تئوری ای که اینجا راجع بهش بحث میکنید سالها پیش توسط یک فیلسوف ایرانی که اتفاقا شاعر و پزشک هم هست مطرح شد. بنظر ایشون هم کل دوره تحصیلات پایه میباسیت متناسب با نیاز جامعه و با در نظر گرفتن استعداد هر فرد تنظیم و بصورت کانالیزه هدایت بشه. بسادگی و با کمی تحلیل واقع گرایانه میشه متوجه شد که تقریبا 90٪ عمری که طی دوازده سال ضرف یادگیری علوم فوق العاده پراکنده ای میکنیم که نیاز به اون در مابقی طول زندگی ممکنه کمتر از 1٪ باشه، جز این استدلال چیز دیگری منطقی نخواهد بود.
متن مصاحبه فکر مینم در برنامه آپارات پخش میشد منتها اسم دکتر رو فراموش کردم
علاقه مندی ها (Bookmarks)