دوست آشنا
فاجعـه ی سیـل در تایلنـد و شرافت کمپـانی هونـدا
همین چند وقت پیش که سیل ویرانگر تایلند را فرا گرفت خسارت های زیادی به این کشور تحمیل شد. بطوریکه از آن بعنوان بدترین سیل تاریخ تایلند در نیم قرن اخیر نام بردند که در این جریان انبار تولیدات شرکت خودرو سازی ژاپنی هوندا بیش از دیگران تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی قرار گرفت اما کمپانی هوندا در این رابطه روز ۵ شنبه هفته گذشته دستور نابودی ۱۰۵۵ دستگاه آخرین مدل خودرو های خود را داد.
دلیل این کار هوندا برای اطمینان هرچه بیشتر به مشتریان است تا مطمئن شوند قرار نیستخودرو های سیل زده هوندا را خریداری کنند. این از سیاست های بارز ژاپنی هاستکه تحت هر شرایطی رضایت مشتری را در اولویت قرار می دهند.
اما به راستی آیا شرکت های خودرو ساز !!!!!! داخلی در شرایط مشابه حاضر به انجامچنین کاری برای رفاه مشتریان خود هستند ؟! هر چند که شرکت های ما به دلیل قرار دادنیک نوع ترمز که وظیفه آنهاست هزینه بیشتری از مشتری دریافت میکنند پس زیاد نبایدبه این مسائل مهم امید داشت.
بمانيم تا کاری کنیم، نه اين كه کاری کنیم تا بمانیم.
کـــــــاربر فــــعال
.بی دلیل نیست که یک کارخانه شهرت جهانی پیدا میکنه و تبدیل میشه به یک برند معتبر که اعتماد هر کس رو جلب میکنه مثل مرسدس بنزو ....
به هر حال همین شگردای سیاستی یا به تعبیر بهتر نوعی تبلیغات مثبت جهانی برای کسب اعتباره دیگه
آفرین به جسارت مدیرانش که از پس این تصمیماتی که نیاز به شجاعت داره به خوبی بر میان ..
خیلی مطلبتون مفید بود![]()
کاربر جدید
تو ایران به چیزی که اهمیت نمیدن رضایت مشتریه ..همه تو ایران از مدیراش بگیر تا کارمنداش فقط به فکرپر کردن جیباشونن .همینم باعث بدبختیمونه
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)