PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مهمترین عوامل اتلاف وقت مدیران



MR_Jentelman
12th August 2010, 02:29 AM
1.جلسات غیر ضروری
2.میز یا محدوده كار نابسامان

3.صرف وقت زیاد برای پاسخگویی به نامه‌ها
4.دسته بندی اوراق بیش از یك بار در روز و صرف زمان طولانی برای سازماندهی آنها
5.مشكل داشتن با تكنولوژی(اختلال در كار كامپیوترها)
6.صرف وقت زیاد در ترسیم برنامه‌های كاری برای دیگران
7.اختصاص زمان طولانی به برنامه ریزی
8.اختصاص زمان طولانی به تحلیل اشتباهات
9.اختصاص زمان طولانی به پروژه مستندسازی
10.تلاش بیهوده برای جلب توجه دیگران به كارهای انجام شده
11.انجام كارهایی كه می‌توان به دیگران محول نمود.
انجام كار بدون بازده در اوج خستگی

12.گپ زدن های غیر ضروری و نشستهای دوستانه غیر کاری
13.تهیه گزارشهای غیر ضروری وطولانی
14.مطالعه ی مطالب نامرتبط ارسالی از جاهای مختلف
15.پیگیری شخصی تک تک دستورات
16.سرگرم شدن با محصولات تکنولوژیک در محیط کار مثل رایانه ، اینترنت و تلویزیون
17.تغییر برنامه زمان بندی سفرها

18.دوباره کاری و رفع اشکالات کار سایرین


منبع:مديرستان

استفاده از تمامی مطالب سایت تنها با ذکر منبع آن به نام سایت علمی نخبگان جوان و ذکر آدرس سایت مجاز است

استفاده از نام و برند نخبگان جوان به هر نحو توسط سایر سایت ها ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد