چند اصلاحگر رو به طور مفيد و خلاصه توضيح ميدم تا استفاده كنيد اگر مشكلي پيش اومد بگيد و مطرح كنيد تا با ياري دوستان حل كنيم البته شما كه همه استاديد و به مشكلي برنميخوريد و اگر مشكل پيش اومد در خدمتيم .
البته فكر كنم خيلي از دوستان به مشلاتي در طراحي برخوردند كه در مباحث ديگخه گفته بودند اما ما در اين قسمت مطرح مي كنم و مطلب زير در طراحي سريع تر و حرفه اي تر به اون ها كمك خواهد كرد .
Boolean
براي دستيافتن به دستور Boolean از Geometry قسمت Compound ها دستور Boolean را اجرا مي كنيم و با اعمال Pick Boolean جسم دوم را معرفي مي كينم.
حالت Boolean كردن را با Reference، Instance،..... را به آن معرفي كنيم بعد از معرفي operands B اعمال را معرفي مي كنيم كه به صورت Union (اتحاد)، Intersection (اشتراك)، Subtraction(A-B) ، Subtraction(B-A) برش داده شده يا كم كرده شود و Cut شود.
Display(شيوه نمايش دادن)، (نتيجه) Result، objectOperands (زير مجموعه).
Result+Hidden ops نتيجه و operandsهاي قائل شده كه از اين گزينه مي توان استفاده كرد براي متحرك كردن فرو رفتگي روي سطح جسم بصورتي كه رفته و در قسمت Oprants ها جسم فرورفته يا جسمي كه براي Subtract است انتخاب كرده و حركت مي دهيم.
Terrain
در اين قسمت مي توانيم بين خطوط با ارتفاعات متفاوت سطح ايجاد كنيم مثل اختلالات طبيعي زمين
Scater
اجازه مي دهد كه يك جسم را روي جسم ديگر پخش كنيم.
Lattic
فرمان Lattic براي حجم دادن بر روي آن از دستور Lattic
استفاده مي كنيم و جايگاه آن در Modiffir به جاي segها و Vertexها،Profile مي گذارد (بطور مثال ترسيم كره و اجراي دستور Lattic ايجاد حجم مي كند) با اين دستور مي توانيم به جاي Vertexها وsegهاي يك جسم احجام چند ضلعي قرار دهيم
علاقه مندی ها (Bookmarks)