کندی در انتقال حرارت ، باعث کندی در کنترل توان موتور میشه. در صورتی که از موتور بشکل دور ثابت( صرفا برای تولید برق) استفاده بشه؛ این مشکل دیگه مطرح نیست.مشکل اصلی که بازه سیکل استرلینگ رو پایین میاره؛ فرض دما ثابت بودن فرایند تراکم و انبساط هست. همین مشکل در سیکل اریکسون و کارنو هم وجود داره. در واقع فرض انتروپی ثابت به واقعیت نزدیکتر هست تا دما ثابت. چون که با تراکم گاز دما افزایش و با انبساط هوا دما کاهش پیدا میکنه.
بازده حرارتی سیکل کارنو، اریکسون و استرلینگ در حالت ایده آل برابر هست.شرکتهای مختلفی رو موتور استرلینگ کار کردن؛ بعضا نتایج خیلی خوبی هم گرفتن ولی همیشه یک مشکل سر راه پیشرفت این موتور وجود داشته؛ اونم قیمت بالای ساختش هست. به عنوان مثال شرکت فلیپس یک نمونه 200 اسب بخار برای کار کرد روی اتوبوس ساخت؛ ولی قیمت تمام شده ساخت موتور، سه برابر نمونه دیزلی بود. در نتیجه پروژه رو ادامه ندادن.
علاقه مندی ها (Bookmarks)