دوست عزیز، به سایت علمی نخبگان جوان خوش آمدید

مشاهده این پیام به این معنی است که شما در سایت عضو نیستید، لطفا در صورت تمایل جهت عضویت در سایت علمی نخبگان جوان اینجا کلیک کنید.

توجه داشته باشید، در صورتی که عضو سایت نباشید نمی توانید از تمامی امکانات و خدمات سایت استفاده کنید.
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 110

موضوع: پیشنهاد تشکیل گروه انرژی های نو سایت

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11
    استعداد برتر سایت
    رشته تحصیلی
    معماری
    نوشته ها
    2,014
    ارسال تشکر
    10,146
    دریافت تشکر: 10,426
    قدرت امتیاز دهی
    25393
    Array
    SaSaMc2's: جدید25

    پیش فرض پاسخ : پیشنهاد تشکیل گروه انرژی های نو سایت

    نقل قول نوشته اصلی توسط mamadshumakher نمایش پست ها
    اینو که میدونم.من منظورم فقط برقی بنزینی بود.تو ایران هم با cng خودروی هیبریدی دارن D:
    ممنون بابت توضیح قشنگتون.گرفتم چی شد.
    یعنی هیچوقت امکان نداره که یه چیزی در قبال دریافت مقدار a انرژی مقدار b انرژی تولید کنه که b>a باشه؟(خب معلومه نه)اخه گاهی جنس انرژی تولید شده با گرفته شده فرق داره و اون انرژی b شاید بیشتر بکار بیاد تا a که استفاده نمیشه.
    خب اگه بجای توربین یک موتور الکتریکی قرار بدیم چی؟منظورم اینه که در خودروهای هیبریدی برقی بنزینی,یک موتور بنزینی بزرگ کار اصلی رو انجام میده و یه موتور الکتریکی کوچیک به اون کمک میکنه.اما همین موتور الکتریکی کوچیک باز انرژیشو از موتور بنزینی میگیره.موتور بنزینی هم که باید قدرتشو به چرخها هم منتقل کنه کلی هم تلفات ...
    خب بجاش از یه موتور الکتریکی مثلا 50kw برای حرکت خودرو استفاده کنند و از یه موتور بنزینیه کوچیک فقط و فقط برای تولید برق استفاده کنندا.اینجوری اولا که اصل خودرو برقیه.دوما چون فقط موتور بنزینی برق تولید میکنه راندمانش خیلی بیشتر از زمانیه که به چرخها هم وصل باشه.و از همه بهتر اینکه به مسافت قابل پیمایش خودروی برقی خیلی اضافه میکنه و مقدار کی بنزین یا گازوییل استفاده میشه که در کل مصرف سوخت خودرو فقط همون مقدار کم بنزین یا گازوییل میشه.
    سلام...

    يه دينام كوچيك توي ماشين واسه شارژ باتري و توليد برق هست...

    چون نميشه با انرژي چرخشي موتور بنزيني چراغها يا سر شمعها رو روشن كرد...

    شما 1000 واحد بنزين ميسوزوني و 350 واحد انرژي جنبش توليد ميكني...

    350 واحد رو ميدي به دينام و 300 واحد برق توليد ميكني...

    300 واحد برق رواگه بدي به باتري 250 تا ذخيره ميكني...

    250 واحد رو اگه بدي به موتور الكتريكي 200 واحد انرژي جنبشي توليد ميكني و حركت ميكني...

    با اين تبديل با باتري 200 تا داري بي باتري 250 تا...

    خوب از همون اول 350 تا رو ميدي به چرخها...

    مگر اينكه در زمان توقف با موتور روشن صرف شارژ باتري كني واسه شرايطي كه خودرو الكتريكي دسترسي به شارژر اصلي نداره...


  2. کاربرانی که از پست مفید SaSaMc2 سپاس کرده اند.


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 17th March 2013, 09:32 PM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 22nd August 2011, 08:11 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 15th October 2010, 06:09 PM
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 24th December 2009, 11:24 AM
  5. مقاله: پیشتازی گیگابایت با p55 - گیگابایت کامل تر و نوآورانه تر
    توسط Admin در انجمن بخش مقالات سخت افزار
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 18th August 2009, 08:47 PM

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •