دوست آشنا
وانت جدید ایران خودرو با نام PU 1 رونمائی شد. واحد طراحی محصول ایران خودرو 52000000000 (پنجاه و دو میلیارد تومان) خرج کرده و آن را طراحی و نمونه سازی کرده است.
http://irinn.ir/sitefiles/13920711/Video/2940426.flv
همانطور که کارشناس ایران خودرو در فیلم ذکر می کند، بدنه خودرو از روی پلت فرم 405 طراحی شده، شاسی آن مانند روآ ، رویه جلوئی کپی پژو پرشیا و قسمت پشت خودرو از روی پلت فرم L90 «طراحی» شده است!
ما هم به نوبه خودمان، بهشان تبریک عرض می کنیم.
.
ویرایش توسط نو آور : 4th October 2013 در ساعت 10:53 AM
آئینه چو نقش تو بنمود راست _ بفهم که از ماست که بر ماست!
دوست آشنا
چی؟!؟!؟!؟!؟!؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!
چرا!؟؟!؟!؟!52میلیارد؟!؟!؟
همه بدنه که و شاسی که قالب داشته.....
میشه یکی منو توجیح کنه؟!؟!؟؟!!؟
دوست آشنا
به خدا نوشته بود 52 میلیارد تا عکس باز شه واسم گفتم حالا چی ببینممممممممممممممممممممم .....
الان چیو طراحی کردن؟!؟!؟!؟!؟!
اینکه شاسی یه چیزو رو سپر یه طرح آماده ی دیگه سوار کنن هم طراحی میخواد؟!؟!؟!
آقا من اصلاااااااااااااااا نمیفهمم....شاید بدنه اش کلا کربنه....
یا یک سیستم تعلیق خاص داره...
یک نفر منو توجیح کنه
کاربر اخراج شده
من اینو به دو غول ایران خودرو و سایپا که از شهریور پارسال مردم رو غارت کردند
تبریک
و به مردم کشورمون تسلیت میگم
پراید
با توانایی قوطی حلبی و قدرت موتور ناچیز
18میلیون تومان
الان میگن 16-17 شده
مسخره است
واقعا باید بحال مردممون گریست
کاربر جدید
دوست آشنا
ویرایش توسط نو آور : 4th October 2013 در ساعت 12:09 PM
آئینه چو نقش تو بنمود راست _ بفهم که از ماست که بر ماست!
یار همیشگی
درسته قالب داشته اما چون طراحی اجزا و بدنه ، شاسی ، نیروی محرکه ، کاربری و ........ تغییر کرده طراحی تغییر پیدا می کنه و در طراحی ارتباطات و عملکرد و تاثیرات قطعات روی هم بسیار مهم هست و باید شناسایی شود و در نهایت تست نمونه و در انتها یکپارچه سازی مجموعه و صحه گذاری با نیاز بوده .
ولی اگر دقت کرده باشین گفتن تو بازار تا 20 تومن هست. چون قالب و تجهیزات ساخت موجود هست حالا می تونن تولید کنن با سایر تجهیزاتی که داشتن.
اگر همین تجهیزات و قالب و ... نداشتن بیش از اینا خرج می کردن.
یک مورد دیگه هم می توان نتیجه گرفت چون اصول اولیه طراحی انجام نمیشه و مدیران ما محصول را می خوان و سریع میسازن و تسیت می کنند و مشکلات را شناسایی و دوباره تغییرات در طراحی و سپس تست و ..... ادامه دارد یا از مدل افزایشی طراحی استفاده می کنیم این قدر هزینه میشه.
اگر راه های و متدهای طراحی و ساخت را متناسب با کارمان انتخاب کنیم میشه با هزینه کمتری و با قابلیت اعتماد بالاتری و با ریسک کمتر محصول تولید کنن.
مهمترين لذت در زندگي، كمك به سايرين براي برنده شدن است. حتي اگر به قيمت آهسته تر رفتن و تغيير در نتيجه مسابقه اي باشد كه ما در آن شركت داريم
کاربر جدید
مهندس ما طراح نداریم و نمیکنیم که اکثرا نقاشی میکنن. نقشه های کشورهای دیگرو میارم اینجا عوض میکنیم. نقشه های جیگ ها اکثرا عکس گرفته شده بود ک دوباره مدل شد و حین مدل بعضی از طرحام عوض شد ولی ساخت جیگ هاش همه ایرانی بوده با دقت ساخت بالا. هزینه های اضافیم که میبینید هم بخاطر تحریم ها و هم استفاده نادرست از مواد و مراحل ساخت و طراحی ک گفتین
نه هر ماندنی،سکون است و نه هر رفتنی ،پویش...
که موج میرود به ویرانگی و بذر می ماند به تقلای رویش...
یار همیشگی
قبول دارم چون ما مدل و متدهای روز استفاده نمی کنیم اگر با تمام این موارد که شما فرمودین از روش های طراحی خوبی استفاده می کردیم و می ساختیم این همه هزینه نمیشه.
این که طراح نیستم چون نخواستیم ولی وقتی چیزی را تغییر می دهیم به عبارتی طراح میشیم حالا باید نکات طرحی را در نظر بگیریم تا موفق باشیم.
تمام مراحلی که انجام شده مرحله طراحی تازه به پایان رسیده حالا باید برین و تجهیزات و قالب های مراحل تولید را بسازن یا به شرکت هایی که توانایی تولید دارن بدن.
مهمترين لذت در زندگي، كمك به سايرين براي برنده شدن است. حتي اگر به قيمت آهسته تر رفتن و تغيير در نتيجه مسابقه اي باشد كه ما در آن شركت داريم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)