دوست عزیز، به سایت علمی نخبگان جوان خوش آمدید

مشاهده این پیام به این معنی است که شما در سایت عضو نیستید، لطفا در صورت تمایل جهت عضویت در سایت علمی نخبگان جوان اینجا کلیک کنید.

توجه داشته باشید، در صورتی که عضو سایت نباشید نمی توانید از تمامی امکانات و خدمات سایت استفاده کنید.
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 50

موضوع: سلسله مراتب چگونه کسب و کارتان را دگرگون کنید؟!

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #34
    کـــــــاربر فــــعال
    رشته تحصیلی
    اقتصاد
    نوشته ها
    8,281
    ارسال تشکر
    21,844
    دریافت تشکر: 45,916
    قدرت امتیاز دهی
    82824
    Array
    Almas Parsi's: جدید94

    پیش فرض پاسخ : سلسله مراتب چگونه کسب و کارتان را دگرگون کنید؟!

    چگونه کسب و کار خود را دگرگون کنید؟! (46)



    فرهنگ نصب کردنی نیست
    فرهنگ های لحظه ای فرهنگ هایی مصنوعی هستند.

    آنها انفجارهای بزرگ ساخته شده از بیانیه ها وقوانین هستند.

    آنها مشهود، زشت و پلاستیکی هستند.

    فرهنگ های مصنوعی نقاشی هستند و فرهنگ های واقعی قاب.

    شما فرهنگی را خلق نمی کنید، فرهنگ یک اتفاق است که رخ می دهد.

    به همین دلیل است که شرکت های جدید دارای فرهنگ نیستند.

    در واقع در این نوع شرکت ها فرهنگ، محصول جانبی رفتار پایدار است.

    اگر افراد را به مشارکت تشویق کنید، در نتیجه به اشتراک گذاری یک فرهنگ می شود.

    اگر به ایجاد اعتماد پاداش دهید، اعتماد خودش ایجاد می شود.

    اگر با مشتریانتان درست رفتار کنید، رفتار درست با مشتری به فرهنگتان تبدیل می شود.

    فرهنگ میز پینگ پنگ یا رنگ باختن اعتماد نیست.

    اینها اتفاقات یا چیزهای مادی هستند، نه فرهنگ.

    فرهنگ حتی شعار هم نیست.

    فرهنگ یک نوع عمل است و نه حرف.

    نگران زیادی درباره فرهنگ نداشته باشید و آن را اجباری نکنید چون فرهنگ قابل نصب کردن نیست.

    فرهنگ در گذر زمان جا افتاده و نهادینه می شود.






    تصمیم ها موقتی هستند

    "اما چه می شود اگر...؟"

    "چه اتفاقی می افتد وقتی...؟"

    "لازم است درباره فلان کار برنامه ریزی انجام شود؟!"

    خودتان به دست خودتان مشکلی را که نیست، نسازید.

    مشکل تا زمانی که پیش نیاید، مشکل نیست.

    بسیاری از چیزهایی که نگرانشان هستید اصلا اتفاق نمی افتند.

    به علاوه، تصمیم ها که امروز می گیرید، قرار نیست همیشگی باشند.

    شکلیک کردن به ایده های خوب، خط و مشی های جالب یا تجربیات ارزشمند آسان است با فرض اینکه تصمیم های کنونی تان باید تا ابد اجرا شوند.

    اینطور نیست، بخصوص برای کسب و کارهای کوچک.

    اگر شرایط تغییر کند، تصمیم هایتان می تواند تغییر کند. تصمیم ها موقتی هستند.

    در این مرحله، احمقانه است که در مورد توافق رویکرد خود با 5 نفر تا 5 هزار نفر باشید.

    تولید یک محصول تازه و عرضه آن به خودی خود کار سختی است تا چه رسد به اینکه موانع تازه تر هم سر راهش قرار گیرد.

    اکنون خوشبین باشید و نگرانی ها را برای بعد بگذارید.

    توانایی تغییر ییک از بهترین مزیت های کوچک بودن است.

    در مقایسه با شرکت های بزرگ، راه و رسم شما ظرفیت تغییرات سریع و رفت و برگشتی را دارد.

    شرکت های بزرگ نمی توانند چنین سرعتی داشته باشند.

    پس به همین حالا توجه کنید و نگرانی برای آینده را وقتی وقتش رسید داشته باشید.

    در غیر اینصورت انرژی، زمان و پول خود را تنها صرف مسائلی کرده اید که اصلا شاید اتفاق نیفتند.


  2. 3 کاربر از پست مفید Almas Parsi سپاس کرده اند .


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •