دوست عزیز، به سایت علمی نخبگان جوان خوش آمدید

مشاهده این پیام به این معنی است که شما در سایت عضو نیستید، لطفا در صورت تمایل جهت عضویت در سایت علمی نخبگان جوان اینجا کلیک کنید.

توجه داشته باشید، در صورتی که عضو سایت نباشید نمی توانید از تمامی امکانات و خدمات سایت استفاده کنید.
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4

موضوع: شاهکار ایران خودرو در بیانیه مشتری مداری

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    دوست آشنا
    رشته تحصیلی
    مدیریت بازرگانی
    نوشته ها
    658
    ارسال تشکر
    2,879
    دریافت تشکر: 2,609
    قدرت امتیاز دهی
    1788
    Array
    میلاد صفری's: جدید107

    Ok شاهکار ایران خودرو در بیانیه مشتری مداری



    در حالی که خودروسازی در دنیای امروز، به یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین صنایع بدل شده و هر روز ابتکارات جدیدی عرضه و خدمات پیشرفته تری به مشتریان ارائه می شود، جای بسی تاسف است که بزرگترین شرکت خودروسازی کشور ما آپشن هدیه یک بسته «دستمال کاغذی» را به عنوان یکی از خدمات خود به مشتریان جهت «افزایش رضایتمندی» می داند.

    البته شاید حق را باید به مدیران دولتی ایران خودرو داد. زمانی که با الزام قانونی و اجبار پلیس راهنمایی و رانندگی این خودروساز مجبور به نصب ترمز ضدقفل ABS بر روی محصولات خود می شود، زمانی که برای نصب کیسه هوا باید الزام قانونی مجدد، اجبار پلیس و مهلت های چندماهه و سالانه باشد، وقتی محصولات ملی این خودروساز بزرگ و بی رقیب! میزان مصرف غیراقتصادی و غیرقابل توجیه داشته باشد، باید هم قرار دادن یک بسته دستمال کاغذی را به عنوان خدمات «به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان محترم» به حساب آورد.

    باید از معاونت بازاریابی و فروش این شرکت فخیمه دولتی سوال کرد که چرا معمولا بسته هایی که پیش از هدفمندی یارانه ها شامل وسایل اضافی و جانبی به عنوان هدیه همراه اغلب محصولات این شرکت به خریدار اهدا می شد و حدودا معادل 70 هزار تومان ارزش داشت ، پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها کاملا حذف و بعد بر طبل تثبیت و حتی کاهش قیمت ها در این شرکت کوبیده شد؟ یا چرا خودروهایی که در خط تولید نبود را به عنوان کاهش قیمت محصولات ایران خودرو معرفی کردند در حالی که در واقع چنین امکانی نبود و اتفاق هم نیفتاد؟ اما اکنون قرار دادن یک بسته دستمال کاغذی برای مصرف کننده که خودرویی را با مصرف بالا (می توان از خودرو پژوی 206 چشم پوشی کرد) با قیمتی بسیار بالاتر از قیمت جهانی خریداری می کند، از سوی مدیران ایران خودرو به عنوان هدیه ای ارزشمند «جهت افزایش رضایتمندی» محسوب شود.
    باید به مدیران محترم ایران خودرو یادآوری کرد چیزی که مصرف کنندگان و مشتریان ایران خودرو به آن نیازمند هستند استفاده از امکاناتی چون ترمز ABS و کیسه هوا در تمامی محصولات، کم کردن مصرف سوخت خودروها، بالا بردن ضریب ایمنی و کاهش قیمت برای بیشتر نزدیک کردن آن به قیمت واقعی خودرو در جهان است، نه یک بسته دستمال کاغذی که پیش از این ها نیز در داخل اغلب محصولات این شرکت با آرم مخصوص ایران خودرو حاضر بود.الزامی است که مدیران محترم ایران خودرو دیدگاه خود نسبت به خدمات و نوآوری، مشتری مداری و حقوق مصرف کننده کاملا تغییر دهند.

    بین دوست داشتن و نداشتن یک لبخند فاصله اس میخندی یا بخندم


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •