وظیفهیک حسابدار برای تنظیم و تحویل اظهارنامه مالیاتی چیست؟
1)اخذدفاتر قانونی روزنامه و کل قبل از شروع سال مالی.مثلا دفاتر سال مالي 1390 در بازهزماني 01/01/1389 لغايت 28/12/1389 بايد اخذ شود.بايد دفتر روزنامه و دفتر كل بهتعداد كافي با توجه به حجم عمليات موسسه، خريداري شود و با مراجعه به اداره ثبتشركتها،نسبت به پلمپ و قيطان كشي آنها اقدام نمود.
2)صدوراسناد حسابداری به طور کامل و مطابق با استاندارد به همراه مدارک ضمیمه.اصل بودنمدارك ضميمه بسيار مهم است.
3)تنظیماظهارنامه مالیاتی قبل از سی و یکم تیرماه و تحویل به اداره مالياتي شهرستان محلاقامت شرکت
4)پرداختمالیات تعلق گرفته معادل 25% سود گزارش شده و مطابق دفترچه اظهارنامه به صورت نقد(واريز به حساب اداره مالياتي) یا چک (به تاريخ 31/04/..13 و در وجه اداره مالياتي)
5)ثبتاظهارنامه مالیاتی به صورت الکترونیکی در سايت سازمان امور مالياتي كشور
6)پرینتازاظهارنامه الکترونیکی ثبت شده ومهروامضای صاحبان امضای مجاز و تحویل به ادارهمالياتي شهرستان
7)تنظیمگزارش گردش محصول و گردش مواد برای شرکتهای تولیدی
8)تحريردفاتر قانوني شامل دفتر روزنامه و دفتر كل مطابق آئين نامه تحرير دفاتر


 
            
            
 
             وظیفه  حسابدار برای تحویل اظهار نامه مالیاتی
 وظیفه  حسابدار برای تحویل اظهار نامه مالیاتی
                 
                    
                    
                    
                         پاسخ با نقل قول
  پاسخ با نقل قول
 
             
	

 پاسخ : وظیفه  حسابدار برای تحویل اظهار نامه مالیاتی
 پاسخ : وظیفه  حسابدار برای تحویل اظهار نامه مالیاتی
                

 
            .gif) 
	
 
                         
			

علاقه مندی ها (Bookmarks)