساخته بشه خیییییلی باید سریع و دقیق باشه (50 بار در ثانیه بتونه به حداکثر نیروی ترمز برسه و دوباره ازاد بشه! که خیلی سخته ساختنش
    و..............
    البته شاید بشه راه بهتر و ساده تری براش پیدا کرد ولی همینطور که میبینین اصلا ساده نیست توی این روش!

    http://news.iranema.ir/ سامانه هوشمند جمع آوری و انتشار اخبار روز ایران

  2. 2 کاربر از پست مفید حسین متقی سپاس کرده اند .


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ایا تابه حال موتور الکتریکی پیستونی وجود داشته است
    توسط حسین متقی در انجمن سوالات تالار اختراعات و نو آوری
    پاسخ ها: 28
    آخرين نوشته: 6th June 2015, 08:19 AM
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 25th March 2012, 06:52 PM
  3. احتراق در موتورهای اشتعال جرقه ای با مخلوط پیش امیخته
    توسط Asghar2000 در انجمن مجموعه تولید قدرت خودرو
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 26th May 2010, 10:43 PM
  4. رژيم‌هاي كاري خود ارتعاشي موتور
    توسط ریپورتر در انجمن مجموعه تولید قدرت خودرو
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 2nd July 2009, 09:50 AM

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •