مهمترين لذت در زندگي، كمك به سايرين براي برنده شدن است. حتي اگر به قيمت آهسته تر رفتن و تغيير در نتيجه مسابقه اي باشد كه ما در آن شركت داريم
نحوه محاسبه جواب مسئله را بفرمایید البته سایر دوستان؟
مهمترين لذت در زندگي، كمك به سايرين براي برنده شدن است. حتي اگر به قيمت آهسته تر رفتن و تغيير در نتيجه مسابقه اي باشد كه ما در آن شركت داريم
خب اشتباه ما این بود که به خاطر تفاوت زیاد بین محیط زمین با اون 1متر اضافه شده خیال کردیم نباید تغییر زیادی ایجاد کنه و محاسبه نکردیم.در حالی که با یه محاسبه ی ساده میشه فهمید اگه محیط دایره ای 1 متر باشه شعاع اون دایره میشه 15.92 پس اگه به محیط هر دایره ای 1متر اضافه کنیم در حقیقت 16سانت به شعاعش اضافه کردیم.و توی این مسئله هم که بیان شد طناب فاصله ای با زمین نداشت پس با اضافه کردن 1متر به طول طناب 16سانت از زمین فاصله میگیره.با تشکر از sasamc2
اصلا درست توضیح دادم؟
سلام
امروزه در تجارت بازاریابی نقش بسیار مهمی داره تا بتونیم یک محصول یا تعدادی از محصولات شرکت یا خودمان را بفروش برسانیم.
حال هر شرکتی برای خودش یک راهکار پیدا می کنه مثال یک مثال که در این بخش زدیم با صرف نوشابه به 80 کشور دنیا سفر کنید. حالا شما فرض کنید یک شرکت بازاریابی هستین و روزانه محصولات مختلفی برای شما می یارن از قبیل دارو، تجهیزات بیمارستانی، کتاب، غذا و ........... می یارن شما اگر به جای مدیرعامل بودین چه راهکارهایی برای چه نوع محصولات می زدین تا اون محصول را بفروش برسونید
مهمترين لذت در زندگي، كمك به سايرين براي برنده شدن است. حتي اگر به قيمت آهسته تر رفتن و تغيير در نتيجه مسابقه اي باشد كه ما در آن شركت داريم
ساخت برنامه های مستند و علمی و پخش در رسانه برای محصولات ورزشی و خیلی چیزای دیگه تاثیر زیادی داره.
جلب نظر ادمای خاص و پر طرفدار برای استفاده از محصول مورد نظر در فروشش خیلی تاثیر داره.
خیلی خوبه . حالا اگر فاکتور هزینه داشته باشیم چی چون یک بازیگر یا فوتبالیست به راحتی حاضر نیستند بیان این کار رو کنن.
مهمترين لذت در زندگي، كمك به سايرين براي برنده شدن است. حتي اگر به قيمت آهسته تر رفتن و تغيير در نتيجه مسابقه اي باشد كه ما در آن شركت داريم
یکی اینکه من گاهی توجه کردم این دست فروشها وقتی در جمع مردم یه چیزیو امتحان میکنند خیلی زود به فروش مورد نظرشون میرسن.مثل اون دستگاهی که هسته ی البالو در میاورد.مثل رنده های چند کاره.خلاصه این هم روشی هست که صحت و کارایی محصول رو بدون اغراق اثبات میکنه.
یکی هم به نظرم میرسه اینه که ببینیم محصول مورد نظر چه معایبی رو برطرف میکنه و لیستی از مشکلاتی که توسط استفاده از محصول ما برطرف میشه رو مینویسیم و یه نظرسنجی ایجاد میکنیم که ایا با این موارد مشکلی دارید یا نه؟خب قطعا جواب اکثریت بله هست اونوقت زمان معرفی محصوله.
اینترنت
ایمیلهای تبلیغاتی
سایتهایی که پربازدید هستند
مجلات و روزنامه های پر فروش برای محصولات ارزان و مجلات و روزنامه های خاص تر و گرونتر برای محصولات گرون قیمت و رفاهی
چیزای جذاب و جدید که توی ایران کمتر بودن تا حالا مثل بالونهای تبلیغاتی
مترو و تابلوهاش!
شعارهای تبلیغاتی بسته به بازار هدف-
استفاده از امار و بانکهای اطلاعات اماری دولت که در اختیار عموم میزاره
وبلاگهای پربازدید
تبلیغ تو تلویزیون مخصوصا برنامه نود!!!
اینا کاراییه که میشه انجام داد
اما الان که خوب فکر میکنم میبینم فروش تمام محصولات در 1 سایت که روی هر محصولش نقد و بررسی و توضیحات داره هم میتونه کمک کنه
مثلا ما برای هر محصول باید 1 سری توضیحات از مزایا و احتمالا معایبش بنویسیم که بتونن توی 1 فضای خاص که سایت ما باشه از بین چند مارک یکی رو انتخاب کنند
و این باعث میشه ناخوداگاه به خود سایت اعتماد کنند و ما میتونیم طبق توضیحات و امتیازاتی که میدیم محصول مورد نظر رو به خریدار بهتر از دیگران نشون بدیم البته باید انصاف رو هم رعایت کنیم پس مجبوریم کلا بهترین کالاهایی که بهمون واگذتر میشه رو قبول کنیم
سلام...
بهترين روش در ايران تي وي هست...
مردم فكر ميكنن حرفي كه از تي وي ميشنود وحي هست...
از همين روش هم هر دروغي رو به مردم راست جلوه ميدن...
ولي در شرايط معمول اگر كالا واقعا خوب و مفيد و به قيمت عمومي باشه...
من اگر باشم پارت هاي اول رو رايگان ميدم...
خوبي هاي محصول خودش خودش رو تبليغ ميكنه...
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)