این سیاست گذاری در تولید مورد علاقه ی منه
موتور از یک کمپانی مطمئن با قدرت و مخصوصا گشتاور بالا
گیربکس سبک
تعلیق دستساز و باز طراحی شده ی سبک
فنربندی ساده و خشک
حداکثر استفاده از الومینیوم- تیتانیوم - استیل و مخصوصا فیبر کربن
به غیر از پینها و بعضی قطعات ساده و حیاتی هیچ قطعه ی فولادی استفاده نشده
شاسی مونوکوک براگیرنده ی کپسول سرنشینان برای ایمنی بیشتر
بدنه ی فیبر کربنی سبک و خشک
فنربندی با کمترین تحرک و خشک(در محور جلو 12 تا14 سانتیمتر و در محور عقب10 تا 12 سانتیمتر)
تقسیم وزن جلو عقب و چپ و راست تا جایی که میشه نزدیک به 50-50
دیفرانسیل عقب یا درصورت نیاز دو دیفرانسیل(البته بیشتر دوسدارم در محور جلو از موتورهای الکتریکی مستقل استفاده بشه هرچند کم قدرت)
فرمان کمکی برقی
و کلی سنسور روی بدنه برای تنظیم هوشمند اسپویلر- برقراری کنترل فرمان در موارد اضطراری-لرزش فرمان برای جلوگیری از خروج خودرو از جاده
تنظیم جهت چراغهای تمام ال ای دی (در مجموع در جلو و عقب 400وات ال ای دی)
خودرو با ساختار 2 نفره یا نهایتا 3نفره(نفر عقب در وسط)
فضای داخلی بزرگ و با امکانات رفاهی کم - در حد کولر و بخاری و گرمکن صندلی و جی پی اس و سیستم موسیقی متوسط
و ارائه ی لذت رانندگی محض
علاقه مندی ها (Bookmarks)