قیمت موتورهای معمولی اتومبیل رو از کجا میشه درآورد؟
قیمت موتورهای معمولی اتومبیل رو از کجا میشه درآورد؟
ببخشید اخه دیشب خیلی خسته بودم دیر وقت جواب دادم دیگه قاطی شد دیگه
درستش کردم
20 هزار دور بر دقیقه؟؟؟
فشار کمپرس چقدر بوده؟؟؟500 بار یا 1000بار
خیلیه 20 هزار دور چند سیلندره؟
توربین گازیه مگه 20 هزاردور بزنه؟
یکم بیشتر توضیح بده بدونیم چیکار کردی - خیلی ایول داره
توی ایران که اصلا براشون مهم نیست
چون موتور ساخت ایتالیا 50 سال پیشو تازه دارن بهینه سازیش میکنن برای تولید حالا بیان روی مکانیسم جدید سرمایه بیزن؟؟؟
خب چه موتوری میخوای؟؟
موتورهای ماشینای وطنی؟
موتورای اروپایی؟
موتورای اسیایی؟
موتورای امریکایی؟
کلا تکنولوژی و هدف از ساختشون متفاوته پس قیمت و نوع و حجم و بازده و.....شون هم متفاوته
تازه موتور خالی میخوای چیکار؟
موتور باید گیربکس داشته باشه باید تجهیزات برق و کنترلش کامل باشه باید.........
میخوای ماشین بسازی یا برای تحقیقات؟
چون برای ماشین باید کلی پول بدی براش
برای تحقیق 2 برابر ساخت ماشین باید پول بدی
بیشتر توضیح بده برات موتور پیدا میکنم
عادت میکنی مثل من با قرص خواب هم 24 ساعت رو بیدار میمونی آ...
سعی کن 4 صبح دیگه رد نشه...
نه تغییرات من توی قسمت سیلندر و پیستونا بود و فرقی برای تعداد سیلند نداشت...
در حقیقت نحوه حرکت پیستونها تغییر میکرد...
سوختش هم دیزل بود ولی سایز موتور 40 % افزایش داشت...
برای تانک گفتن اقدام کن که من با سلاح میونه ی خوبی ندارم...
فعلا توی استن بای هست تا در آینده اگر رفت برا ثبت توضیح کامل میدم...
برای نیروگاهی موتورها متفاوت طراحی میشن که بتونن 24 ساعته کار کنن
کمتر نیاز به تعمییرات داشته باشند
توی دور موتور ثابتی قدرت حداکثری رو توی مدت طولانی کار کنن بدون مشکل ولی موتور اتومبیل کمتر به حداکثر قدرت میرسه و توی بازه های متفاوت کار میکنه
ولی میتونی دنبال یه موتور بنزینی یا دیزلیه 2000 سی سی بگردی که خیلی پر بازده باشه که مثلا 200 اسب بخار قدرت داشته باشه که بتونی توی دور موتور 4000بر دقیقه یه دور ثابت و پر بازده بگیری ازش مثلا 150 اسب بخار 120 نیوتن متری
یا میتونی یه سوپر چارجر سبک براش بسازی که یکم توی همون دور بازدهش زیاد بشه و لی با مصرف سوخت معمولی
سایتهای خارجی زیادن برای خارجی ها توی اینترنت یه سرچ کنی پیدا میکنی از ترنسلیت گوگل استفاده کن
ولی حدود قیمتشم نوش که 2012 باشه سفارش بدی هوندا از حدود3 هزار یورو هست تا 10 هزاریورو و بیشتر
بسته به امکاناتش و مدلشو...
ولی تا به ایران برسه گرونتر میشه
من بودم یه ماشین دست دوم میگرفتم از این گلف قدیمیها یا سیویکها - بدنه رو باز میکردم و تعلیق و.... وهمه چیزو باز میکردم
فقط شاسی و موتور و امکانات موتورو میزاشتم بمونه که بقیه تجهیزات نیروگاهی رو روی شاسیش بزارم
هزینش هم پایین میاد اگه بتونی سالم پیدا کنی
ولی مشکلش اینه که بازدهش پایینه چون قدیمیه مگه اینکه کاربراتورو با انژکتور عوض کنی بعد برنامه ریزیشو بزاری روی نهایت اقتصادی
و یکمی هم داخل سیلندراشو بتراشی که حجمش بیشتر بشه و نسبت تراکمش زیاد بششه
ولی باز مشکل اینه که نیروگاه بنزینی میشه اخرش!!!!!!!!!!
اگرم از خارج دیزل بیاری بیو دیزل نداریم توی ایران!!!!!
حالا موضوع طرحت چی هست (اسمش)؟
ممنونم حسین جون...
نه من موتور رو واسه نیروگاه نمیخوام...
نیروگاه های من همه پاک هستند و 4 مورد خورشیدی 2 مورد دریای و 2 مورد بادی هستند...
چند روز دیگه دفاع نیروگاه خورشیدی اول هست...
نیروگاه خورشیدی دوم هم رفته واسه تحلیل و تعیین میزان اعتبار ساخت...
یه نیروگاه هم که موتور استرلینگ 50 کیلو لازم داره که تحریم نمیذاره وارد بشه فعلا منتفی هست...
من واسه موتور دور بالا باید سیلند رو کامل بسازم یعنی نمیشه با تغییر سیلندهای کنونی انجامش داد...
واسه همین احتمالاً موتور رو روی 2 سیلندر برنامه ریزی میکنم تا شاید از پسش بربیام...
اگه فقط قیمت موتور میخوای از 500هزار تومان هست تا 5میلیون تومان تو همین ایران.موتور بنز w123 موتور مشکی مدل 1980 تا 1985 هست که اکثرا 2300cc و انژکتور هم هستند با 130hp قدرت و گشتاور عالی 205nm
موتور های bmw هست از m10b18 تا انواع و اقسام m40 موتورهای s50 bmw هم پیدا میشه.
اما یه موتور اقصادی خوب :موتور تویوتا کرولا نسل 7(1993-1997) حجم:1600
توان:113hp
گشتاور:137nm این خودرو حتی از ال90 هم کم مصرف تره و در سال 1994 به نعداد 1000دستگاه تاکسی وارد ایران شد.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)