ترجمه بخش دوم مقاله: تاریخچه بنز e-class
سلام دوستان
به همت و همیاری شما عزیزان تکیه بر اراده ی شما رفتیم به بخش دوم مقاله امیدوارم این کار قوت خودشو حفظ کنه و به کمک شما به نتیجه برسه و بتونیم به سمت مقالات تمام رشته ها بریم
پاراگراف 6
The big advantage of the Ponton body style was that it was exceptionally large inside for a car of only modest size on the outside (the original 1953 180's 104.3-inch wheelbase and 176-inch overall length are nearly identical to those of a 2003 Honda Civic). But what held that first 180 back was the engine; a 1.8-liter four scavenged from the old 170 model with an L-head, a 6.5-to-1 compression ratio and an output of just 52 horsepower. Stirring the column-shifted four-speed manual transmission for all it was worth, the 2,700-pound 180 had performance between slow and agonizingly slow. And if agonizingly slow wasn't slow enough, in 1954 buyers could get the 180D, powered by a 1.8-liter diesel four rated at only 40 horsepower.
پاسخ : ترجمه بخش دوم مقاله: تاریخچه بنز e-class
پاراگراف 6
The big advantage of the Ponton body style was that it was exceptionally large inside for a car of only modest size on the outside (the original 1953 180's 104.3-inch wheelbase and 176-inch overall length are nearly identical to those of a 2003 Honda Civic). But what held that first 180 back was the engine; a 1.8-liter four scavenged from the old 170 model with an L-head, a 6.5-to-1 compression ratio and an output of just 52 horsepower. Stirring the column-shifted four-speed manual transmission for all it was worth, the 2,700-pound 180 had performance between slow and agonizingly slow. And if agonizingly slow wasn't slow enough, in 1954 buyers could get the 180D, powered by a 1.8-liter diesel four rated at only 40 horsepower
بزرگترین مزیت طراحی بدنه ponton آین بود که علی رغم سایز کوچک و مناسب خود ماشین ، طراحی داخلیه آن فوق العاده بزرگ و فراخ بود ( فاصله میان محور جلو و عقب آن 140 اینچ و طول کلی ان 176 اینچ یعنی چیزی نزدیک به سایزبندی honda civic های سال 2003!).
اما تنها نقطه ضعف 180 اولیه، موتور ان بود. به طوری که برای هر سیکل کارسیلندر مدل 170 قدیمی با سر ال شکل نیاز به 1.8 لیتر سوخت با نسبت تراکمیه 6.5 به 1 می بود درحالی که این نسبت تنها 52 اسب بخار توان خروجی داشت.
حرکت دادن ستونهای انتقال دستی .....؟؟؟؟؟؟؟...برای همه ی آن حسن و ارزش آن بود ،مدل 180، 2700 پوند بازده و کارایی آن مابین کند و فوق العاده کند بود.
اگر فوق العاده کند در این حد کند نبود،خریداران میتوانستند در سال های 1954 آن را خریداری کنند که برای پیمایش هر سیکل نیاز به همان 1.8 لیتر گازوییل با توان40 اسب بخار داشت.
پاسخ : ترجمه بخش دوم مقاله: تاریخچه بنز e-class
پاراگراف 7
W120s may have been slow, but they were wonderfully rugged. European and developing countries would soon adopt the car (particularly the diesel) as their taxicab of choice. Even today, a full 50 years after the W120 was introduced, they're still used as taxis in countries like Syria.
پاسخ : ترجمه بخش دوم مقاله: تاریخچه بنز e-class
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
mamadshumakher
پاراگراف 7
W120s may have been slow, but they were wonderfully rugged. European and developing countries would soon adopt the car (particularly the diesel) as their taxicab of choice. Even today, a full 50 years after the W120 was introduced, they're still used as taxis in countries like Syria.
W120 ها ممکن بود کند بوده باشند اما بطور شگفت انگیزی نیرومند بودند. اروپایی ها و کشورهای سازنده میخواستند آن را (خصوصا موتورش را) مانند تاکسی های برگزیده تعمید بدهند.حتی امروز 50 سال بعد از تولید W120 هنوز در کشورهایی نظیر سوریه بعنوان تاکسی استفاده میشوند.
دیگه اشتباهات رو بزرگی خودتون ببخشید...[golrooz]
پاسخ : ترجمه بخش دوم مقاله: تاریخچه بنز e-class
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
mamadshumakher
پاراگراف 7
W120s may have been slow, but they were wonderfully rugged. European and developing countries would soon adopt the car (particularly the diesel) as their taxicab of choice. Even today, a full 50 years after the W120 was introduced, they're still used as taxis in countries like Syria.
شاید خودرو های w120s از نظر سرعتی آهسته باشند اما آنها واقعا خاص و زیبا بوده اند . کشور های اروپایی در حال توسعه صنعت خودرو به خصوص موتور آنها بوده حتی برخی 50 سال بعد ( امروزه ) معرفی شدند . آنها هنوز هم به عنوان تاکسی در کشور هایی مانند سوریه مورد استفاده قرار میگیرند
پاسخ : ترجمه بخش دوم مقاله: تاریخچه بنز e-class
بعله... اشتباه: [nadidan]
1.اروپایی ها و کشور های درحال توسعه.
2.حتی امروزه بعد از 50 سال مرسوم بوده اند. <---- من اینجوری فک کنم شایدم اشتب باشه...
[nishkhand]
الان فک کنم این بشه. البته شایدم اشتباه باشه.
.
W120 ها ممکن بود کند بوده باشند اما بطور شگفت انگیزی نیرومند بودند. اروپایی ها و کشورهای درحال توسعه میخواستند بزودی آن را (خصوصا موتورش را) مانند تاکسی های برگزیدشان تعمید بدهند.حتی امروز 50 سال بعد از تولید W120، مرسوم بوده اند. آنها هنوزهم در کشورهایی نظیر سوریه بعنوان تاکسی استفاده میشوند.
پاسخ : ترجمه بخش دوم مقاله: تاریخچه بنز e-class
W120s may have been slow, but they were wonderfully rugged. European and developing countries would soon adopt the car (particularly the diesel) as their taxicab of choice. Even today, a full 50 years after the W120 was introduced, they're still used as taxis in countries like Syria
شاید مدل های 120 کند بوده باشند ولی در عین حال بسیار پرقدرت و نیرومند بودند. دیری نپایید که کشورهای اروپایی ودر حال توسعه در صدد برامدند تا (خصوصا موتور ) آنرا به عنوان تاکسی تغییر و مورد استفاده قرار دهند. حتی امروزه بعد از گذشت 50 سال از معرفی w120 به همگان، از این مدل به عنوان تاکسی در خیلی از کشورها مانند سوریه استفاده میشود.
پاسخ : ترجمه بخش دوم مقاله: تاریخچه بنز e-class
پاراگراف 8
For 1955, Mercedes put the 190SL roadster into production, basing most of its chassis and running gear on the W120. But the 190SL also introduced a new overhead cam, 1.9-liter four. This thoroughly modern (by 1950s standards) power plant made a credible 120 horsepower while breathing through two carburetors in the roadster, and it was inevitable that it would find its way into the sedan. In 1956, it made that migration and the 190 sedan was born with 75 horsepower available through its single carburetor 1.9-liter four. In '57 the 180 also got a version of the new engine, this time rated at 65 horsepower. Then, in October 1958, a dieselized version of the 190 power plant was introduced in the new 190D, making 50 horsepower. Finally for the 1959 model year, a 190b model was introduced that got 90 horsepower from its four.
پاسخ : ترجمه بخش دوم مقاله: تاریخچه بنز e-class
The big advantage of the Ponton body style was that it was exceptionally large inside for a car of only modest size on the outside (the original 1953 180's 104.3-inch wheelbase and 176-inch overall length are nearly identical to those of a 2003 Honda Civic). But what held that first 180 back was the engine; a 1.8-liter four scavenged from the old 170 model with an L-head, a 6.5-to-1 compression ratio and an output of just 52 horsepower. Stirring the column-shifted four-speed manual transmission for all it was worth, the 2,700-pound 180 had performance between slow and agonizingly slow. And if agonizingly slow wasn't slow enough, in 1954 buyers could get the 180D, powered by a 1.8-liter diesel four rated at only 40 horsepower
مزیت بزرگ پونتون سبک بدنه ی آن بود که در بیرون اندازه ای متوسط اما داخل آن بسیار بزرگ بود.(در آغاز 1953 طول محور های 180 ها 104.3 اینچ و طول کلی 176 اینچ که این اعداد تقریبا مشابه هوندا سیویک 2003 بود)اما انچه مانع اولین 180 بود موتورش بود.1.8 لیتر 4 سیلندر از مدل قدیمی 170 با سر L مانند با ضریب کمپرس 6.5 به 1 و خروجی فقط 52 اسب بخار.دنده های فرمونی و گیرباکس 4دنده ی دستی آن واقعا با ارزش بود.با 2700 پوند وزن 180 عملکردی بین ضعیف و ... داشت. اگر (اینجارم نفهمیدم).در 1954 خریدارن آن میتوانستند 180d را بگیرند که از یک موتور 1.8 لیتری 4 سیلندر دیزلی که فقط 40 اسب بخار داشت ،نیرو میگرفت.
پاسخ : ترجمه بخش دوم مقاله: تاریخچه بنز e-class
For 1955, Mercedes put the 190SL roadster into production, basing most of its chassis and running gear on the W120. But the 190SL also introduced a new overhead cam, 1.9-liter four. This thoroughly modern (by 1950s standards) power plant made a credible 120 horsepower while breathing through two carburetors in the roadster, and it was inevitable that it would find its way into the sedan. In 1956, it made that migration and the 190 sedan was born with 75 horsepower available through its single carburetor 1.9-liter four. In '57 the 180 also got a version of the new engine, this time rated at 65 horsepower. Then, in October 1958, a dieselized version of the 190 power plant was introduced in the new 190D, making 50 horsepower. Finally for the 1959 model year, a 190b model was introduced that got 90 horsepower from its four
در سالهای 1955 بود که شرکت مرسدس خودروی 190sl را نیز وارد چرخه تولید نمود،که مبنای این خودرو قراردن تعداد بیشتری از شاسی و چرخ دنده بر روی مدل 120 بود.
البته 190sl مدل جدیدی از دندانه هوایی یا سرتاسری؟؟؟را معرفی نمود،که مصرف 1.9لیتر برای هر سیکل داشت..؟؟؟!!!!!
مطابق با استاندارهای سال 1950 این نیروی محرکه جدید توان 120 اسب بخاری را با به جریان در امدنش میان دو کاربراتور 190sl؟؟ فراهم مینمود. و این نشان از ان داشت که این مدل راهش بسوی سدان ها را یافته است.
و سرانجام در سال 1956 پس از پشت سر گذاشتن این راه سدان 190 با قدرت 75 اسب بخار به کمک تک کاربراتور خود پا به عرصه ی خودرو گذاشت.
و نیز در سال 1957 مدل 180 مدل نوینی از موتور را به کار گرفت که به 65 اسب بخار توان نیاز داشت. و بالاخره در اکتبر سال 1958 ورزن جدیدی از نیروی محرکه ی 190 در قالب 190d عرضه شد،که 50 اسب بخار توان داشت.
سرانجام مدل سال 1959 ،مدلb 190 بود که قدرت 90 اسب بخار را از سیلندرهای خود بدست می آورد...