و اما رانندگی با این غول
وقتی که پشت فرمان این ماشین می نشینید انگار واقعا در زمان قدیم سیر میکنید . تنها چیزی که شما را وسوسه میکند این است که چطور میشود با این ماشین حرکات نمایشی انجام داد و آیا انجام میدهد یا نه!
مطمئنا با قدرتی که این ماشین داراست میتوان روی آن حساب کرد
موتور آن کاملا بی صدا است . حتی صدای آن کمتر از یک ماشین صفر ایرانی است . با وجود موتور خورجینی قدرتمند باید صدایی بیشتر داشته باشد اما این چنین نیست
باید عشق بیوک باشید تا بتونید با این ماشین رانندگی کنید . زیرا واقعا سخته با این کشتی آسفالت های خیابان کنار آمد ...
در ابعاد ان چیزی در مایه های همان شورلت یا کادیلاک است . اما در مقایسه با ماشین های امروزی باید با زانتیا مقایسه کرد. وقتی درون ماشین نشستم یاد تست زانتیا مدل 85 ا فتادم!
کنترل این ماشین در سرعت بالا بدک نیست . بهتره بگم نسبتا خوبه . چون واقعا در اون حالت انگار درون یک کشتی در سواحل خلیج فارس هستید!
نرمی فنر ها و طرز شاسی بندی ماشین بسیار عالی صورت گرفته . به صورتی که واقعا سرنشینان احساس راحتی میکنند
صندلی ها بسیار نرم بوده و مانند بعضی از کلاسیک ها زیاد خشک نیستند .
قیمت این ماشین چیزی حدود 8 تومن هست
در این مقاله سعی شده مطالب بسیار مبتدی توضیح داده بشن تا هر خواننده ایی بتونه اونو درک کنه . و در کل توضیحی اجمالی درمورد این اتوموبیل بود. اگر موردی از قلم افتاده بگید تا توضیح بدیم
در پایان باید از آقای مسعود گودرزی دارنده ماشین تشکر کنم
نویسنده: بهمن واثقی
عکاس : بهمن واثقی
علاقه مندی ها (Bookmarks)