عجیبه کسی هیچ نظری نداره
به نطر من یکی از راه های افزایش ایمنی استفاده از لاستیکایی هستش که ضریب اصطکاکش بر اساس نوع جاده تغییر کنه و به حداکثر خودش برسه. مثلا وقتی تو برف به خاطر سرما خاصیت لاستیک هم تغییر کنه و ...
یکی دیگه از راه ها اینه که وقتی سرعت از یک حدی بالاتر می ره چرخ ها به سمت بیرون خم بشن این هم باعث می شه که ماشین تو سرعت چپ نکنه و هم اینکه ارتفاع ماشین توی سرعت بیاد ایین
یکی دیگه از راه ها اینه که وقتی راننده پشت فرمون خوابش می بره یا چرت می زنه یه دستگاهی تعبیه بشه که راننده رو بیدار کنه این دستگاه می تونه روی فرمون، روی صندلی، یه بلندگو و ... باشه.
استفاده از ترمزهای کمکی، به غیر از خود 4 تا لاستیک ( مثلا وقتی ترمز می کنی یه اهرم دیگه ای هم از زیر ماشین به کمک چرخ ها بیاد که سوای از خود چرخه)
استفاده از مواد توی طراحی بدنه خودرو که حالت لاستیکی داشته باشند که بعد از تصادف بتونن به حالت اولیه خودشون تا حد امکان بر گردن




 
            
            
 
            
 پاسخ : مكانيزم + تصوير.
 پاسخ : مكانيزم + تصوير.
                
 
                    
                    
                    
                         پاسخ با نقل قول
  پاسخ با نقل قول 
			

علاقه مندی ها (Bookmarks)