دوست عزیز، به سایت علمی نخبگان جوان خوش آمدید

مشاهده این پیام به این معنی است که شما در سایت عضو نیستید، لطفا در صورت تمایل جهت عضویت در سایت علمی نخبگان جوان اینجا کلیک کنید.

توجه داشته باشید، در صورتی که عضو سایت نباشید نمی توانید از تمامی امکانات و خدمات سایت استفاده کنید.
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 110

موضوع: پیشنهاد تشکیل گروه انرژی های نو سایت

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11
    استعدادهای برتر
    رشته تحصیلی
    تخصص=ایده پردازی +ارزیابی محصول
    نوشته ها
    2,940
    ارسال تشکر
    18,873
    دریافت تشکر: 9,270
    قدرت امتیاز دهی
    11672
    Array
    حسین متقی's: پر حرف

    پیش فرض پاسخ : پیشنهاد تشکیل گروه انرژی های نو سایت

    نقل قول نوشته اصلی توسط mamadshumakher نمایش پست ها
    <BR>این حرفا چیه داداش.من که خیلی قبولت دارم.منم که اینجا اومدم از تجربه های شما استفاده کنم.اگه یوقت روی یه چیزی پا فشاری میکنم ببخشید.مدلمه.تا بهم ثابت نشه روش گیر میکنم.ممنون ازین که با حوصله جواب سوالامو میدید.<BR><BR><BR>خب من میگم چه فرقی داره که یه سنگ بخوره تو سرم یا با همون شدت سرمو بزنم به سنگ.<BR>منظورم اینه که ما که داریم انرژی برای حرکت خودرو استفاده میکنیم و درون مولکولهای هوا به جلو میریم&nbsp; خب مگه چرخش مثلا یه مولد میخواد چقد از نیروی ماشین رو بگیره؟<BR>من منظورم برای خودروهای الکتریکی هست که با سرعت بالا حرکت نمیکنند.درسته پره های توربین مقاومت ایجاد میکنند در برابر هوا اما برق قابلتوجهی باید در باطری ها ذخیره کنند.<BR>اینطور که شما میگیذ با قرار دادن توربین انرژی از خودرو میگیری و بهش پس میدی پس خودروهای هیبریدی هم نباید تولید میشدند دیگه؟چون در اونها هم یه ژنراتور توسط موتور بنزینی میچرخه و در باطری ذخیره میکنه پس سوخت بیشتری از خودرو گرفته میشه تا به خودرو تحویل داده بشه.<BR>حالا این طرح تاحالا امتحان شده؟<BR>من اگه بخوام یه جور عکس از طرز قرار گرفتن توربین بر روی خودرو طراحی کنم باید با چه نرم افزاری این کار رو بکنم؟
    خودروهای هیبریدی همشون اینجوری نیستن
    خودروهای الکتریکی ای اینطور هستند که میخوان برای اطمینان و البته افزایش برد اتوموبیل با 1 بار پر شدن باک و باتری از این روش استفاده کنند
    خوب مزایای خودروی الکتریکی از بی صدا بودن تا گشتاور بالا در دورهای اغازین و شتاب عالی
    و البته بازده بیشتر (تا98درصد بازده برای موتور الکتریکی) دلیل استفاده از این مجموعس
    چون موتور بنزینی خودرو در بهترین مدل و بهترین حالت 37درصد بازده داره و تازه کلی الاینده داره
    ولی برقی که در نیروگاه تولید میشه با بازده 75 درصد به دست میاد و البته نیروگاه های تجدید پذیر هم که هستند
    تازه الودگی ای که در نیروگاه تولید میشه کمتره و راحت تر قابل فیلتر و تصویه شدنه و......
    توربینی که شما میگین انرژی ناچیزی میگیره درسته انرژی ناچیزی داره از خودرو میگیره
    ولی انرژی ناچیزتری داره به خودرو پس میده ینی در مجموع کاهش سرعت و شتاب و افزایش مصرف رو به دنبال داره
    راستی سنگ رو بکوبونی توی سر من سر من ینی سنگ انرزیشو داره از دست میده در برخورد ولی اگه من کلمو بکوبم به سنگ در اینجا سر بندس که دارهع انرژی از دست میده و تلف میکنه!!!
    ویرایش توسط حسین متقی : 14th May 2012 در ساعت 01:26 AM

    http://news.iranema.ir/ سامانه هوشمند جمع آوری و انتشار اخبار روز ایران

  2. کاربرانی که از پست مفید حسین متقی سپاس کرده اند.


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 17th March 2013, 10:32 PM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 22nd August 2011, 09:11 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 15th October 2010, 07:09 PM
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 24th December 2009, 12:24 PM
  5. مقاله: پیشتازی گیگابایت با p55 - گیگابایت کامل تر و نوآورانه تر
    توسط Admin در انجمن بخش مقالات سخت افزار
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 18th August 2009, 09:47 PM

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •