ممنونم از پاسخ شما دوستان
روشهاي گوناگوني وجود داره.
ولي به ذهن شما آيا روش جديدتري هم ميرسه؟
آيا فكر ميكنيد ميتونيد با تغييراتي روشهاي قبلي رو بهبود ببخشيد؟
مثلاً من ميگم ميتونيم از يك نوار پر اصطكاك در بالاي چرخ ها استفاده كنيم.
كه به محض ترمز زدن آزاد شده و به زير لاستيك بره و ترمزي محكمتري داشته باشيم!
يا براي سرنشينان اجكت هواپيما بذاريم!
يا يه سشوار با دمش خيلي گرم براي ذوب يخ در جلوي چرخ ها نصب كنيم!
يا يه كارت كاربري بسازيم كه هر راننده در روز 8 ساعت بيشتر نتونه رانندگي كنه!
يا از يه مخزن در هواي برفي قبل از هر چرخ در هنگام ترمز شن بريزه زيره چرخ!
يا از چتر در عقب خودرو در هنگام ترمز شديد استفاده كنيم!
يا 30 سانت اول كاپوت رو از ابر و يونوليت بسازيم!
يا شيشه ي خودرو در هنگام تصادف به روي كاپوت خم بشه!
و خيلي يا يا يا هاي ديگه!
خيليهاش عملي نيست.
خيليهاش گرون در مياد.
خيليهاش كاربريش سخته.
خيليهاش معايب و خيلياش محاسن زيادي ميتونه داشته باشه.
چي به ذهن شما ميرسه؟




 
            
            
 
             
.gif) 
	
 پاسخ : مكانيزم + تصوير.
 پاسخ : مكانيزم + تصوير.
                
 
    
                    
                    
                    
                         پاسخ با نقل قول
  پاسخ با نقل قول 
			

علاقه مندی ها (Bookmarks)