استعدادهای برتر
من تحقیق کردم
دیدم غیر همسطح کردن یه چهار راه به طور متوسط 10 میلیارد تومن هزینه در بر داره(حال حاضر)
و نهایتا با تکنولوژی های روز بسازند و عمر بالا و زیبایی بالا و نورپردازی خاص میشه 20 میلیارد تومن
پس خیلی خیلی خیلی میصرفه چهار راه هارو غیر همسطح بسازند
مثلا اگر به جای این 6000میلیارد تومنی که تو صدر و تونل نیایش خرج دارند میکنن و بعد جرثقیل های ساخت پل صدذر رو بندازند دور
و بعد طبق اعلام راهنمایی و راندگی تونل نیایش هیچ تاثییری در ترافیک تهران نداشته
میومدند 300تا چهار راه در تهران رو طی 3سال غیر همسطح میکردند
میتونستند 1 دقیقه در هر چراغ ضربدر تعداد خودروهای شهر ضربدر ساعات شبانه روز برای خودروهای در ترافیک کم کنند
یعنی اگر من میخواستم از 10 تا از این چراغها رد بشم و تو هرکدوم 1تا 5دقیقه تو ترافیک وایسم(ترافیک یک دقیقه ای تو 2تا چراغ میتونه 2برابر بشه)
ایعنی 10تا 20 دقیقه تو ترافیک میبودم
این ترافیک ها حذف میشد
و هرکدام از تهرانی ها در هر سفر بین 10 دقیقه تا نیم ساعت زودتر میرسیدند
این یعنی نصف کردن ترافیک تهران
شایدم نابودی ترافیک تهران
و به صورت کلی تر به این کار بعضی اقایون.....(تصمیم گیرنده در این کار)..... میگن کار رضا شاهی
کارای گنده ای که هدفش جلب نظر عمومیه مردمه و تبلیغات
نه کار کردن و حل کردن مشکل مردم
و به صورت بهتر و خوش بینانه یعنی محاسبه نکردند و فقط خواستن یه کاری کرده باشند و بیسواد هستند که من دارم تو خونه از سر بیکاری اینطوری محاسبه میکنم و اونا اونجا............![]()
ویرایش توسط حسین متقی : 5th March 2013 در ساعت 02:51 AM
استعداد برتر سایت
سلام...
ممنون حسين مت عزيز...
دقيقا همينطور هست...
و معبر غير هم سطح چه زير گذر ها و چه پل ها و تونلها و ايجاد بزرگراه ها...
تنها راه حل معضل ترافيك سنگين هستند...
اما مديران شهري به علت كم رونق شدن اماكن تجاري حاشيه پل ها...
و كاهش اعتراضات كسبه و ايجاد امنيت شغلي براي خودشون و تبليغات شاخ غول شكوندن تغيير تاكتيك ميدن...
البته دوطبقه سازي و تونل هم يه جور معبر غير هم سطح هستند...
كه بار تبليغاتيشون از عملكردشون مهمتره...
دوست آشنا
سلام
جالب بود ممنون
یعنی با این طرحی که ارائه دادین مشکل قابل حله؟![]()
خدایا ...
تا پاکم نکردی خاکم نکن...
استعداد برتر سایت
سلام...
ممنون...
بله با كمي تغييرات در زوايا و درنظر نگرفتن هزينه و محدوديتهاي مكاني...
در حقيقت ما در هر حالتي توي اين طرح 3 باند از هر طرف براي عبور مستقيم در اتوبان داريم...
باند چهارم كه در تقاطع اضافه شده و شيب هدايت به باند پايين مشكل رو تا 70% حل ميكنه...
- - - به روز رسانی شده - - -
سلام...
ممنون...
بله با كمي تغييرات در زوايا و درنظر نگرفتن هزينه و محدوديتهاي مكاني...
در حقيقت ما در هر حالتي توي اين طرح 3 باند از هر طرف براي عبور مستقيم در اتوبان داريم...
باند چهارم كه در تقاطع اضافه شده و شيب هدايت به باند پايين مشكل رو تا 70% حل ميكنه...
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)