داداشی
3rd January 2011, 03:53 PM
شرايط قطعي خطوط همراه اول اعلام شد
اگر كاركرد تلفن همراه در طول دوره (مياندوره) به سقف وديعه برسد، خط مشترك قطع نشده و پيامكي مبني بر واريز بدهي برايش ارسال ميشود و با مراجعه به دفاتر امور مشتركان قبض قابل پرداخت است اما اگر در پايان دوره صورتحساب براي مشترك صادر شود كه مبلغ آن بيش از 30 هزار تومان باشد و مشترك آن را پرداخت نكند؛ خط مربوطه قطع ميشود. محمدمهدي عطوفي - معاون بازاريابي و امور مشتريان شرکت ارتباطات سيار ايران - در گفتوگو با ایسنا، با بيان اينكه قطعي خط مشترك درصورت نپرداختن بدهي پايان دوره، به ميزان وديعه ارتباطي ندارد، اظهار كرد: طبق آييننامه مشتركان وظيفه داريم به مشترك اعلام كنيم كه در مدت زمان مقرر و تعيين شده مبلغ را پرداخت كند؛ مشتركان ميتوانند در ميان دوره تا سقف وديعه خود مكالمه داشته باشند اما بايد در پايان دوره كه به مشترك اطلاعرساني شد، قبضش را پرداخت كند.
وي گفت: در برخي كشورها زماني كه اعتبار فردي با بانكي دچار مشكل شود هيچ بانك يا اپراتوري به او اعتبار نميدهد زيرا همه سيستمها به يك سيستم مركزي متصل است و اين سيستم اعتبار فرد را مشخص ميكند، ولي ما در كشور چنين سيستمي نداريم و به همين دليل اگر مشكلي با يك بانك داشتيم و اعتبارمان خراب شد، ميتوانيم با بانك ديگري تعامل داشته باشيم.
او افزود: قرار است همراه اول سيستمي تحت عنوان مشتركان vip راهاندازي كند تا مشتركاني كه در طول ارتباطشان با ما خوشحساب بودند به عنوان مشتركان vip محسوب شوند و مزايايي براي آنها در نظر گرفته شود.
معاون بازاريابي و امور مشتريان شرکت ارتباطات سيار ايران ادامه داد: در اين زمينه با بانك مركزي هم مذاكراتي انجام شده و قرار است با بانكهاي ديگر نيز مذاكراتي صورت بگيرد.
وي همچنين با بيان اين كه مشتركان معمولا در20 درصد موارد به دريافت خاص خدمات سيمكارت نياز پيدا ميكنند و اكثرا به خدمات روزمره نياز دارند يادآور شد : تقريبا 80 درصد مشتركان به خدماتي نياز دارند كه در همه دفاتر وجود دارد، ما يكسري دفاتر داريم كه خدمات را بهصورت كامل ارائه ميدهند و دفاتري هم داريم كه پاسخگوي نيازها و درخواستهاي روزمره مشتركان هستند.
اگر كاركرد تلفن همراه در طول دوره (مياندوره) به سقف وديعه برسد، خط مشترك قطع نشده و پيامكي مبني بر واريز بدهي برايش ارسال ميشود و با مراجعه به دفاتر امور مشتركان قبض قابل پرداخت است اما اگر در پايان دوره صورتحساب براي مشترك صادر شود كه مبلغ آن بيش از 30 هزار تومان باشد و مشترك آن را پرداخت نكند؛ خط مربوطه قطع ميشود. محمدمهدي عطوفي - معاون بازاريابي و امور مشتريان شرکت ارتباطات سيار ايران - در گفتوگو با ایسنا، با بيان اينكه قطعي خط مشترك درصورت نپرداختن بدهي پايان دوره، به ميزان وديعه ارتباطي ندارد، اظهار كرد: طبق آييننامه مشتركان وظيفه داريم به مشترك اعلام كنيم كه در مدت زمان مقرر و تعيين شده مبلغ را پرداخت كند؛ مشتركان ميتوانند در ميان دوره تا سقف وديعه خود مكالمه داشته باشند اما بايد در پايان دوره كه به مشترك اطلاعرساني شد، قبضش را پرداخت كند.
وي گفت: در برخي كشورها زماني كه اعتبار فردي با بانكي دچار مشكل شود هيچ بانك يا اپراتوري به او اعتبار نميدهد زيرا همه سيستمها به يك سيستم مركزي متصل است و اين سيستم اعتبار فرد را مشخص ميكند، ولي ما در كشور چنين سيستمي نداريم و به همين دليل اگر مشكلي با يك بانك داشتيم و اعتبارمان خراب شد، ميتوانيم با بانك ديگري تعامل داشته باشيم.
او افزود: قرار است همراه اول سيستمي تحت عنوان مشتركان vip راهاندازي كند تا مشتركاني كه در طول ارتباطشان با ما خوشحساب بودند به عنوان مشتركان vip محسوب شوند و مزايايي براي آنها در نظر گرفته شود.
معاون بازاريابي و امور مشتريان شرکت ارتباطات سيار ايران ادامه داد: در اين زمينه با بانك مركزي هم مذاكراتي انجام شده و قرار است با بانكهاي ديگر نيز مذاكراتي صورت بگيرد.
وي همچنين با بيان اين كه مشتركان معمولا در20 درصد موارد به دريافت خاص خدمات سيمكارت نياز پيدا ميكنند و اكثرا به خدمات روزمره نياز دارند يادآور شد : تقريبا 80 درصد مشتركان به خدماتي نياز دارند كه در همه دفاتر وجود دارد، ما يكسري دفاتر داريم كه خدمات را بهصورت كامل ارائه ميدهند و دفاتري هم داريم كه پاسخگوي نيازها و درخواستهاي روزمره مشتركان هستند.