متوجه این یه تیکه نشدم:
فکر کنم خوب متوجه اون چیزی که تو ذهنمه نشدید.توربینهای بادی کنار خیابون فقط روی مصرف سوخت تاثیر نمیزارند(چون هوا رو خودرو قبل از گرفتن برق توسط توربینها حرکت داده و مقاومت توربین به مقاومت هوا افزوده نمیشه)
البته ناگفته نماند 1 دیواره با فشار افزایش یافته نسبت به حرکت عادی ایجاد میکنه که در صورت تداوم حرکت خودرو ها به صورت میانگین میتونه تاثییرات خیلی ناچیزی داشته باشه رو مصرف سوخت که در مقایسه با تولید برقی که صورت میگیره 1 نوع جلوگیری از اتلاف انرژی ایرودینامیک محسوب میشه
بزارید اینجوری بگم:دیدی بچه ها وقتی چیپس میخورن پاکتشو میندازن زمین چند بار لبه ی پاکت رو فشار میدن با پا تا هوای داخل پاکت باعث باد شدنش بشه.وقتی که خوب باد شد لبه ی پاکت رو نگه میدارند و با پای دیگه محکم روی قسمت باد شده رو فشار میدن تا پاکت میترکه و هوارو به بیرون پرت میکنه.
منم میگم زیر اسفالت دور میدون محیطی باشه که حالت بادکنکی داشته باشه که با عبور خودرو از روی این صفحه و فشاری که به ان وارد میشود هوایی را توسط لوله ای به پره توربین درون میدون منتقل کند.این یکی از روشهاست که به ذهنم رسید یه جور دیگه هم تو ذهنم هست واسه انتقال هوای صفحه ی درون زمین به توربین
علاقه مندی ها (Bookmarks)