رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال از ساماندهی پیامک های انبوه در زمان انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: بر اساس آئین نامهای که در دست تدوین است، ارسال SMSهای تبلیغاتی کاندیداها باید با شماره های دارای هویت و تعریف شده صورت گیرد.
به گزارش مهر، دکتر حسن علیزاده امروز در نشست خبری با اشاره به آئین نامه ساماندهی پیامک های تبلیغاتی و انبوه در کشور که هم اکنون در دست تدوین مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، اظهار داشت: این آئین نامه تا پایان فروردین ماه به تمامی شرکت های ارائه دهنده خدمات پیامک و تولیدکنندگان محتوا ابلاغ می شود.
وی با بیان اینکه بحث ارسال SMSهای انبوه باید با مجوز این مرکز ارائه شود، ادامه داد: در ایام انتخابات ریاست جمهوری نیز توسط این آئین نامه کاندیداها موظفند پیامک های انبوه ارسالی خود را با شماره های دارای هویت و تحت یک سامانه تعریف شده مشخص ارسال کنند.
علیزاده گفت: تعریف ما از پیامک های انبوه، ارسال بیش از هزار پیامک از طریق سامانه های پیامکی است و به هیچ عنوان قصد ورود به حریم شخصی و خصوصی مشترکان تلفن همراه را نداریم.
رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال با تاکید بر اینکه سامانه نظارت بر محتوای پیام کوتاه براساس این آئین نامه راه اندازی خواهد شد، تاکید کرد: ساختن فیلم های انتخاباتی که از طریق حاملهای دیجیتال تکثیر و منتشر می شود و نیز پیامک های تبلیغاتی باید با مجوز این مرکز در زمان انتخابات به مردم عرضه شود.


 
            
            
 
             ساماندهی پیامک های انبوه انتخاباتی
 ساماندهی پیامک های انبوه انتخاباتی
                 
                    
                    
                    
                         پاسخ با نقل قول
  پاسخ با نقل قول 
			

علاقه مندی ها (Bookmarks)