سال2011 |184صفحه | ISBN: 9782940411382 | 17,3MB |


معرفی: نمایشگاه‌های تجاری، تجارب برندها، جذابیت‌های موضوعی، نمایشگاه‌های جهانی،‌ گالری‌های موزه، مراکز بازدید، خانه‌های تاریخی، و نمایشگاه‌های هنری، تمام حوزه‌هایی هستند که می‌توانند در زیرموضوع ‘exhibition’ رده‌بندی شوند.
سالانه میلیون‌ها نفر از نمایشگاه‌هایی با موضوعات مختلف، بازدید می‌کنند و این صنعت در سطح جهان یک صنعت چندبیلیون دلاری محسوب می‌شود.
کتاب “اصول طراحی داخلی؛ طراحی نمایشگاه” یک درک بهتر از پیچیدگی طراحی نمایشگاه به‌عنوان یک رشته ارائه می‌دهد و نقش طراحان نمایشگاه را به‌عنوان شاغلان خلاق بررسی می‌کند.




جامعه وقتى فرزانگى و سعادت مى‌یابد که مطالعه، کار روزانه‌اش باشد. " سقراط "