
همکار تالار مدیریت
بازاریابی ویروسی
بازاريابي ويروسي هر استراتژي است که افراد را به انتقال پيام بازاريابي به ديگران تشويق میکند و ايجادکننده امکان رشد ترويجي در نمايش و نفوذ پيام است.دو بینش در بازاریابی ویروسی دارد که عبارت است از:
- دنيايي که در آن بازاريابان ميتوانند با هزينههاي تقريباً معادل صفر مشتري ايجاد کنند.
- پيشنهاد میکند که ارتباطات از حالت "بازارياب - مصرفکننده" به طرف "مصرفکننده- مصرفکننده" جابهجا شود. در واقع، بيشترين قدرت در فروش محصولات و ايدهها از طريق بازارياب به مشتري صورت نميگيرد، بلكه از طريق مشتري به مشتري انجام ميشود.
میگویند سه موقع دعا برآورده میشود:یکی وقت غروبیکی زیر بارون ...یکی هم وقتی دلت میشکند...
من وقت غروب زیربارون با دلی شکسته دعاکردم.
همکار تالار مدیریت
دلیل محبوبیت بازاریابی ویروسی
شبکههاي اجتماعي کاملاً به سمت وب حرکت کردهاند. اکنون بخش بزرگي از دوستان و اعضاي خانواده هر شخص روي خط است يا به زودي به آن متصل ميشود. تماس شخصي بر روي وب تقريباً به صورت رايگان است. هر شخص مي تواند در عرض کمتر از يک روز با صد نفر ارتباط برقرار کند و هر کدام از اين صد نفر نيز به نوبه خود ميتوانند با بيش از صد نفر ديگر ارتباط برقرار سازند. در واقع هرم ارتباطي ميتواند در مدت يک روز ساخته شود، تاثير شبکه نقش مهمي را ايفا میکند. همان طور که افراد بيشتري ثبتنام ميکنند، آنها ميتوانند با گروه بزرگتري ارتباط برقرار کنند و به زودي تعداد کل به صورت تصاعدي افزايش مييابد.کارهای شرکتها برای ایجاد انگیزه در مشتریان
- خدمات يا مفاهيم ارزشمند
- تشويق مالي (در شکل رقابت و مسابقه یا برنامههای حق و حساب)
- احساس تشخص به علت همراه بودن با نام و نشان تجاري شرکت
- سرگرمي (انيميشن، کارت پستال و .... )
میگویند سه موقع دعا برآورده میشود:یکی وقت غروبیکی زیر بارون ...یکی هم وقتی دلت میشکند...
من وقت غروب زیربارون با دلی شکسته دعاکردم.
انتخاب سریع یک انجمن
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

قبل از هر گونه فعالیت در سایت به قوانین توجه نمایید.


یکی زیر بارون ...یکی هم وقتی دلت میشکند...
پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)