دوست عزیز، به سایت علمی نخبگان جوان خوش آمدید

مشاهده این پیام به این معنی است که شما در سایت عضو نیستید، لطفا در صورت تمایل جهت عضویت در سایت علمی نخبگان جوان اینجا کلیک کنید.

توجه داشته باشید، در صورتی که عضو سایت نباشید نمی توانید از تمامی امکانات و خدمات سایت استفاده کنید.
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

موضوع: پیش فرض آموزش تری دی مكس به طور عملی ( مقاله | جدید و كاربردی )

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #6
    همکار بخش گرافیک و مالتی مدیا
    رشته تحصیلی
    Experimental Sciences
    نوشته ها
    736
    ارسال تشکر
    542
    دریافت تشکر: 1,341
    قدرت امتیاز دهی
    41
    Array

    Cool

    چند اصلاحگر رو به طور مفيد و خلاصه توضيح ميدم تا استفاده كنيد اگر مشكلي پيش اومد بگيد و مطرح كنيد تا با ياري دوستان حل كنيم البته شما كه همه استاديد و به مشكلي برنميخوريد و اگر مشكل پيش اومد در خدمتيم .
    البته فكر كنم خيلي از دوستان به مشلاتي در طراحي برخوردند كه در مباحث ديگخه گفته بودند اما ما در اين قسمت مطرح مي كنم و مطلب زير در طراحي سريع تر و حرفه اي تر به اون ها كمك خواهد كرد .

    Boolean
    براي دستيافتن به دستور Boolean از Geometry قسمت Compound ها دستور Boolean را اجرا مي كنيم و با اعمال Pick Boolean جسم دوم را معرفي مي كينم.

    حالت Boolean كردن را با Reference، Instance،..... را به آن معرفي كنيم بعد از معرفي operands B اعمال را معرفي مي كنيم كه به صورت Union (اتحاد)، Intersection (اشتراك)، Subtraction(A-B) ، Subtraction(B-A) برش داده شده يا كم كرده شود و Cut شود.

    Display(شيوه نمايش دادن)، (نتيجه) Result، objectOperands (زير مجموعه).

    Result+Hidden ops نتيجه و operandsهاي قائل شده كه از اين گزينه مي توان استفاده كرد براي متحرك كردن فرو رفتگي روي سطح جسم بصورتي كه رفته و در قسمت Oprants ها جسم فرورفته يا جسمي كه براي Subtract است انتخاب كرده و حركت مي دهيم.

    Terrain
    در اين قسمت مي توانيم بين خطوط با ارتفاعات متفاوت سطح ايجاد كنيم مثل اختلالات طبيعي زمين

    Scater

    اجازه مي دهد كه يك جسم را روي جسم ديگر پخش كنيم.


    Lattic

    فرمان Lattic براي حجم دادن بر روي آن از دستور Lattic

    استفاده مي كنيم و جايگاه آن در Modiffir به جاي segها و Vertexها،Profile مي گذارد (بطور مثال ترسيم كره و اجراي دستور Lattic ايجاد حجم مي كند) با اين دستور مي توانيم به جاي Vertexها وsegهاي يك جسم احجام چند ضلعي قرار دهيم

  2. کاربرانی که از پست مفید MoniSoft سپاس کرده اند.


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بيماري درختان ميوه
    توسط nafise sadeghi در انجمن بیماریهای گیاهی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: 7th June 2011, 12:28 AM
  2. مقاله: اینترنت چیست؟
    توسط آبجی در انجمن بخش مقالات وب و اینترنت
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 12th February 2011, 01:35 AM
  3. Maestro Ezio Returns | Assassin's Creed: Brotherhood Preview
    توسط PiXiE در انجمن نقد و بررسی بازی های کامپیوتری
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 20th October 2010, 08:36 PM
  4. تاریخچه موزه و موزه داری در ایران و جهان
    توسط nourooz در انجمن موزه و موزه داری
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 8th October 2010, 01:13 PM
  5. مرجعیت علمی و رسالت دانشگاه امام صادق علیه السلا
    توسط ریپورتر در انجمن مدیریت دولتی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 30th September 2010, 10:45 AM

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •