PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مدیریت بازرگانی



صفحه ها : 1 [2]

  1. تبلیغات ایرانی بدون خلاقیت !
  2. آیا تکنولوژی در وفاداری مشتری اختلال ایجاد می‌کند؟
  3. چهار عامل مشترک در کسب‌وکارهای نوپا
  4. گيري كليد بهبود تصمیم‌گیری رهبران بنگاه‌ها
  5. ابزار يکپارچگی در ارتباطات بازاريابی
  6. چگونگی تحلیل و انتخاب‌های درست مدیریتی
  7. هنر رفتار با افراد دشوار
  8. بازاریابی همهمه ای (BUZZ Marketing)
  9. تعاریف و اجزای ساخت برند (branding)
  10. 8 فرمان موفقیت در فروش
  11. در کشورهای ژاپن، آمریکا، تایوان و ایران tqm مطالعه موردی کاربرد
  12. مشتری دوست دارد با او چگونه رفتار شود؟
  13. برندینگ چیست؟
  14. بررسي نقش تبليغات ديداري و تاثير آن در حفظ محيط زيست
  15. بررسی رابطه بین سن نام تجاری و ترجیح نام تجاری با توجه به نقش میانجی سطح نوستالژی مصرف کننده
  16. بازاریابی بانکی چیست؟
  17. چگونه می‌توانید بستری برای تغییر فراهم کنید
  18. ابزار ايجاد هیات‌مدیره‌ای موفق
  19. اصرار بر وضع موجود دشمن نوآوری است
  20. بزرگ‌ترین اشتباه بازاریابی؛ نداشتن استراتژی
  21. بررسی تأثیرآمیخته بازاریابی 4p بر رفتار خرید مصرف کنندگان برنج استان مازندران
  22. شش درس بازاریابی از آلیس در سرزمین عجایب
  23. قدرت تلقین در فروش
  24. معرفی خرید مقاله انگلیسی ترجمه شده
  25. معرفی پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی : بررسی عوامل موثر در استقرار موفقیت آمیز مدیریت دانش
  26. تشکیل یک گروه یا شرکت دانش بنیان
  27. پرسشنامه mba
  28. مقاله شناسایی و بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک در راستای بازاریابی خدمات بانکی

استفاده از تمامی مطالب سایت تنها با ذکر منبع آن به نام سایت علمی نخبگان جوان و ذکر آدرس سایت مجاز است

استفاده از نام و برند نخبگان جوان به هر نحو توسط سایر سایت ها ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد