این کارامد نیست
درحالت عادی تمرکز انسان روی 90 تا نهایتا 120 یا خیلی تمرکز کنی میتونی 160 درجه رو آنالیز کنی و کنترل کنی و عکس العمل نشون بدی
ولی با این تصویر(در ضمن قطعا 360 در 480 پیکسلی نیست) نمیشه تمرکز کرد
این احتمالا فقط یه کار دانشجویی و یه آزمایش بوده و نمیتونه نمایشگر باشه
بهترین تصویر برای راننده اینه که ماشین هیچ ستونی نداشته باشه بین سقف و بدنه و ستون های a&b&c وجود نداشته باشه و دورتادور فقط شیشه باشه
در عین حال سقف بلند باشه و ارتفاع درها کم و فاصله ی راننده با درها کم
که برای جبران معمولا از هشدار دهنده های الکترونیکی متصل به ecu و البته انواع سنسورها و دوربینها و پردازش تصویر استفاده میشه که از رادارهای امواج الکترومغناطیسی رادار لیزری - امواج التراسونیک تا دوربینهای مادون قرمز و معمولی استفاده میشه
ولی همه ی اینها برای اینه که راننده با حداقل تمرکز هم بتونه رانندگی کنه تا اگر حواسش پرت شد هم بتونه سریعا با این سیستمهای کمکی متوجه بشه و به مسیر اصلاح شده برگرده
حتی برنامه ی جدید اینده خودروسازان برتر جهان حذف راننده و استفاده از حداکثر این سیستمها و خودکار کردن حرکت هست
به صورتی که راننده فقط مسیر حرکت رو مشخص کنه و دکمه ی استارت رو بزنه!
و صندلی گردانش رو برگردونه و با بقیه ی سرنشینان صحبت کنه یا فیلم ببینه یا بازی کنه یا هرچیزی!







پاسخ با نقل قول


علاقه مندی ها (Bookmarks)