آهااان الان تازه متوجه منظورتون شدم...اتفاقا من سال قبل میخواستم طرحی بدم که این سامانه قابل اضافه شدن به اتوبوسها و وسایل حمل و نقل عمومی عادی هم باشه(داخل شهری - همین تهران خودمون)
ولی هیچوقت فرصت نکردم بیشتر از مدت زمانی که به اتوبوسها نگاه میکنم بهش بپردازم!
در رابطه با بنزین - مقدار بنزین همونقدره(حتی به دلایلی میتونن افزایش داشته باشن)
پمپ سوخت میزان پمپ شدن بنزین به هرکدام از نازلهای داخل سیلندر رو تنظیم میکنه
میدونین که سیستم سوخت رسانی جدید هوا رو جداگانه و سوخت رو جداگانه داخل سیلندر میفرسته(تزریق مستقیم سوخت)
و سوخت با پمپ برقی پمپ شده و با سوزنی که داخل سیلندر هست به صورت پودری داخل سیلندر پخش میشه و بعد هم....
اگر درست یادم باشه هر کدوم از این سوزنها که جداگانه کنترل میشه فقط قطع میشه جریان سوخت داخلش و هوا حرکت میکنه ازادانه
اینطوری دیگه سیلندر فعال نیست و سوخت مصرف نمیکنه ! اما نصف دیگه ی موتور کار میکنه(در واقع 2 از 6 یا 2 از 8 سیلندر رو غیر فعال میکنند)
باک ثابته ولی طول پیمایش مسیر زیاد میشه و مصرف سوخت در کل کاهش پیدا میکنه و مثلا الان با یه ماشین ایرانی 600 کیلومتر مسیر طی میکنین
ولی با این بنز ها 700 تا 800 تا و یا پول کمتری به بنزین میدین!
سه چیز را با احتیاط بردار: قدم، قلم ، قسم!
از سه چیز کمک بگیر: عقل ، همت، صبر!
اما سه چیز را هیچ گاه فراموش نکن: خدا، مرگ و دوست!
انتخاب سریع یک انجمن
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
قبل از هر گونه فعالیت در سایت به قوانین توجه نمایید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)