NeshaNi
15th August 2010, 11:30 PM
با دروغی به نام وایمكس آشنا شوید
http://www.aftab.ir/news/2010/aug/15/images/78d2b08ffc74cb51a3a13cf03bc20bfe.jpg
وقتی آگهی تلویزیونی وایمكس پخش می شود و آن تصویر زیبا كنار دریا و … واقعا ممكن است تصور كنید، با دو كلیك به اینترنت متصل خواهید شد. http://www.aftab.ir/images/news/break.gif
وقتی آگهی تلویزیونی وایمكس پخش می شود و آن تصویر زیبا كنار دریا و … واقعا ممكن است تصور كنید، با دو كلیك به اینترنت متصل خواهید شد. به سایت كه مراجعه می كنید، خیالتان راحت است، منطقه زندگی شما در محدوده زرد رنگ وایمكس قرار گرفته و خب! حتما پوشش مناسبی هم دارد، پس فكر می كنید یك مودم رو میزی ۷۰ هزار تومنی می گیرید و باقی … اما وقتی تماس می گیرید، به شما می گویند به نقشه كاری نداشته باشید، باید مودم فضای باز ۲۰۰ هزار تومنی تهیه كنید، باز هم راه می آیید و تهیه می كنید. مرحله های ورود به وایمكس را یكی، یكی طی می كنید و در تمام مراحل، پشتیبانی وایمكس مودب و پاسخگو در كنار شماست. این تا دریافت پول از شماست، آن هم پول نقد.
پول را كه به حساب ریختید، حالا منتظر باشید تا به شما برسند.به شما گفتند هزینه نصب و راه اندازی با همان هشت هزار تومان است. درست است كه هزینه نصب را پرداختید، اما باید مودم فضای باز را روی پشت بام نصب كنند، جای دیگر آنتن نمی دهد! پس در این مرحله هم در حالی كه نباید هزینه نصب می دادید، اما باید ۱۹ هزار تومان پول نقد، بابت كابل آنتن تا كامپیوتر پرداخت كنید.ای كاش به همینجا ختم میشد، همه اینها فدای سرشان اگر سرویس خوب كار می كرد. از همان لحظه اول اتصالتان به وایمكس مشكل شروع می شود.
شما در محدوده سرویس بودید، آنتن فضای باز خریدید، پول را تمام و كمال حساب كردید و… اما وقتی می خواهید آنلاین شوید نمی توانید.تماس می گیرید با پشتیبانی، ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰ عدد یك را وارد می كنید و ده دقیقه منتظر می مانید، دقت كنید، ۱۰ دقیقه، اینجا تنها چیزی كه مهم نیست وقت شماست! بعد از ۱۰ دقیقه بالاخره صدای اپراتور را می شنوید، مراسم بازجویی آغاز می شود: شناسه وایمكس را بفرمایید، نام و نام خانوادگی را بفرمایید، كد پستی، كد ملی، محل سكونت و…(این هم شد ۳ دقیقه) حالا مراسم راهنمایی از راه دور، حدودا ۳۰ دقیقه این مرحله طول می كشد، تا شما پنجره مرورگرتان را باز كنید، وارد منوی تولز شوید و…. تمام كامپیوتر شما را رو زمین می ریزند و دوباره جمع می كنند و در آخر می گویند:راستی آی پی دارید؟ مشخص می شود كه اصلا آی پی دریافت نمی كردید. پس یك پرونده برای شما افتتاح می شود و قرار می شود تا ظرف ۲۴ ساعت با شما تماس بگیرند. وارد ساعت ۱۰۰ شدید و هنوز تماس نگرفتند تا اینكه یك نفر به شما زنگ می زند، از شما مشخصات را می گیرد و می گوید مشكل حل خواهد شد.كدام مشكل حل خواهد شد….؟الان حدود یك هفته گذشته و همچنان مشكل من حل نشده، می گویند سرویس مناطق بالا رفته و ممكن نیست شما بتوانید آنلاین شوید. من ماندم و ۳۰۰ هزار تومان هزینه وایمكس و بیش از چند ساعت صحبت تلفنی با خط (بالاخره هزینه تبلیغات زرد تلویزیونی و كمك به سیما باید تامین شود؟) و كلی كار كه دیگر نمی توانم انجام بدهم.
http://www.aftab.ir/images/news/break.gif
منبع:روزنامه امروز
http://www.aftab.ir/news/2010/aug/15/images/78d2b08ffc74cb51a3a13cf03bc20bfe.jpg
وقتی آگهی تلویزیونی وایمكس پخش می شود و آن تصویر زیبا كنار دریا و … واقعا ممكن است تصور كنید، با دو كلیك به اینترنت متصل خواهید شد. http://www.aftab.ir/images/news/break.gif
وقتی آگهی تلویزیونی وایمكس پخش می شود و آن تصویر زیبا كنار دریا و … واقعا ممكن است تصور كنید، با دو كلیك به اینترنت متصل خواهید شد. به سایت كه مراجعه می كنید، خیالتان راحت است، منطقه زندگی شما در محدوده زرد رنگ وایمكس قرار گرفته و خب! حتما پوشش مناسبی هم دارد، پس فكر می كنید یك مودم رو میزی ۷۰ هزار تومنی می گیرید و باقی … اما وقتی تماس می گیرید، به شما می گویند به نقشه كاری نداشته باشید، باید مودم فضای باز ۲۰۰ هزار تومنی تهیه كنید، باز هم راه می آیید و تهیه می كنید. مرحله های ورود به وایمكس را یكی، یكی طی می كنید و در تمام مراحل، پشتیبانی وایمكس مودب و پاسخگو در كنار شماست. این تا دریافت پول از شماست، آن هم پول نقد.
پول را كه به حساب ریختید، حالا منتظر باشید تا به شما برسند.به شما گفتند هزینه نصب و راه اندازی با همان هشت هزار تومان است. درست است كه هزینه نصب را پرداختید، اما باید مودم فضای باز را روی پشت بام نصب كنند، جای دیگر آنتن نمی دهد! پس در این مرحله هم در حالی كه نباید هزینه نصب می دادید، اما باید ۱۹ هزار تومان پول نقد، بابت كابل آنتن تا كامپیوتر پرداخت كنید.ای كاش به همینجا ختم میشد، همه اینها فدای سرشان اگر سرویس خوب كار می كرد. از همان لحظه اول اتصالتان به وایمكس مشكل شروع می شود.
شما در محدوده سرویس بودید، آنتن فضای باز خریدید، پول را تمام و كمال حساب كردید و… اما وقتی می خواهید آنلاین شوید نمی توانید.تماس می گیرید با پشتیبانی، ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰ عدد یك را وارد می كنید و ده دقیقه منتظر می مانید، دقت كنید، ۱۰ دقیقه، اینجا تنها چیزی كه مهم نیست وقت شماست! بعد از ۱۰ دقیقه بالاخره صدای اپراتور را می شنوید، مراسم بازجویی آغاز می شود: شناسه وایمكس را بفرمایید، نام و نام خانوادگی را بفرمایید، كد پستی، كد ملی، محل سكونت و…(این هم شد ۳ دقیقه) حالا مراسم راهنمایی از راه دور، حدودا ۳۰ دقیقه این مرحله طول می كشد، تا شما پنجره مرورگرتان را باز كنید، وارد منوی تولز شوید و…. تمام كامپیوتر شما را رو زمین می ریزند و دوباره جمع می كنند و در آخر می گویند:راستی آی پی دارید؟ مشخص می شود كه اصلا آی پی دریافت نمی كردید. پس یك پرونده برای شما افتتاح می شود و قرار می شود تا ظرف ۲۴ ساعت با شما تماس بگیرند. وارد ساعت ۱۰۰ شدید و هنوز تماس نگرفتند تا اینكه یك نفر به شما زنگ می زند، از شما مشخصات را می گیرد و می گوید مشكل حل خواهد شد.كدام مشكل حل خواهد شد….؟الان حدود یك هفته گذشته و همچنان مشكل من حل نشده، می گویند سرویس مناطق بالا رفته و ممكن نیست شما بتوانید آنلاین شوید. من ماندم و ۳۰۰ هزار تومان هزینه وایمكس و بیش از چند ساعت صحبت تلفنی با خط (بالاخره هزینه تبلیغات زرد تلویزیونی و كمك به سیما باید تامین شود؟) و كلی كار كه دیگر نمی توانم انجام بدهم.
http://www.aftab.ir/images/news/break.gif
منبع:روزنامه امروز