دوست عزیز، به سایت علمی نخبگان جوان خوش آمدید

مشاهده این پیام به این معنی است که شما در سایت عضو نیستید، لطفا در صورت تمایل جهت عضویت در سایت علمی نخبگان جوان اینجا کلیک کنید.

توجه داشته باشید، در صورتی که عضو سایت نباشید نمی توانید از تمامی امکانات و خدمات سایت استفاده کنید.
صفحه 3 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 52

موضوع: شروع کلاس آموزشی

  1. #21
    استعداد برتر سایت
    رشته تحصیلی
    الکترونیک و فیزیک هسته ای
    نوشته ها
    3,290
    ارسال تشکر
    4,930
    دریافت تشکر: 13,220
    قدرت امتیاز دهی
    12297
    Array
    عرفان سلیم زاده's: خجالت

    پیش فرض پاسخ : شروع کلاس آموزشی

    نقل قول نوشته اصلی توسط fatima2012 نمایش پست ها
    سلام ببخشید من یه سوال دارم الان من باید تصمیم بگیرم که راننده تاکسی بشم یا میتونم هر تصمیمی که گرفتم رو بهش فکر کنم
    لطفا کمکم کنید یکم نسبت به بقیه کم تجربه ترم ولی میخوام از اموزه هاتون به نحو احسن استفاده کنم
    سلام خیلی خوش اومدید.
    ببخشید اینو می گم اما ازتون می خوام که تکلیف دیگری رو انجام بدید.
    روی جمله ای که نوشتید و من نقل قول کردم(همین جمله بالا) خوب نگاه کنین. 15 دقیقه نگاه کنین، صبر کنین، فکر کنین.
    با توجه به مواردی که در پست جلسه دوم(مقدمه ای بر ذهن) نوشتم، کشف کنین چه عواملی باعث قضاوت شما بر علیه خودتون شده.
    و اینکه چه حسی نسبت به کم تجربگی دارید؟ آیا کم تجربگی مسئله ای هست که فرق بین انسان موفق و انسان ناموفق رو معلوم می کنه؟
    جواب اینا رو که بدید میتونم برخی مسائل رو از زاویه دیگه ای بهتون نشون بدم.
    میخوام صدای درون خود رو بهم منعکس کنین.
    کل این کار ها 1 ساعت بیشتر طول نمی کشه اگر دیدید حوصله تون نمی گیره آب خنک بخورید و نفس عمیق بکشید.
    تکلیف های من ساده و شیرین هستش هر کسی می تونه انجامش بده. سادگیش رو شما تجربه می کنید و شیرینی اون رو من بهتون می چشونم.


  2. #22
    استعداد برتر سایت
    رشته تحصیلی
    الکترونیک و فیزیک هسته ای
    نوشته ها
    3,290
    ارسال تشکر
    4,930
    دریافت تشکر: 13,220
    قدرت امتیاز دهی
    12297
    Array
    عرفان سلیم زاده's: خجالت

    پیش فرض پاسخ : شروع کلاس آموزشی

    پست فرا درسی( تنها برای مطالعه افراد خاص(
    چکیده:
    دراین جلسه به تعریف برخی از موانع متداول و همچنین فرصت هایی که در ایران می توانند به آسان شدن کار های شما کمک کنند خواهم پرداخت.
    همچنین در ادامه جلسه قبل به انتظاراتی که باید از خود،جامعه،جهان و همچنین آینده و ماده(جرم) و انرژی داشته باشید اشاره می کنم.
    تعریفی دقیق از علم ریاضی خواهیم داشت و ارتباط آن را با جهان هستی خواهیم گفت.
    در پایان خواهید فهمید که سیستم یادگیری بر اساس تجزیه دائمی اطلاعات جهت تصدیق آن در شرایط مختلف است و این یک وظیفه نا نوشته شما به عنوان یک انسان است.
    مقدمه:
    موانعی در کشور ایران هستند که پیشرفت تک تک افراد این جامعه را کند و محدود می کنند. می خواهم دو نوع مانع را تعریف کنم.مانع ذاتی و مانع ظاهری.
    همچنین می خواهم به موانع ذاتی بپردازم و بعد به موانع ظاهری برسم.
    این موانع متاسفانه چنان بزرگ اند که در زمان حال نه می توان آنها را دید و نه توصیف شان کرد. دلیل این مسئله نبود پارامتر های ثانویه برای قیاس است.
    در واقع موانعی وجود دارند که در زمان حال مطلق اند، با زمان "گذشته" قابل قیاس نیستند و تنها زمانی که در "آینده" باشید می توانید آن در گذشته دیده را دیده ، با مقایسه با زمان خود راجع به آن قضاوت کنین.
    توجه داشته باشید که این موانع با مواردی که هر روز به کمک قیاس به آنها اشاره می کنید فرق دارند.مثلا میزان فشاری که بر مردم ماست رو میشه با فشاری که بر مردم یک کشور پیشرفته است مقایسه کنین و به راحتی بگید وضع مردم ما خیلی خرابه.اما اگر پای موانع ذاتی در میان باشه میتونید بگید چون ما "در لحظه" درست شبیه به مردم یک کشور پیشرفته تصمیم نمی گیریم به این وضع دچاریم؟قطعا اگر در آینده باشید می توانید ادعا کنین اگر در گذشته یعنی زمان حال بودید چه تصمیمی می گرفتید اما این چیزی رو حل نمی کند.
    کلید خوشبختی ایران زمین در معکوس سازی این فرآیند است. اگر ما این موانع ذاتی رو ببینیم، برای حل آن اقدام کنیم و دست از اشاره به مشکلات ظاهری برداریم می توانیم به طور موثری نه تنها ایران را بلکه کل جهان را به میل خود تغییر دهیم.
    خب...
    دیدن و حل موانع ذاتی:
    همانطور که گفتم بعضی موانع رو نمیشه دید اما این پایان ماجرا نیست. ما در علم عادت کردیم که برای نادیده ها تابع تعریف کنیم.
    یعنی ورودی و خروجی رو ببینیم و حدس بزنیم چطور به همدیگه تبدیل می شوند.
    در مورد تعیین و حل موانع ذاتی هم همین وضع هست. اما در موانع ذاتی خروجی و ورودی نداریم تنها تابعی داریم که برای آن ورودی و خروجی تعریف نشده.
    کلید حل مشکل ناتوانی در دیدن موانع ذاتی همینجاست.برای دیدن آن باید رویا پردازی کنین یا بهتر بگم دیوانگی کنین.
    توجه داشته باشید که ما مثل همیشه ورودی و خروجی داریم اما هیچکدام از این دو به تابع ای که هنوز وجود آن رسما اعلام نشده است نمی خورند.به همین دلیل شما از درک و توصیف آن تابع عاجز اید.
    در این حالت فرصت پیش روی شما پناه بردن به دنیای مجازی ذهن خود است. البته اینم بگم که اکثر افراد جامعه نه در محیط واقعی بلکه در محیط مجازی ذهنی خود زندگی می کنند. اینکه با وجود جهان بینی یکسان اختلاف و مشترکات قابل توجه ای در توصیفات و ادعا های خود داریم اثبات این مدعاست... ما همیشه برای حل مشکلات به دنیای مجازی شخصی خود پناه می بریم پس امر عجیبی نیست.
    در دنیای مجازی ذهنی عملا این ماییم که هنجار ها را می سازیم.ما خداییم و ما خلق می کنیم.به صورت قراردادی چون قرار نیست این اطلاعات به بیرون درز کند هیچ محدودیتی برای تصورات و خواسته های ما وجود ندارد اما اگر بخواهیم به دنیای بیروی درز کند و از آن در محیط واقعی استفاده کنیم، با توجه به ورودی ها و خروجی مورد انتظار خود اقدام به تولید ابزار ها(توابع) کنیم و در آخر خود یا دیگران در چرخه ای بسته به دقیق تر کردن این ابزار ها بپردازیم.

    "افرادی که توانستند در این دنیا تغییری ایجاد کنند همان افرادی هستند که اول این تغییر را در وجود خود خلق کرده اند."
    تاریخ نشان داده که بعد از این کار آنها با آزمون و طرح حداقل یک پیش بینی، خود ورودی ها و خروجی ها را تعریف و تابع خود را اثبات کرده اند.
    مثلا در مورد موانع ذاتی کشور ایران من ادعایی می کنم مبنی بر اینکه تعریف هنجار ها (فارغ از مثبت و یا منفی بودن آنها) به واسطه کاهش مسئولیت پذیری افراد باعث محدودیت در گردش اطلاعات می شوند.این مانع ذاتی تنها مختص به ایران نیست و مانعی جهانی برای پیشرفت انسان به حساب می آید.
    مبنای من تئوری من جریانات جامعه نیست درواقع این تئوری من تا قبل از تعریف هیچ ورودی یا خروجی مشخصی نداشته است.
    اما من با تعریف ورودی(مسئولیت پذیری در مقایل نشر اطلاعات) و خروجی( محدودیت در گردش اطلاعات) ثابت کردم که تعریف هنجار ها (اصولا هر نوع تابع) ذاتا باعث محدودیت گردش اطلاعات می شود. جالب اینجاست که این موضوع در ریاضی، مبنا و پایه اصول ریاضیات محض نیز می باشد.
    حال که دیدیم چطور میشه یک مانع ذاتی را دید و حلش کرد حال وقتش رسیده که ببینیم چه انتظاری باید از خود،جامعه ، جهان و همچنین آینده ، ماده(جرم) و انرژی داشته باشید.

    زیاد نگران نباشید چون جوابش رو کاملا بالا دادیم و اگر قبول کرده باشید متن پایین خیال شما رو راحت می کنند.
    دیدید که برای چیزی که نمی دیدیم و درک نمی کردیم با تکیه بر ریاضی محض توابعی تعریف کردیم که همه چیز رو عوض(معکوس) کرد.
    حال برای حل موانع ظاهری نیز باید فرضی بس قشنگ تر و جالب تر کنیم. کل دنیا یک "ابر ابزار" است.
    هر ابزار تجلی یک تابع ریاضی می باشد و هرچیزی که خار آید روزی به کار آید.برای همین هست که میگم خودتون رو به هنجار ها محدود نکنید.
    چون خسته ام این جمله رو میگم روش فکر کنید:
    در حالت کلی در صورتی که مسئولیت کاری رو بپذیرید میتوانید از ابزار هایی که مرتبط با آن کار هستند استفاده کنین.
    اگر این کار را انجام ندهید نمی توانید ادعا کنین که در انجام دادن آن کار تصمیم گیرنده شما بودید.
    در مورد حل موانع ذاتی شما حق دارید که جهت کشف تابع آن از ابزار هایی که باید استفاده کنین.
    مثلا در مورد حل مسئله هنجار ها حق دارید فکر خود را مستقیما به دیگران منتقل کنین.
    مقاله ای بنویسید و به کنفرانس های مختلف بدید.یا با افراد سرشناس در این رابطه مشورت کنین.
    حتی این حق رو دارید که به عنوان یک امپراطور به فکر حکومت بر جامعه آرمانی خود کنین و شروع به از بین بردن جامعه امروز کنین.البته این روش رو پیشنهاد نمی کنم برای ایران بهترین کار همون کنفرانس و سمینار هستش.


  3. #23
    دوست جدید
    رشته تحصیلی
    دوم ریاضی
    نوشته ها
    156
    ارسال تشکر
    1,141
    دریافت تشکر: 762
    قدرت امتیاز دهی
    6692
    Array
    fatima2012's: جدید21

    پیش فرض پاسخ : شروع کلاس آموزشی

    نقل قول نوشته اصلی توسط عرفان سلیم زاده نمایش پست ها
    سلام خیلی خوش اومدید.
    ببخشید اینو می گم اما ازتون می خوام که تکلیف دیگری رو انجام بدید.
    روی جمله ای که نوشتید و من نقل قول کردم(همین جمله بالا) خوب نگاه کنین. 15 دقیقه نگاه کنین، صبر کنین، فکر کنین.
    با توجه به مواردی که در پست جلسه دوم(مقدمه ای بر ذهن) نوشتم، کشف کنین چه عواملی باعث قضاوت شما بر علیه خودتون شده.
    چون تا به حال دست به یه کار تحقیقی نزدم و فقط روش فکر کردم به همین دلیل خودم و تو این زمینه کم تجربه خطاب کردم .
    یه قسمتیش هم سنم بود فک کردم سنم چون نسبت به بقیه کمتره کم تجربه هستم

    و اینکه چه حسی نسبت به کم تجربگی دارید؟
    یه جور پایین تربودن و حس یه ادمی که خودشو میخواد بکشه بالا
    آیا کم تجربگی مسئله ای هست که فرق بین انسان موفق و انسان ناموفق رو معلوم می کنه؟
    من احساس میکنم پشت هر انسان موفقی یه تجربه هایی بوده و یا شاید از تجربه های دیگران استفاده کرده ولی ممکنه یه انسان نا موفق هم تجربه های زیادی داشته باشه اما اون رو به موفقیت نرسونده. گاهی میشه به این سوال پاسخ مثبت داد و گاهی میشه پاسخ منفی .
    جواب اینا رو که بدید میتونم برخی مسائل رو از زاویه دیگه ای بهتون نشون بدم.
    میخوام صدای درون خود رو بهم منعکس کنین.
    کل این کار ها 1 ساعت بیشتر طول نمی کشه اگر دیدید حوصله تون نمی گیره آب خنک بخورید و نفس عمیق بکشید.
    تکلیف های من ساده و شیرین هستش هر کسی می تونه انجامش بده. سادگیش رو شما تجربه می کنید و شیرینی اون رو من بهتون می چشونم.
    من حاضرم هر چقدر وقت میبره اینجا بمونم ولی در اخر به یه نتیجه ی مطلوب برسم ممنون از این که به من و امثال من فرصت بهتر دیدن و میدید
    برگ وقتی از درخت افتاد که فکر کرد طلاست

  4. 11 کاربر از پست مفید fatima2012 سپاس کرده اند .


  5. #24
    دوست آشنا
    رشته تحصیلی
    نانو تکنولوژی
    نوشته ها
    611
    ارسال تشکر
    3,796
    دریافت تشکر: 2,840
    قدرت امتیاز دهی
    5191
    Array
    yasaman hedayati's: سکوت

    پیش فرض پاسخ : شروع کلاس آموزشی

    نقل قول نوشته اصلی توسط عرفان سلیم زاده نمایش پست ها
    به نام خدا
    جلسه دوم درس اول
    مقدمه ای بر ذهن
    چکیده: در این جلسه ابتدا به مواردی اشاره خواهد شد که با تکیه بر آن توانایی صحیح فکر کردن و مقاومت در مقابل تنبلی را پیش بگیرید. در آخر تکلیفی داده می شوند تا سطح فکری شما اندازه گرفته شود.

    مقدمه:
    اکثر شما عزیزان محترم تمایل به مخترع شدن یا محقق شدن دارید ولی خواسته بزرگ شما گسترده تر شدن افق دید شماست که در پس زمینه فکر خود بدنبالش می گردید. در این جلسه تکلیف شما این است که خودتون رو به چند خواسته محدود نکنید چون برای گسترش افق دید خود اولین قدم مهم کاهش وسواس بر روی اطلاعات ورودی به مغز شماست. یک واقعیت بزرگ که به آن رسیدم مستقل بودن تفکرات شما از مسائل روزمره است یعنی مغز شما در طول روز اطلاعاتی دریافت می کند و به مسائلی فکر می کند که شما بابت ترس از هنجار های جامعه سعی به جلوگیری از ادامه آن می کنین.

    من نمی توانم این مسائل رو دسته بندی کنم چون واقعاً گسترده و بی پایان اند. به هر حال چالش انسان در این دنیا فکر کردن به نشانه ها و آیات خداست.
    نتیجه قطعا مخرب است چرا که حجم بزرگی از فکر شما صرف فکر نکرده به مسائل به ظاهر بیهوده می شود و دچار احساس نارضایتی از خود می شوید. باور کنین که خدا وقتی انسان رو آفرید هیچ محدودیتی برای ذهن او قائل نشد. شما باید یاد بگیرید که پیش از مخترع و محقق شدن بی طرفی و قاضی نبودن رو تمرین کنین تا از ایجاد مانع در ذهن خود پرهیز کنین. چنین پیش نیازی برای گسترده تر شدن افق دید شما لازمه ولی مثل بالا کشیدن سم می مونه، چون جامعه ما پر از هنجار های بی اصل و نسب و افرادی با تعصب غیر قابل کنترل است، مانع بزرگی در مقابل شما می باشند. اولین چالش از همین جا شروع میشه چرا که نزدیک ترین آنها به شما در واقع خودتون هستید بدانید که هیچ دوستی ندارید. اینکه اسم پیش نیاز را روی این خواسته گذاشتم به این دلیل هست که با اجرای آن تازه آماده انجام کار های بعدی خواهید شد.

    باید بدانید که نمی توانید جلوی مغز خود را بگیرید چون به اراده خداوند که خواستار رستگاری شماست، مغز شما تقریبا هیچ مانعی جهت فکر کردن ندارد. همانطور که گفته شد شما فقط می توانید عمدا مغز خود را تا حدودی اشغال کنین همین.

    درس اول:

    4-حال پس از آنکه تصمیم خود را گرفتید، زمان مواجهه شدن با هنجار ها و ناهنجار های جامعه است. به نظر میاد در این مواقع جامعه در مورد تصمیم شما قضاوت می کند و از شما می خواهد که مسئولیت کار خود را قبول کنین.
    این یک مشکل بزرگ برای خیلی از ماست چرا که مثلا اگر کسی بخواهد که درس خواندن را کنار بگذارد جامعه آینده ای را در صورت موفق نشدن برای اون ترسیم می کند که میتواند به طرز کشنده ای ترسناک باشد. برعکس این مورد هم صادق است و بستگی به میزان بهنجار بودن آن تصمیم دارد. موارد کلی مانند رفاه اجتماعی ، شان اجتماعی و امنیت اجتماعی و غیره می تواند مورد توافق شما نباشد و تصمیم شما را سست کند. در این مواقع باز هم حق ایجاد محدودیت در اطلاعات ورودی به مغز خود را ندارید. اگر شواهدی وجود داشته باشد که واقعا اثبات کند شما نباید فلان کار را انجام دهید باید بپذیرید و از آن تبعیت کنین.


    تمام مسائلی که در بالا گفته شد جهان شمول و همگانی است به همین دلیل اهمیت دارد چون مستقل از شرایط و افراد و اهداف می باشد. برای مخترع ، محقق ، ثروت مند و هر هدف دیگری که بخواهید به آنها برسید پایه ای ترین قدم ممکنه برای شروع همین چهار مورد بالاست. من با فکر فراوان سعی در مستقل سازی جملات کردم تا برای همه نخبگان سایت قابل انجام باشد.
    موفق و پیروز باشید.
    سلام.
    میتونم سوال بپرسم؟؟
    من مورد 4 رو متوجه نمیشم....
    تو مورد 1 تصمیمی رو متصور شدیم که تقریبا انجامش تو جامعه یک ناهنجاریه..
    تو2 چالش هایی که بر سر راه هست رو دسته بندی کردیم و در مورد 3 سعی به حل مشکلات داشته باشیم با رهکارهای مختلف
    ولی در مورد 4؟؟!!؟
    تسلیم قضاوت جامعه بشم و در شرایط حاد رهاش کنم؟!؟!؟

  6. 10 کاربر از پست مفید yasaman hedayati سپاس کرده اند .


  7. #25
    استعداد برتر سایت
    رشته تحصیلی
    الکترونیک و فیزیک هسته ای
    نوشته ها
    3,290
    ارسال تشکر
    4,930
    دریافت تشکر: 13,220
    قدرت امتیاز دهی
    12297
    Array
    عرفان سلیم زاده's: خجالت

    پیش فرض پاسخ : شروع کلاس آموزشی

    نقل قول نوشته اصلی توسط yasaman hedayati نمایش پست ها
    سلام. میتونم سوال بپرسم؟؟ من مورد 4 رو متوجه نمیشم.... تو مورد 1 تصمیمی رو متصور شدیم که تقریبا انجامش تو جامعه یک ناهنجاریه.. تو2 چالش هایی که بر سر راه هست رو دسته بندی کردیم و در مورد 3 سعی به حل مشکلات داشته باشیم با رهکارهای مختلف ولی در مورد 4؟؟!!؟ تسلیم قضاوت جامعه بشم و در شرایط حاد رهاش کنم؟!؟!؟
    سلام خوبید خانم؟ اینکه تسلیم قضاوت جامعه نشید و ادامه بدید یه امر معمولی نیست خانم. خیلی شجاعت میخواد و قدرت و ایمان بسیار به کاری که انجام میدید. حالا میخواد امام حسین (ع) باشید یا یه خلافکار. البته من شما رو خوب میشناسم آدمی نیستید که به همین راحتی ها دست از خواسته هاتون بکشید برای این موضوع تحسین تون می کنم. اما تصمیم شما با وجود زیبا بودن جهان شمول نیست. همیشه کار هایی که ما می کنیم ارزش جنگیدن رو ندارند و گاهی اوقات هم باید دست نگه داشت. همه چیز به شرایط بستگی داره و به وضعیتی که داریم. این اصل رو به خاطر داشته باشید: اگر پشت یک تصمیمی منطق و عقل وجود داشته باشه هیچگاه، عواقب آن تصمیم شما رو بازنده نمی کنه. مورد 4 به همین موضوع دلالت داره همیشه برای یک تصمیم باید علت های مستند داشته باشید. اینایی که الان گفتم و تو جلسات قبل خوندید رو خیلی خیلی خوب یاد می گیرید وگرنه پوست تون رو می کنم! قرار نیست تو یه جلسه از سیر تا پیاز ماجرا رو که بهتون بگم که؟ ولی حتما سوال بپرسید جواب میدم مشکلی نداره.

  8. 12 کاربر از پست مفید عرفان سلیم زاده سپاس کرده اند .


  9. #26
    استعداد برتر سایت
    رشته تحصیلی
    الکترونیک و فیزیک هسته ای
    نوشته ها
    3,290
    ارسال تشکر
    4,930
    دریافت تشکر: 13,220
    قدرت امتیاز دهی
    12297
    Array
    عرفان سلیم زاده's: خجالت

    پیش فرض پاسخ : شروع کلاس آموزشی

    نقل قول نوشته اصلی توسط fatima2012 نمایش پست ها
    من حاضرم هر چقدر وقت میبره اینجا بمونم ولی در اخر به یه نتیجه ی مطلوب برسم ممنون از این که به من و امثال من فرصت بهتر دیدن و میدید
    خواهش می کنم اتفاقا خیلی خوشحال میشم حضور داشته باشید. خیلی خب پس سن تون کمه همین؟ خب این که مشکلی نیست عزیز دلم. از این به بعد شما خودت رو با هم سن خود مقایسه کن نه با پیر تر از خودت. در غیر این صورت مثل الان در حق خودت ظلم می کنی.شما پایین تر از من یا دیگران نیستی و همین حالاش هم همکار و در بدترین حالت کارآموز منی.ببین یه کاری کن!وضعیت الان من رو تو ذهن خودت ذخیره کن و هر وقت به سن من رسیدی خودت رو با من مقایسه کن. قطعا از من بهتر، با تجربه تر، زرنگ تر ، باهوش تر و حتی پولدار تری! دلیلش هم ساده است چون از من زودتر شروع کردی.باور کن من تا 18 سالگی فرق بین آفتاب و آفتابه رو نمی دونستم تنها با یک افکار واقعه گرایی همه چیزای اطرافم رو قبول می کردم. اما الان بیشتر با فلسفه واقعه گرایی اثبات گرا زندگی می کنم به این معنی که همه چیز رو یه ابزار می دونم از ریز ترین تا درشت ترین عالم. واقعه گرایی من از اینجایی سرچشمه میگیره که ابزار بودن همه چیز رو خارج از اندازه گیری میدونم یعنی ابزار برای وجود داشتن نیازی به تایید ما نداره همین. اینایی که میگم سخت نیست شما همین ظاهرش رو ببینید کافیه. خب زیادی حرف زدن دیگه. تکلیف شما از این به بعد اینه: بر روی معنی و مفهوم و فلسفه "اطلاعات" مطالعه کنین. از ویکیپدیا شروع کنین. میخوام از سیر تا پیاز این کلمه رو یاد بگیرید. بهتون چند تا منبع هم معرفی خواهم کرد. موفق باشید.

  10. 12 کاربر از پست مفید عرفان سلیم زاده سپاس کرده اند .


  11. #27
    استعداد برتر سایت
    رشته تحصیلی
    الکترونیک و فیزیک هسته ای
    نوشته ها
    3,290
    ارسال تشکر
    4,930
    دریافت تشکر: 13,220
    قدرت امتیاز دهی
    12297
    Array
    عرفان سلیم زاده's: خجالت

    پیش فرض پاسخ : شروع کلاس آموزشی

    بچه ها یه موضوع مهم هست که باید بدونید. قرار نیست که شما به من برسید اگر همچین فکری دارید بریزید دور. شما قراره عین بولدوزر از روی من رد بشین. مخصوصا اونایی رو میگم که کم سن تر از من اند. من 22 سالمه و شما زمانی حق دارید خودتون رو با من مقایسه کنین که به سن من برسید.به همین دلیل هست که میگم پست های این تاپیک آهسته جلو میرن چون وقت زیاد دارید.موفق و پیروز باشید.

  12. 13 کاربر از پست مفید عرفان سلیم زاده سپاس کرده اند .


  13. #28
    کاربر جدید
    رشته تحصیلی
    ریاضی فیزیک
    نوشته ها
    71
    ارسال تشکر
    40
    دریافت تشکر: 256
    قدرت امتیاز دهی
    1090
    Array
    D.r who's: جدید21

    پیش فرض پاسخ : شروع کلاس آموزشی

    واقعا که حرف هایی که شما تو درس 2 زدید حرف های خود من بود واقعا درسته منتطر قسمت بعد هستم
    FOR EVER TRUSTING WHO WE ARE ! AND NOTHING ELS MATTERS

  14. 6 کاربر از پست مفید D.r who سپاس کرده اند .


  15. #29
    کاربر جدید
    رشته تحصیلی
    ریاضی فیزیک
    نوشته ها
    71
    ارسال تشکر
    40
    دریافت تشکر: 256
    قدرت امتیاز دهی
    1090
    Array
    D.r who's: جدید21

    پیش فرض پاسخ : شروع کلاس آموزشی

    در ضمن ممکنه این حرف من کمی بی ربط به درس باشه اما استفاده از تجربه دیگران مفید هستش: مشکلی که من دارم اینه که فکر های واقعا واقعا عالی دارم ایده های راجع به هر چیزی که شما فکر کنید من یه ایده دارم ولی مشکل اساسی من اینه که وقتی که به عمل میرسم نمیتونم اجراییش کنم و حتی توی برنامه ریزی هم همینطور هستم و تابع هیچ قانون خاصی نیستم میخوام بدونم چطوری میتونم عمل کردنم به کارهای مختلف رو قوی کنم....حتی شرایط عملی کردن ایده ها رو هم دارم اما واقعا نمیشه
    FOR EVER TRUSTING WHO WE ARE ! AND NOTHING ELS MATTERS

  16. 6 کاربر از پست مفید D.r who سپاس کرده اند .


  17. #30
    همکار بخش اختراعات و نوآوری
    نوشته ها
    259
    ارسال تشکر
    2,318
    دریافت تشکر: 1,613
    قدرت امتیاز دهی
    18681
    Array

    پیش فرض پاسخ : شروع کلاس آموزشی

    سلام
    آقا عرفان لطفا درمورد تحقیق بر روی علومی که هیچگونه زیر ساختی داخل ایران نداره هم توضیح بدید
    من که اختراع دارم باید مفسر کلاسم کنی
    I AM ADRENALINE

  18. 7 کاربر از پست مفید TERRORIST سپاس کرده اند .


صفحه 3 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. خبر: تفریحات نامشروع کارکنان وزارت دفاع آمریکا
    توسط آسد مرتضي در انجمن اخبار سیاسی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 2nd August 2012, 09:59 PM
  2. وزارت علوم: صدور مدرک معادل ممنوع شد
    توسط zolfa در انجمن اخبار اجتماعی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 4th February 2012, 11:15 PM
  3. بحث: نظرسنجی راجع به آموزش (کلاس شروع شد ...)!!!
    توسط داداشی در انجمن آموزش
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: 19th September 2011, 12:09 AM
  4. مدارهای آموزشی متنوع
    توسط hossien در انجمن مدارها و پروژه ها
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 1st September 2010, 01:20 PM
  5. مقاله: درباره آموزش مجازی: آموزشی از نوع دیگر
    توسط Admin در انجمن سایر مقالات بخش کامپیوتر
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 29th October 2008, 06:57 AM

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •