همان طور فرموديد براي كاهش تصادفات شركت هاي سازنده از تدابير منحصر به فردي استفاده كردن.
در بعضي از خودرو ها لوله هاي فولادي در بدنه خودرو ها وجود دارد كه ضرب بيشتر تصادف را بگيرد و به نفرات آسيب كمتري برسد و حتي در سيستم كنترلي جديدي كه بر روي خودرو ها نصب شده مانند سيستم راداري هواپيما عمل مي كند و سيستم رادار دارند تا فاصله خودرو را نسبت به ساير خودروها تخمين مي زند و سرعت آنها را مشخص مي كند .
براي بيداري و هوشياري راننده سيستم هاي متفاوتي ارائه شده كه با نور چراغ از خواب آلودگي و چرت زدن جلوگيري كند يا دوربين هاي نصب شده بر اساس تنظيمات پيش فرض از صورت شما و حالات چشم عكس گرفته و تحليل مي كنه تا اگر شما اگر مي خواهيد بخوابيد سيستم صوتي فعال و يا راه هاي متفاوتي كه مربوط به شركت سازنده است فراهم مي كنه.
در كل در حال حاضر اين سه سيستم كمربند ايمني ترمز ضد قفل و كيسه هوا در بيشتر خودرو ها استفاده مي شود.




 
            
            
 
             پاسخ : مكانيزم + تصوير.
 پاسخ : مكانيزم + تصوير.
                 
                    
                    
                    
                         پاسخ با نقل قول
  پاسخ با نقل قول 
			

علاقه مندی ها (Bookmarks)