سلام
قبل از هر چیز محصول قابل عرضه باید مطابق با میل و سلیقه مشتری از نظر جغرافیایی و منطقه ای باشه،
برای معرفی عمومی محصول و بازار یابی باید علاوه بر بروشور و پوستر از شیوه های دیگه تبلیغات هم استفاده کرد،
مثل تبلیغات دیداری از طریق تلویزیون و نحوه استفاده از محصول بطور مکرر،
عرضه مستقیم محصول (در صورتیکه یه چیزی مثل مواد غذایی و از این نوع محصولات) در کنار محصولات دیگر بصورت اشانتیون ،
عرضه به فروشگاههای معتبر توسط بازاریابهای مجرب و معتبر ،
دادن اطمینان خاطر به مشتری به سهولت در مصرف محصول و در غیر اینصورت قبول برگشت آن یعنی در واقع ضمانت در مورد عملکرد محصول و قولهای فروشنده بطور واقعی،
بدیهی است در هر مرحله از کار باید وجه تمایز این محصول با محصول مشابه برجسته شود ،
ضمنا برای جا انداختن آن و رسیدن به مرحله فروش انبوه باید کمی هزینه اولیه که در آینده سرمایه خواهد بود را تحمل کرد.







پاسخ با نقل قول


علاقه مندی ها (Bookmarks)