| ردیف |
نوع محصول |
سایز |
حالت |
استاندارد |
محصول |
واحد قیمت |
قیمت بنگاه |
قیمت کارخانه |
قیمتهای روز قبل |
درصد تغییرات |
نمودار |
توضیحات |
وزن تقریبی |
ساعت |
| ۱ |
تیرآهن |
۱۴ |
۱۲ |
IPE |
اهواز |
شاخه |
۲,۸۸۵,۰۰۰ |
--- |
[SIZE=3px;]۲,۸۸۵,۰۰۰[/SIZE] |
--- |
۰% |
|
|
۱۳۰kg/12m |
۱۱:۴۸ |
| ۲ |
تیرآهن |
۱۴ |
۱۲ |
IPE |
ذوب آهن |
شاخه |
۳,۰۸۵,۰۰۰ |
--- |
[SIZE=3px;]۳,۰۸۵,۰۰۰[/SIZE] |
--- |
۰% |
|
|
۱۵۵kg/12m |
۱۱:۴۸ |
| ۳ |
تیرآهن |
۱۴ |
۱۲ |
IPE |
ذوب آهن |
کیلو |
--- |
۱۹,۷۵۰ |
--- |
[SIZE=3px;]۱۹,۸۰۰[/SIZE] |
۰.۳%- |
|
|
۱۵۵kg/12m |
۱۲:۳۷ |
| سایز ۱۶ |
| ردیف |
نوع محصول |
سایز |
حالت |
استاندارد |
محصول |
واحد قیمت |
قیمت بنگاه |
قیمت کارخانه |
قیمتهای روز قبل |
درصد تغییرات |
نمودار |
توضیحات |
وزن تقریبی |
ساعت |
| ۴ |
تیرآهن |
۱۶ |
۱۲ |
IPE |
اهواز |
شاخه |
۳,۵۲۵,۰۰۰ |
--- |
[SIZE=3px;]۳,۵۲۵,۰۰۰[/SIZE] |
--- |
۰% |
|
|
۱۸۵kg/12m |
۱۱:۴۸ |
| ۵ |
تیرآهن |
۱۶ |
۱۲ |
IPE |
ذوب آهن |
شاخه |
۳,۶۰۵,۰۰۰ |
--- |
[SIZE=3px;]۳,۶۰۵,۰۰۰[/SIZE] |
--- |
۰% |
|
|
۱۹۲kg/12m |
۱۱:۴۸ |
| ۶ |
تیرآهن |
۱۶ |
۱۲ |
IPE |
ذوب آهن |
کیلو |
--- |
۱۸,۴۸۰ |
--- |
[SIZE=3px;]۱۸,۴۸۰[/SIZE] |
۰% |
|
|
۱۹۲kg/12m |
۱۲:۳۷ |
| سایز ۱۸ |
| ردیف |
نوع محصول |
سایز |
حالت |
استاندارد |
محصول |
واحد قیمت |
قیمت بنگاه |
قیمت کارخانه |
قیمتهای روز قبل |
درصد تغییرات |
نمودار |
توضیحات |
وزن تقریبی |
ساعت |
| ۷ |
تیرآهن |
۱۸ |
۱۲ |
IPE |
آرین |
شاخه |
۴,۱۲۵,۰۰۰ |
--- |
[SIZE=3px;]۴,۱۲۵,۰۰۰[/SIZE] |
--- |
۰% |
|
|
۰kg/12m |
۱۱:۴۸ |
| ۸ |
تیرآهن |
۱۸ |
۱۲ |
IPE |
ذوب آهن |
شاخه |
۴,۵۱۵,۰۰۰ |
--- |
[SIZE=3px;]۴,۵۱۵,۰۰۰[/SIZE] |
--- |
۰% |
|
|
۲۲۵kg/12m |
۱۱:۴۸ |
| ۹ |
تیرآهن |
۱۸ |
۱۲ |
IPE |
ذوب آهن |
کیلو |
--- |
۱۹,۸۳۰ |
--- |
[SIZE=3px;]۱۹,۸۳۰[/SIZE] |
۰% |
|
|
۲۲۵kg/12m |
۱۲:۳۷ |
| سایز ۲۰ |
| ردیف |
نوع محصول |
سایز |
حالت |
استاندارد |
محصول |
واحد قیمت |
قیمت بنگاه |
قیمت کارخانه |
قیمتهای روز قبل |
درصد تغییرات |
نمودار |
توضیحات |
وزن تقریبی |
ساعت |
| ۱۰ |
تیرآهن |
۲۰ |
۱۲ |
IPE |
آرین |
شاخه |
۶,۱۵۵,۰۰۰ |
--- |
[SIZE=3px;]۶,۱۵۵,۰۰۰[/SIZE] |
--- |
۰% |
|
|
۰kg/12m |
۱۱:۴۸ |
| ۱۱ |
تیرآهن |
۲۰ |
۱۲ |
IPE |
ذوب آهن |
شاخه |
۸,۰۲۵,۰۰۰ |
--- |
[SIZE=3px;]۸,۰۲۵,۰۰۰[/SIZE] |
--- |
۰% |
|
|
۲۷۰kg/12m |
۱۱:۴۸ |
| سایز ۲۲ |
| ردیف |
نوع محصول |
سایز |
حالت |
استاندارد |
محصول |
واحد قیمت |
قیمت بنگاه |
قیمت کارخانه |
قیمتهای روز قبل |
درصد تغییرات |
نمودار |
توضیحات |
وزن تقریبی |
ساعت |
| ۱۲ |
تیرآهن |
۲۲ |
۱۲ |
IPE |
ذوب آهن |
شاخه |
۸,۹۲۵,۰۰۰ |
--- |
[SIZE=3px;]۸,۹۲۵,۰۰۰[/SIZE] |
--- |
۰% |
|
|
۳۲۰kg/12m |
۱۱:۴۸ |
| سایز ۲۴ |
| ردیف |
نوع محصول |
سایز |
حالت |
استاندارد |
محصول |
واحد قیمت |
قیمت بنگاه |
قیمت کارخانه |
قیمتهای روز قبل |
درصد تغییرات |
نمودار |
توضیحات |
وزن تقریبی |
ساعت |
| ۱۳ |
تیرآهن |
۲۴ |
۱۲ |
IPE |
ذوب آهن |
شاخه |
۱۰,۰۳۵,۰۰۰ |
--- |
[SIZE=3px;]۱۰,۰۳۵,۰۰۰[/SIZE] |
--- |
۰% |
|
|
۳۶۵kg/12m |
۱۱:۴۸ |
| سایز ۲۷ |
| ردیف |
نوع محصول |
سایز |
حالت |
استاندارد |
محصول |
واحد قیمت |
قیمت بنگاه |
قیمت کارخانه |
قیمتهای روز قبل |
درصد تغییرات |
نمودار |
توضیحات |
وزن تقریبی |
ساعت |
| ۱۴ |
تیرآهن |
۲۷ |
۱۲ |
IPE |
ذوب آهن |
شاخه |
۱۱,۳۸۵,۰۰۰ |
--- |
[SIZE=3px;]۱۱,۳۸۵,۰۰۰[/SIZE] |
--- |
۰% |
|
|
۴۳۷kg/12m |
۱۱:۴۸ |
| سایز ۳۰ |
| ردیف |
نوع محصول |
سایز |
حالت |
استاندارد |
محصول |
واحد قیمت |
قیمت بنگاه |
قیمت کارخانه |
قیمتهای روز قبل |
درصد تغییرات |
نمودار |
توضیحات |
وزن تقریبی |
ساعت |
| ۱۵ |
تیرآهن |
۳۰ |
۱۲ |
IPE |
ترک سنگین |
شاخه |
۱۲,۸۳۵,۰۰۰ |
--- |
[SIZE=3px;]۱۲,۸۳۵,۰۰۰[/SIZE] |
--- |
۰% |
|
|
۵۳۰kg/12m |
۱۱:۴۸ |
|
| ردیف |
نوع محصول |
سایز |
حالت |
استاندارد |
محصول |
واحد قیمت |
قیمت بنگاه |
قیمت کارخانه |
قیمتهای روز قبل |
درصد تغییرات |
نمودار |
توضیحات |
وزن تقریبی |
ساعت |
| ۱۶ |
ناودانی |
۸ |
۱۲ |
- |
ناب |
کیلو |
۱۹,۸۰۰ |
۱۹,۳۰۰ |
[SIZE=3px;]۱۹,۷۰۰[/SIZE] |
[SIZE=3px;]۱۹,۲۰۰[/SIZE] |
۰.۵% |
|
|
۰kg/12m |
۱۱:۴۹ |
| ۱۷ |
ناودانی |
۸ |
۶ |
- |
ناب |
کیلو |
۱۹,۷۰۰ |
۱۹,۲۰۰ |
[SIZE=3px;]۱۹,۷۰۰[/SIZE] |
[SIZE=3px;]۱۹,۲۰۰[/SIZE] |
۰% |
|
|
۸۴kg/12m |
۱۱:۴۸ |
| ۱۸ |
ناودانی |
۱۰ |
۱۲ |
- |
ناب |
کیلو |
۲۰,۰۰۰ |
۱۹,۴۰۰ |
[SIZE=3px;]۲۰,۰۰۰[/SIZE] |
[SIZE=3px;]۱۹,۴۰۰[/SIZE] |
۰% |
|
|
۱۰۰kg/12m |
۱۱:۴۹ |
| ۱۹ |
ناودانی |
۱۰ |
۶ |
- |
ناب تبریز |
کیلو |
۲۰,۰۰۰ |
۱۹,۴۰۰ |
[SIZE=3px;]۲۰,۰۰۰[/SIZE] |
[SIZE=3px;]۱۹,۴۰۰[/SIZE] |
۰% |
|
|
۰kg/12m |
۱۱:۴۸ |
| ۲۰ |
ناودانی |
۱۲ |
۱۲ |
- |
ناب |
کیلو |
۱۹,۸۰۰ |
۱۹,۳۰۰ |
[SIZE=3px;]۱۹,۸۰۰[/SIZE] |
[SIZE=3px;]۱۹,۳۰۰[/SIZE] |
۰% |
|
|
۱۴۰kg/12m |
۱۱:۴۸ |
| ۲۱ |
ناودانی |
۱۲ |
۶ |
- |
ناب تبریز |
کیلو |
۱۹,۸۰۰ |
۱۹,۳۰۰ |
[SIZE=3px;]۱۹,۸۰۰[/SIZE] |
[SIZE=3px;]۱۹,۳۰۰[/SIZE] |
۰% |
|
|
۰kg/12m |
۱۱:۴۸ |
| ۲۲ |
ناودانی |
۱۴ |
۱۲ |
- |
ناب |
کیلو |
۲۰,۹۰۰ |
۲۰,۴۰۰ |
[SIZE=3px;]۲۰,۹۰۰[/SIZE] |
[SIZE=3px;]۲۰,۴۰۰[/SIZE] |
۰% |
|
|
۱۵۵kg/12m |
۱۱:۴۹ |
| ۲۳ |
ناودانی |
۱۴ |
۶ |
- |
ناب |
کیلو |
۲۰,۹۰۰ |
۲۰,۴۰۰ |
[SIZE=3px;]۲۰,۹۰۰[/SIZE] |
[SIZE=3px;]۲۰,۴۰۰[/SIZE] |
۰% |
|
|
۱۵۵kg/12m |
۱۱:۴۹ |
علاقه مندی ها (Bookmarks)