درود
چگونه با اطمینان این حرف را میزنید؟ علم؟ وسایل فراگیری علم؟ نمی دانم شاید؛ دلیل برای اثبات این حرفتان دارید؟
لطفا منظور خود را از "خلاقیت در علم" تا جایی که امکان دارد به وضوح بیان کنید.
به گمانم باید قبول کنیم قرن 21 قرن ابزارهای سرگرمی و لهو و تهی، قرن اندیشه های نهیلیستی بوده است.
به نظر شما پاسخ به این پرسش چه مشکلی را حل می کند چه سودی می تواند داشته باشد؛ یا بهتر بگویم، با پاسخ به این پرسش چه پرسش بنیادین تری می تواند حل شود؟ آیا این پرسش تنها ارزش صرف هم اندیشی دارد و فاقد ارزش عملی و کاربردی؟ یا خیر.
---
«چیز جدیدی اتفاق نمیافتد، فقط همان داستانهای قدیمی هستند که انسانهای تازه از راهرسیده آنرا تجربه میکنند.»
-ویلیم فاکنر
علاقه مندی ها (Bookmarks)