Geek
20th August 2010, 01:59 AM
آیا شما هم از آن دسته طرفداران پروپاقرص مجموعه بازیهای افسانهاید که منتظر هستند قسمت سوم از این مجموعه بازیها را با استفاده از حسگر حرکتی کینکت تجربه کنند؟ با خواندن متن خبر شاید بخواهید در انتظاراتتان از افسانه3 تجدید نظر کنید.
پیتر مولینیو، خالق مجموعه بازیهای افسانه در جریان نمایشگاه گیمزکام سال جاری میلادی در مصاحبهای اختصاصی با سرویس خبری ویجی247 صراحتا اعلام کرد ممکن برنامه استفاده از حسگر حرکتی کینکت در افسانه3 بطور کامل حذف شد.
البته رییس استودیو بازیسازی لاینهد در میان سخنانش این موضوع را رسما تایید نکرد، اما با خواندن بخشی از این مصاحبه شماهم با ما هم عقیده خواهید شد که اوضاع آنچنان تعریفی ندارد:
ویجی247: آیا ما قابلیت استفاده از کینکت را خواهیم دید؟
پیتر مولینیو: کینکت یک ابزار جالب توجه است. منظورم این است که شخصا به کینکت علاقه دارم. منظورم از من، یک طراح بازیهای رایانهای است. این مساله را که من کارمند مایکروسافت هستم فراموش کنید و همینطور اینکه احتمالا اگر در خصوص محصولاتشان بدگویی کنم، مجازات خواهم شد. صادقانه بگویم شخصا حسگر حرکتی کینکت را دوست دارم. این محصول دنیایی کاملا متفاوت دارد. دقیقا مشابه زمانی که ماوس برای رایانههای شخصی ساخته شد. دنیای پیش از ساخته شدن ماوس و دنیای پس از ساخته شدن ماوس در رایانههای شخصی. من کینکت را دوست دارم و افسانه را هم دوست دارم. اما فکرش را بکنید: ساخت افسانه بر روی کنترلی که ما با آن کاملا آشنایی داشتیم بیش از دو سال بطول انجامید. در خصوص ابزاری کاملا جدید و نو مثل کینکت این زمان برای ساخت رابط کاربری مناسب چیزی حدود شش ماه بطول میانجامد.
و این جواب شماست. ما میتوانستیم بخشهای بدون ارزشی را به افسانه اضافه کنیم، اما شخصا معتقدم این کار درست نبود. اگر ما بخواهیم چیزی بر مبنای حسگر حرکتی کینکت در افسانه داشته باشیم آن بخش باید بسیار با ارزش باشد. باید بهترین چیز ممکن باشد.
ویجی247: آیا قابلیت استفاده از کینکت در افسانه3 وجود خواهد داشت؟
پیتر مولینیو: من کینکت را دوست دارم، من افسانه3 را دوست دارم.
مولینیو پیش از این خبر داده بود قابلیت استفاده از حسگر حرکتی کینکت در افسانه3 در قالب بروز رسان به بازی اضافه خواهد شد. افسانه3 چند هفته پیش از حسگر حرکتی کینکت در اختیار بازیکنندهها قرار خواهد گرفت.
سومین قسمت از مجموعه بازیهای افسانه در تاریخ بیستوششم اکتبر سال جاری میلادی (6 آبان 1389) در اختیار بازیکنندههای کنسول ایکسباکس360 قرار خواهد گرفت. علیرغم اینکه مسوولان مایکروسافت اعلام کرده بودند نسخهی رایانههای شخصی به همراه نسخهی کنسولی عرضه خواهد شد، چند هفته پیش خبر رسید که بازیکنندههای رایانههای شخصی فعلا باید منتظر این عنوان بمانند.
پس از مناقشهی مایلو و کیت این دومین بار است حسگر حرکتی کینکت و عناوین استودیو بازیسازی لاینهد خبرساز میشوند.
http://dbazinews.com/uploads/Fable3_3449.jpg- Fable III
سازنده: LionHead
ناشر: Microsoft
سبک: اکشن نقشآفرینی
پلتفرم: Xbox 360 - PC
تاریخ انتشار: 6 آبان
پیتر مولینیو، خالق مجموعه بازیهای افسانه در جریان نمایشگاه گیمزکام سال جاری میلادی در مصاحبهای اختصاصی با سرویس خبری ویجی247 صراحتا اعلام کرد ممکن برنامه استفاده از حسگر حرکتی کینکت در افسانه3 بطور کامل حذف شد.
البته رییس استودیو بازیسازی لاینهد در میان سخنانش این موضوع را رسما تایید نکرد، اما با خواندن بخشی از این مصاحبه شماهم با ما هم عقیده خواهید شد که اوضاع آنچنان تعریفی ندارد:
ویجی247: آیا ما قابلیت استفاده از کینکت را خواهیم دید؟
پیتر مولینیو: کینکت یک ابزار جالب توجه است. منظورم این است که شخصا به کینکت علاقه دارم. منظورم از من، یک طراح بازیهای رایانهای است. این مساله را که من کارمند مایکروسافت هستم فراموش کنید و همینطور اینکه احتمالا اگر در خصوص محصولاتشان بدگویی کنم، مجازات خواهم شد. صادقانه بگویم شخصا حسگر حرکتی کینکت را دوست دارم. این محصول دنیایی کاملا متفاوت دارد. دقیقا مشابه زمانی که ماوس برای رایانههای شخصی ساخته شد. دنیای پیش از ساخته شدن ماوس و دنیای پس از ساخته شدن ماوس در رایانههای شخصی. من کینکت را دوست دارم و افسانه را هم دوست دارم. اما فکرش را بکنید: ساخت افسانه بر روی کنترلی که ما با آن کاملا آشنایی داشتیم بیش از دو سال بطول انجامید. در خصوص ابزاری کاملا جدید و نو مثل کینکت این زمان برای ساخت رابط کاربری مناسب چیزی حدود شش ماه بطول میانجامد.
و این جواب شماست. ما میتوانستیم بخشهای بدون ارزشی را به افسانه اضافه کنیم، اما شخصا معتقدم این کار درست نبود. اگر ما بخواهیم چیزی بر مبنای حسگر حرکتی کینکت در افسانه داشته باشیم آن بخش باید بسیار با ارزش باشد. باید بهترین چیز ممکن باشد.
ویجی247: آیا قابلیت استفاده از کینکت در افسانه3 وجود خواهد داشت؟
پیتر مولینیو: من کینکت را دوست دارم، من افسانه3 را دوست دارم.
مولینیو پیش از این خبر داده بود قابلیت استفاده از حسگر حرکتی کینکت در افسانه3 در قالب بروز رسان به بازی اضافه خواهد شد. افسانه3 چند هفته پیش از حسگر حرکتی کینکت در اختیار بازیکنندهها قرار خواهد گرفت.
سومین قسمت از مجموعه بازیهای افسانه در تاریخ بیستوششم اکتبر سال جاری میلادی (6 آبان 1389) در اختیار بازیکنندههای کنسول ایکسباکس360 قرار خواهد گرفت. علیرغم اینکه مسوولان مایکروسافت اعلام کرده بودند نسخهی رایانههای شخصی به همراه نسخهی کنسولی عرضه خواهد شد، چند هفته پیش خبر رسید که بازیکنندههای رایانههای شخصی فعلا باید منتظر این عنوان بمانند.
پس از مناقشهی مایلو و کیت این دومین بار است حسگر حرکتی کینکت و عناوین استودیو بازیسازی لاینهد خبرساز میشوند.
http://dbazinews.com/uploads/Fable3_3449.jpg- Fable III
سازنده: LionHead
ناشر: Microsoft
سبک: اکشن نقشآفرینی
پلتفرم: Xbox 360 - PC
تاریخ انتشار: 6 آبان