دوست عزیز، به سایت علمی نخبگان جوان خوش آمدید

مشاهده این پیام به این معنی است که شما در سایت عضو نیستید، لطفا در صورت تمایل جهت عضویت در سایت علمی نخبگان جوان اینجا کلیک کنید.

توجه داشته باشید، در صورتی که عضو سایت نباشید نمی توانید از تمامی امکانات و خدمات سایت استفاده کنید.
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

موضوع: شرافت کمپانی هوندا

  1. #1
    دوست آشنا
    رشته تحصیلی
    ماشین افزار
    نوشته ها
    222
    ارسال تشکر
    474
    دریافت تشکر: 755
    قدرت امتیاز دهی
    3949
    Array

    پیش فرض شرافت کمپانی هوندا

    فاجعـه ی سیـل در تایلنـد و شرافت کمپـانی هونـدا


    همین چند وقت پیش که سیل ویرانگر تایلند را فرا گرفت خسارت های زیادی به این کشور تحمیل شد. بطوریکه از آن بعنوان بدترین سیل تاریخ تایلند در نیم قرن اخیر نام بردند که در این جریان انبار تولیدات شرکت خودرو سازی ژاپنی هوندا بیش از دیگران تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی قرار گرفت اما کمپانی هوندا در این رابطه روز ۵ شنبه هفته گذشته دستور نابودی ۱۰۵۵ دستگاه آخرین مدل خودرو های خود را داد.














    دلیل این کار هوندا برای اطمینان هرچه بیشتر به مشتریان است تا مطمئن شوند قرار نیست
    خودرو های سیل زده هوندا را خریداری کنند. این از سیاست های بارز ژاپنی هاست
    که تحت هر شرایطی رضایت مشتری را در اولویت قرار می دهند.








    اما به راستی آیا شرکت های خودرو ساز !!!!!! داخلی در شرایط مشابه حاضر به انجام
    چنین کاری برای رفاه مشتریان خود هستند ؟! هر چند که شرکت های ما به دلیل قرار دادن
    یک نوع ترمز که وظیفه آنهاست هزینه بیشتری از مشتری دریافت میکنند پس زیاد نباید
    به این مسائل مهم امید داشت.
































































    بمانيم تا کاری کنیم، نه اين كه کاری کنیم تا بمانیم.

  2. 5 کاربر از پست مفید ایده پرداز سپاس کرده اند .


  3. #2
    کـــــــاربر فــــعال
    رشته تحصیلی
    اقتصاد
    نوشته ها
    8,281
    ارسال تشکر
    21,844
    دریافت تشکر: 45,916
    قدرت امتیاز دهی
    82824
    Array
    Almas Parsi's: جدید94

    پیش فرض پاسخ : شرافت کمپانی هوندا

    .بی دلیل نیست که یک کارخانه شهرت جهانی پیدا میکنه و تبدیل میشه به یک برند معتبر که اعتماد هر کس رو جلب میکنه مثل مرسدس بنزو ....
    به هر حال همین شگردای سیاستی یا به تعبیر بهتر نوعی تبلیغات مثبت جهانی برای کسب اعتباره دیگه
    آفرین به جسارت مدیرانش که از پس این تصمیماتی که نیاز به شجاعت داره به خوبی بر میان ..
    خیلی مطلبتون مفید بود

  4. کاربرانی که از پست مفید Almas Parsi سپاس کرده اند.


  5. #3
    کاربر جدید
    رشته تحصیلی
    مدیریت صنعتی
    نوشته ها
    46
    ارسال تشکر
    511
    دریافت تشکر: 150
    قدرت امتیاز دهی
    36
    Array

    پیش فرض پاسخ : شرافت کمپانی هوندا

    تو ایران به چیزی که اهمیت نمیدن رضایت مشتریه ..همه تو ایران از مدیراش بگیر تا کارمنداش فقط به فکرپر کردن جیباشونن .همینم باعث بدبختیمونه

  6. 2 کاربر از پست مفید horiya سپاس کرده اند .


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •